بازدید 6121
۲

به روز شدن تحويل خودروهاي فروش فوري ايران‌خودرو

کد خبر: ۹۳۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 04 November 2019

مدیرعامل ایران خودرو از روند کاهشی تعهدات معوق این خودروساز با موعد تحویل سال ۹۷ و عرضه خودرو‌های ثبت نامی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا دوازدهم آبان ماه حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از تعهدات معوق تحویل مشتریان شده است.

به گزارش «تابناک»، فرشاد مقیمی افزود: البته برخی از تعهدات نیز از سال قبل وجود دارند که به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور، خودرو آن‌ها قابل تولید و تحویل نیست که پیشنهاداتی به مشتریان محترم ارائه شده تا در صورت تمایل و رضایت، خودرو مورد نظر تبدیل و با تعیین تکلیف نهایی، خودروی تبدیلی به سرعت در لیست تحویل قرار گیرد.

وی افزود: تعهدات معوق در فروش فوری محصولات ایران‌خودرو در هفته اول مهرماه در حدود ۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه بود که در حال حاضر این شرکت هیچ‌گونه تعهد معوقی برای فروش فوری محصولات خود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
فقط شعار خالی است . کافی است سری به سایت دیوار بزنید تا ببینید چه تعداد حواله فروش با موعد تحویل مهر و آبان برای فروش گذاشته اند و گفنته اند که هنوز دعوت نامه صادر نشده . مطمئنا" خودروهای خانواده دنا جز این برخی (برخی از تعهدات نیز از سال قبل وجود دارند که به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور، خودرو آن‌ها قابل تولید و تحویل نیست که پیشنهاداتی به مشتریان محترم ارائه شده تا در صورت تمایل و رضایت، خودرو مورد نظر تبدیل و با تعیین تکلیف نهایی، خودروی تبدیلی به سرعت در لیست تحویل قرار گیرد( نیستند . این چه معمائی است که ایران خودرو میتواند خودروهای فروش فوری خود را تحویل دهید ولی فروش سال گذشته خود را با تاخیر بیش از شش ماه انجام میدهد . چه سودی در اینکار نهفته است خدا میداند و به اصلا" به مردم بیچاره ایران هم ربطی ندارد . التماس صداقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .
پارسال خودرو نوشته ام مرداد ۹۷ هنوز نداده اند ان وقت فروش فوری تحویل میدهند؟
بعد سعید لیلاز میگوید برای خودرو ساز ها صرف نمی کند در موعد تحویل ندهد و جریمه دیر کرد تحویل ان وقت باید پرداخت کند به مشتری!!!!
اقای لیلاز بفرمایید فروش فوری را تحویل بگیرید که می بینی امکان داره فروش فوری تحویل بدهند و ثبت نام‌پارسال را تحویل ندهند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل