بازدید 4175
۱

منبع تغذیه دیاباته در ترکیب استقلال کدام بازیکن است؟

کد خبر: ۹۳۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ 03 November 2019

هافبک تهاجمی استقلال در این فصل به‌عنوان یک هافبک خلاق نقش مهمی در تغذیه مهاجمانش دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، ورزشگاه یادگار امام در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل میزبان دیدار دو تیم تراکتور و استقلال بود که در پایان این بازی این استقلال بود که موفق شد با ۴ گل یکی از بهترین تراکتور‌های این فصل را شکست دهد. نتیجه‌ای دور از انتظار که درواقع کمتر کسی انتظارش را می‌کشید.

استقلال امروز دوشنبه اولین تمرین خود را با حضورتقریبا همه بازیکنانش پس‌ازاین پیروزی با حضور سی‌دقیقه‌ای خبرنگاران و عکاسان برگزار کرد که یکی از حاضران در این تمرین فرشید اسماعیلی هافبک خلاق این تیم بود.

فرشید در این فصل علاوه بر این‌که یکی از مهم‌ترین دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند نقش بسیار خطیری در نحوه آرایش استقلال استراماچونی دارد. فرشید اسماعیلی به‌عنوان یکی از بازیکنان باتجربه استقلال در لیگ نوزدهم با رفتن پاتوسی و مصدومیت شجاعیان جزو معدود فانتزیست‌های ترکیب این فصل استقلال به شمار می‌آید که درعین‌حال باید نقش پاسوری را هم ایفا کند که همین انتظارات را از او بالابرده است. او که با مامه بابه تیام درهمان دوران کوتاه توانست ارتباط ذهنی بسیار خوبی را ایجاد کند، حالا باید ببینیم می‌تواند همان هارمونی را با شیخ دیاباته تکرار کند؟ و درصورتی‌که این ارتباط بین این دو بازیکن برقرار شود استقلال قادر است روز‌های خوبش را تداوم ببخشد.

باید بپذیریم که فرشید اسماعیلی دراین یکی دو فصل اخیر نشان داده است که هر بار آماده بوده استقلال فوتبال بهتری را بازی کرده و شاید خود او بهتر از هرکسی بداند که هواداران استقلال دیگر با فراموشی آن پنالتی کذایی چشمشان به فرشید اسماعیلی این فصل است. بدون شک او اگر بتواند تا حدی استاندارد فوتبالش را ارتقاء ببخشد حتی می‌تواند نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند و این مهم می‌تواند با کمک استراماچونی تحقق پیدا کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با لگدی که در همان ابتدای بازی بصورت رشید مظاهری زد و اخراج نشد قطعا جواب سئوالتان داور مسابقه است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر