بازدید 13338
۴

اینم عاقبت دامپزشک‌هایی که پزشک شدند!

اخبار منتشرشده در خصوص تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 05 November 2019

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
خیلی بی مفهوم و توهین آمیز است .شان انسان را با سگ برابر کرده است.
از تابناک بعید بود.
اونایی که باید بقال می شدند والان دکتر شدن چی؟
اتخاذ یک تصمیم ناصواب را نبایستی متوجه دانش آموختگان رشته ای کرد که حرمتشان در کشورهای توسعه یافته از پزشک بیشتر است . با کمی دقت و مطالعه براحتی خواهید فهمید که سطح و دامنه دانش تئوری و عملی دانش آموختگان رشته دامپزشکی به مراتب بیشتر از دانش آموختگان رشته پزشکی ( عمومی و تخصصی)است در جوامع پیشرفته افرادی که موفق به اخذ رتبه علمی دامپزشکی نمی شوند یک مرحلیه پایین تر به پزشکی روی می آورند. خارج از این بحث هیچگاه تاکنون به نقش و جایگاه خطیر یک دامپزشک در سلامت جامعه فکر کرده اید؟؟!!! می دانید اگر حضور و دقت آنها نباشد چه بر سر جوامع بشری خواهد آمد و دیگر کاری از دست پزشک بر نمی آید.
مواظب رفتارها و برخوردهای ناشایست خود باشیم . مردمی که ادعای تمدن و فرهنگی کهن دارند در از شانشان است چنین نگرش و برداشتی داشته باشند.
این کارتون کلا بی معنی از نظر رساندن مطلب است بجز اینکه به حرفه دامزشکی اهانتی شده است که نپرس. دلیل اینکه این گروه ها دامپزشک نشده اند بلکه دانشجوی دامپزشکی می خواستند بشوند. فلذا دانش و کیفیت عملی دامپزشکان ایران سرامد منطقه و موجب مباحات است و همواره مکمل فعالیت پزشکان عزیر در تامین بهداشت و سلامت جامع بوده و هستند . لطفا تابناک گرامی روشنگریی فرمایید.
این ظلم و بی عدالتی کی برچیده خواهد شد؟
اونایی که از دامپزشکی اومدن پزشکی باید برگردند به همون رشته اولشون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر