بازدید 3636

آبگرفتگی ۴۰۰۰ هکتار مزارع و ۱۲۰ دامداری در گلوگاه

کد خبر: ۹۳۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸ 04 November 2019

فرمانده سپاه گلوگاه گفت: براثر سیل چهار هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۱۲۰ دامداری دچار آبگرفتگی شد و ۸۶ راس دام از بین رفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ دوم پاسدار سید حسن یوسفی ضمن تشکر از تمامی تلاش ها و خدمات انجام شده توسط نیروهای بسیجی سپاه شهرستان گلوگاه در منطقه های سیل زده؛ اظهار داشت: در ایام وقوع بحران و پس از آن کار سختی توسط سپاه و دیگر نیروهای بسیجی در مناطق سیل زده انجام شد و خوشبختانه سپاه در زمان وقوع سیل با حضور به موقع خود ضمن امید آفرینی برای مردم، تلاش کرد تا اقدامات در خور توجهی را ارائه کنند.‌

وی افزود: ۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی دچار آسیب و ۱۲۰ واحد دامداری دچار آب گرفتگی شد و همچنین ۸۶ راس دام از بین رفت.

فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه در ادامه با اعلام اینکه ‌۵۰ دستگاه خوردو در این شهرستان آسیب دید؛ خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال جهت این خسارت برآورد چرا که در این میان ۱۱ مدرسه خسارت وسه مسجد دچار آبگرفتگی شد.

وی یادآور شد: وقوع سیل در روستاهای مهدیرجه؛ ولمازو، سید محله، تیله نو، لمراسک، خورشید کلا، ریحان آباد، تیرتاش؛ یک روستا بالا دست و دو منطقه هشت تیکه و کوپچی محله و همچنین در داخل شهرستان دچار آب گرفتگی شدند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تلاش بی شائبه بسیجیان؛ اظهار کرد: ۱۰ دستگاه ماشین؛ یک دستگاه بیل بکو، ۴ دستگاه موتور تخلیه آب بالغ بر ۱۰۰ نفر با همت گروه جهادی و بسیجیان همیشه در صحنه تا الان بکار گرفته شدند و تا الان توانستیم ۱۰ منزل را تخلیه؛ پاک سازی؛ تجهیز و اسکان انجام دهیم.

یوسفی در پایان خبر داد: امروز بالغ بر ۱۵۰ نفر نیروهای جهادی برا ی پاک سازی مابقی منازل وارد روستاهای لمراسک و سید محله می شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر