بازدید 4330

هشدار ویدئویی حزب‌الله به رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۹۳۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 02 November 2019

حزب‌الله پس از سرنگون کردن یک پهپاد صهیونیستی در جنوب لبنان٬با انتشار یک ویدئوی هشدارآمیز به رژیم صهیونیستی٬ رسانه‌ های دشمن را به واکنش واداشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از پایگاه خبری المیادین رسانه‌های دشمن صهیونیستی با ترجمه یک فیلم ویدئویی که شامل یک کلیپ صوتی ازسخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در خصوص وعده‌های وی مبنی بر ساقط‌ کردن پهپادهای دشمن بود٬ این ویدئو را پیام روشنی به إسرائیل می‌دانند مبنی بر اینکه طبق وعده حزب‌الله٬ پهپادهای آن مورد هدف قرار می‌گیرند.

رسانه‌های جنگی حزب‌الله٬ پس از سخنرانی دیروز سید نصرالله٬ یک فیلم ویدئویی که حامل تهدیدهای روشن ضد رژیم اشغالگر بود را منتشر کردند.

این فیلم کوتاه شامل صحنه‌هایی از سلاح‌ها وعملیات‌های مقاومت به همراه یک کلیپ صوتی از دبیر کل حزب‌الله بود که در آن صراحتا اعلام می‌کند:ما با پهپادهای صهیونیستی در آسمان لبنان مقابله کرده و زمانی که وارد کشور شوند٬ آنها را ساقط می‌کنیم.

کارمیلا مناشیه تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی٬ با استناد به منابع تصریح کرد که وضعیت در شمال در آستانه انفجار است و تیراندازی به سمت یک پهپاد اسرائیلی در روز پنجشنبه در منطقه نبطیه لبنان٬ نخستین تیراندازی از ناحیه لبنان به سمت یک پهپاد صهیونیستی بود.

این تحلیلگر صهیونیستی ادامه داد که سید حسن نصرالله تهدید و تهدیدهایش را نیز عملی کرد. وی تصریح کرد که ارتش اسرائیل اکنون با یک سیستم دقیق تر و متعادل تر از گذشته کار می کند.

لازم به ذکر است که حزب‌الله روز پنجشنبه اعلام کرد که یگان‌های آن٬ یک پهپاد صهیونیستی را در منطقه نبطیه لبنان مورد هدف قرار داده و آن را مجبور به ترک این منطقه کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان