بازدید 12325
رهبر مخالفان پاکستان:

عمران‌خان ۴۸ ساعت برای کناره گیری وقت دارد

"مولانا فضل الرحمان" رییس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل که رهبری تحصن چندهزار نفری از مخالفان دولت در پایتخت پاکستان را برعهده دارد، شامگاه روز جمعه خطاب به "عمران‌خان" نخست وزیر پاکستان گفت که وی تنها ۴۸ ساعت برای کناره‌گیری از قدرت وقت دارد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 01 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این تهدید در حالی صورت می‌گیرد که عمران خان در واکنش به اعتراضات تصریح کرد که تسلیم فشار مخالفان نمی‌شود و استعفا نمی‌دهد.

به گزارش تارنمای تریبیون، "فضل الرحمان" ۶۶ ساله روز جمعه با سخنرانی در جمع بیش از ۱۰ هزار نفر در نقطه مرکزی شهر اسلام‌آباد، برای عمران‌خان نخست وزیر پاکستان ضرب الاجل مقرر کرد و گفت که مردم حرف آخر را زدند و عمران‌خان باید از مقام نخست وزیری استعفا کند.

وی افزود: ما می‌خواهیم که نهاد‌های دولتی بی طرف باشند و حمایت خود را از این دولت نامشروع خارج کنند، زیرا ما خواستار رویارویی با نهاد‌های دولتی نیستیم.

اگرچه رئیس حزب جمعیت علمای اسلام در سخنرانی خود هیچ اشاره‌ای به نام نهاد دولتی نکرد، اما احزاب مخالف ادعا می‌کنند که دولت عمران خان از پشتوانه ویژه‌ای از طرف نهاد‌های امنیتی برخوردار است.

هزاران طرفدار حزب جمعیت علمای اسلام روز جمعه در اسلام آباد تجمع کردند و اعتراضات انان تحت عنوان " راهپیمایی آزادی" از پنج روز ژیش از شهر کراچی آغاز شده است.

حزب مردم و مسلم لیگ نواز به عنوان دو حزب سیاسی قدرتمند و سنتی پاکستان که مانند حزب جمعیت علمای اسلام شاخه‌ای از مخالفان سرسخت دولت عمران‌خان هستند، نیز همبستگی خود را با تحصن کنندگان اعلام کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر