بازدید 3800

به زودی مانورسراسری زلزله در مدارس برگزار می‌شود

کد خبر: ۹۳۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 03 November 2019

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار «مدرسه ایمن، جامعه ‌تاب‌آ‌ور» در 6 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، محمد فریدلطیفی معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور درباره برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، گفت:‌ این مانور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه ‌تاب‌آ‌ور» در 6 آذر و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ماه‌های گذشته هماهنگی لازم برای برگزاری این مانور که هر ساله برگزار می‌شود، انجام شده اتس، گفت: برای تمام شرکت‌کنندگان در این مانور بیمه‌نامه صادر می‌شود و به تمام مدیران‌کل بحران استان‌ها اعلام کرده‌ایم که انجام اقدامات خطرناک از جمله حرکات نمایشی و هلی برد در مانور مدارس ممنوع است.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور یادآور شد: در حال حاضر شورای ایمنی مدرسه با همکاری مدیریت بحران استان‌ها، شهرداری‌ها و هلال‌احمر تشکیل شده است و گروه‌های سه‌گانه ارزیابی محله ،‌تهیه نقشه شناسایی محله صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش در مقابله در بحران بسیار حائز اهمیت است و سازمان جمعیت هلال‌احمر با همکاری سازمان دانش‌آموزی، آموزش‌های لازم را در مواقع اضطراری و بحران از جمله زلزله به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

لطیفی بیان داشت: امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه آموزش به دانش‌آموزان برای برگزاری مانور سراسری زلزله داریم که توسط جمعیت هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های خدماتی در بحران ارائه داده می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر