بازدید 3816

صعود گرایی به نیمه نهایی کشتی جهان درروز ضعیف ۴ فرنگی‌کار

کد خبر: ۹۳۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 02 November 2019

رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، با صعود یک فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی و شکست ۴ نماینده دیگر ایران همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، یک نماینده ایران راهی دیدار نیمه نهایی شد، اما ۴ فرنگی‌کار دیگر ایران مقابل رقبایشان تن به شکست دادند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرمن ملکیان از ارمنستان ۴ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. وی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند، باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل الکساندر لیانوونچیک از بلاروس مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. حریف بلاروس راهی مرحله نیمه نهایی شده است.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۳ از سد چنگیز ارسلان قهرمان سال گذشته این مسابقات از ترکیه گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ ماگومد یاربیلوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله به مصاف راماز زوئیدزه از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب گئورگ ماریا از رومانی شد و با توجه به شکست سنگین ۱۱ بر صفر این کشتی‌گیر در یک چهارم نهایی مقابل حریف قزاق، چوبچیان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی ملی‌پوش تیم بزرگسالان ایران که سهمیه المپیک هم گرفت، در حد انتظار ظاهر نشد. او پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۳ بنس الماسی از صربستان را مغلوب کرد، اما در یک چهارم نهایی مقابل آروی ساوولاینن از فنلاند با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. ساروی برای حضور در گروه بازنده‌ها باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل