بازدید 5671

وعده‌های وزیر دفاع به خودروسازان

کد خبر: ۹۳۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 05 November 2019
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: وزارت دفاع برای رفع تمام نیاز‌های صنعت خودروسازی داخلی آمادگی دارد.

به گزارش مهر امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست با اعضای فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حمایت‌های گسترده مجلس شورای اسلامی در ارتقای قدرت دفاعی نظام اسلامی و بازدارندگی ملی، گفت: خداوند را شاکریم که تمام بخش‌های نظام در حوزه امنیت ملی بر ارتقای توان و قدرت دفاعی و بازدارندگی ملی مبتنی بر سیاست‌های کلان و راهبردی نظام، اتفاق نظر دارند و نمایندگان محترم مجلس به نمایندگی از ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی با درک صحیح و واقعی از شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی همواره از صنعت دفاعی حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

وی با تشریح وضعیت منطقه به اتفاقات اخیر در عراق و لبنان اشاره کرد و افزود: همواره بر این باوریم که رویداد‌های حادث شده در این دو کشور، مباحث و مسائل صرفا داخلی این کشور‌ها است و می‌بایست با نقش آفرینی مردم این دو کشور به سرانجام برسد. امیدواریم با نقش‌آفرینی آگاهانه مردم لبنان و عراق شاهد حفظ امنیت و ثبات آنان باشیم و مردم بتوانند با تکیه بر قانون، بیگانگان را از هر گونه سواستفاده وایجاد نا امنی مأیوس کنند.

وزیر دفاع تصریح کرد: در طول ۴۰ سال اخیر، استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا با اعمال توطئه ها، ترفندها، حیله‌ها و دشمنی‌های گوناگون از هیچ کوششی در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های ملی فروگذار نکرده است.

امیر حاتمی افزود: در صنعت دفاعی ارتباط گسترده و فراگیری با مراکز علمی، دانشگاهی و دانش بنیان تعریف شده است و در حال حاضر سعی شده است از این ظرفیت‌های علمی و ملی در جهت ارتقای قدرت دفاعی حداکثر بهره‌مندی صورت گیرد.

وی به حمایت و پشتیبانی از صنایع خودروسازی اشاره کرد و گفت: به خودروسازان اعلام شد، در صنعت دفاعی آمادگی داریم در مقابله با تحریم‌های شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز خارجی، تمام نیاز‌های صنعت خودروسازی داخلی را مرتفع نمائیم. در این بین هرگز رقیبی برای بخش خصوصی و مانع فعالیت‌های آن‌ها نخواهیم شد و در حال حاضر هم همکاری تنگاتنگی با خودروسازان داریم و با عقد قرارداد‌هایی نیاز‌های اعلامی آن‌ها را مرتفع ساخته‌ایم.

وزیر دفاع با تشریح رویکرد‌های کلان در حوزه‌های دفاعی، اولویت اصلی وزارت دفاع را ارتقای توان مبتنی بر تهدیدات دانست و افزود: در راستای این سیاست راهبردی که مورد تاکید و سفارش فرمانده معظم کل قواست، تمام تلاش خود را برای رفع تهدیدات به کار خواهیم گرفت.

امیر حاتمی گفت: ارتقای توان رزم در حوزه‌های موشکی، رزم هوایی، رزم زمینی، جنگ الکترونیک و توانمندی‌های انتظامی در دستور کار قرار گرفته است و به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان