بازدید 2202

دمشق: تل ابیض و راس العین را از ترکیه پس می‌گیریم

یک منبع وابسته به دولت سوریه اعلام کرد: اگر ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن از شهرهای تل ابیض و راس العین عقب نشینی نکنند از طریق اقدام نظامی آنرا پس خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ 04 November 2019

یک منبع وابسته به دولت سوریه اعلام کرد: اگر ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن از شهرهای تل ابیض و راس العین عقب نشینی نکنند از طریق اقدام نظامی آنرا پس خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع وابسته به دولت سوریه به العهد گفت: اهداف ترکیه از حمله از زمان موافقت قسد با ورود ارتش سوریه به شمال سوریه شکست خورده است و بهانه ها ترکیه برای حمله از بین رفته است و به مجرد عبور سرباز سوری به سمت شرق و شمال سوریه طرح اردوغانی از بین رفته است.

این منبع افزود: گشتی های روسی-ترکی موقتی است. بشار اسد رئیس جمهور سوریه در گفتگوی اخیر خود با رسانه ها این موضوع را اعلام کرد. هدف از این گشتی ها اجرای توافق سوچی و اطمینان از تخلیه مناطق مرزی از سوی نیروهای قسد و ورود ارتش سوریه به آن است و بنابراین مرحله انتقالی است و پس از آن از گشت زنی ها کم خواهد شد و به تدریج زمانی که استقرار ارتش سوریه تکمیل شود پایان می یابد تا اوضاع به سوی توافق اضنه پیش برود.

منبع مذکور بیان کرد: این گشتی ها به طور دائم نمی تواند که حضور داشته باشد یا ارتش ترکیه یا گروههای تروریستی وابسته به آن در هر نقطه ای  نمی توانند که حضور داشته باشند.

این منبع در ادامه اعلام کرد: تل ابیض و راس العین که از سوی ترکیه در شمال سوریه اشغال شده اند از طریق گفتگو بازپس گرفته خواهند شد و اگر ترکیه از آن عقب ننشیند تنها راه همانطور که رئیس جمهور اسد گفت، اقدام نظامی است و ما آنرا از طریق نظامی پس خواهیم گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی