بازدید 2862

:تنش هسته‌ای غرب و روسیه جهان را تهدید می‌کند

گوباچف گفت: تاز مانی که سلاح های کشتار جمعی مثل بمب هسته ای باشد خطر وجود دارد همه سلاح های هسته ای نابود شود همه ملت ها این را بخواهند تا خود و سیاره خود را نجات دهیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ 05 November 2019

میخاییل گورباچف اخرین رهبر اتحادیه جماهیر شوروی گفت که تنش هسته‌ای میان غرب و روسیه جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، گورباچف که از او بعنوان بانی پایان دوران جنگ سرد نام می برند ، افزود: تاز مانی که سلاح های کشتار جمعی مثل بمب هسته ای باشد خطر وجود دارد همه سلاح های هسته ای نابود شود همه ملت ها این را بخواهند تا خود و سیاره خود را نجات دهیم.

وی که اکنون ۸۸ سال سن دارد در گفت وگو با بی بی سی نیوز که دوشنبه شب منتشر شد، می گوید که هنوز جنگ وجود دارد به اتفاق هایی می افتد نگاه کنید. جاهای مختلف جهان درگیر و تیراندازی است. جت ها و ناوها را به جاهای مختلف می فرستند این دقیقا همون موقعیتی است که نباید در آن باشیم.

وی درباره فروپاشی دیوار برلین در سی سال پیش گفت که نظر ما آن زمان این بود که بی هیچ وجه نباید خون ریزی شود نباید شاهد این چنین چیزی در آلمان، ارپا و جهان باشیم بنابراین گفتیم که مداخله نمی کنیم.

گورباچف درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا " برگزیت" اظهارکرد که شما انگلیسی ها باید درباره اش به نتیجه برسید به شما نصحیت نمی کنم خودتان باید تصمیم بگیرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل