بازدید 2874
۳

ترکیه: ما هتل داعشی‌های خارجی نیستیم!

کد خبر: ۹۳۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 02 November 2019
دولت ترکیه با انتقاد از انفعال کشور‌های اروپایی در بازپس‌گیری اتباع خود که به گروه تروریستی داعش پیوسته بودند، از قصد آنکارا برای بازگرداندن بازداشتی‌ها به کشور‌های موطن خود خبر داد.

به گزارش فارس، «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه امروز (شنبه) به اروپا هشدار داد آنکارا تمام مظنونان و تروریست‌های داعشی بازداشت شده در این کشور یا سوریه را به کشور‌های این قاره باز می‌گرداند.

سویلو در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگاران حین جلسه هیأت دولت گفت: «اینکه اروپا، ترکیه را در دست‌وپنجه نرم کردن با موضوع بازداشتی‌های داعش تنها گذاشته غیرقابل قبول است. این کار آن‌ها غیرمسئولانه نیز است. ما اعضای بازداشت‌شده داعش را به کشورشان بازمی‌گردانیم».

به نوشته روزنامه «صاباح» وی با بیان اینکه کشور‌های اروپایی نمی‌توانند خودسرانه تابیعت شهروندانشان را که به عضویت داعش درآمده‌اند لغو کرده، مسئولیت آن‌ها را به گردن ترکیه بیاندازند و انتظار داشته باشند که از آن‌ها مراقبت کند.

این مقام ترکیه‌ای ادامه داد: «ما هتل داعشی‌های هیچ کشوری نیستیم! نه فقط هلند، بلکه انگلیس هم این روش را درپیش گرفته است. به‌نظر همه راه ساده را انتخاب کرده‌اند».

این اظهارات سویلو بعد از آن مطرح شد که قانونگذاران هلند طرحی را پیشنهاد داده‌اند تا مانع تصمیم دولت این کشور برای پذیرش ۲۳ تروریست زن داعشی و ۵۶ فرزند آن‌ها شوند.

دولت ترکیه مدعی است که طی چند سال اخیر بیش از پنج‌هزار داعشی را بازداشت کرده است. از زمان آغاز عملیات‌های ضد تروریستی ترکیه علیه داعش در سوریه، اعضای این گروه به عملیات در داخل خاک این کشور روی آورده و طبق آمار دولتی تا کنون بیش از ۳۰۰ ترکیه‌ای در حملات تروریستی داعش کشته شده‌اند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
پدرخوانده داعش کارش با داعشی ها تموم شده، حالا میخاد هزینشو بندازه گردن اروپا!!!
اینکه کشورهای اروپایی در آن زمان ( زمان عربده کشی های مستانه داعشی ها ، این اراذل و اوباش بین المللی و ایجاد کنندگان این گرگ صفت های جانی و ولگرد و بدتر از یزید و شمر و سنان و خولی ) به مواردی که از طریق مسئولین ایران اسلامی اعلام می شد ، توجهی نمی کردند و حالا در آن مهلکه ای که برایشان پیش بینی می شد افتاده اند ، از قطعیات و حتمیات مسلم و چاهی بود که خود برای خود کندند و امروز به آن گرفتار شده اند . زنی که بدون داشتن شوهر مشخص با یک یا چند فرزند ویلان و سرگردان شده و روزی فراهم کننده آسایش آن داعشی های گرگ صفت و بلکه بدتر از آن بوده ، حالا می خواهد به کشور خود بازگردد ، نامردی که جوانی خود را صرف عربده کشی و هرزه گری و آدمکشی آن هم به سبک داعش و اسرائیل نموده و به خونخواری عادت کرده ( البته پس مانه های بی شرف و گردن کش داعش ) حالا می خواهد ( خود می خواهد یا کشورهای مختلف مانند ترکیه و ... می خواهند آنان را به کشور اصلیشان بازگردانند ) . در این جا باید به مسئولان این کشورها گفت چاهی کنده اید که خ.د در آن افتاده اید و راهی جز پشیمانی ( که عذر بدتر از گناه است ) برایتان باقی نمانده است و بدا به حالتان .
ترکیه هتل داعشی ها نیست پدرخوانده و حامی داعشی هاست!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر