بازدید 3982
در فوتبال دنیا، پنالتی را که گل شده باشد، تکرار نمی‌کنند

نوری: از سپاهانی امتیاز گرفتیم که برای قهرمانی بسته شده

کد خبر: ۹۳۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 01 November 2019

کاپیتان پارس جنوبی از نتیجه تیمش برابر سپاهان رضایت دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و در هفته نهم دو تیم سپاهان و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. تک گل پارس جنوبی را محمد نوری به ثمر رساند.

محمد نوری درباره تساوی یک بر یک پارس تیمش و اینکه از نتیجه بدست آمده رضایت دارند یا نه، گفت: امتیاز گرفتن جلوی سپاهانی که برای قهرمانی بسته شده و در صدر جدول قرار دارد، خوب است، اما پتانسیل گرفتن سه امتیاز را داشتیم. در مجموع، نتیجه تساوی عادلانه بود، هر چند که موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردیم.

وی در واکنش به تکرار ضربه پنالتی او که کم مانده بود ضربه دومش را پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان بگیرد، تصریح کرد: فکر نکنم در فوتبال دنیا، پنالتی را که گل شده باشد، تکرار کنند. با اعلام تکرار ضربه پنالتی، جو متشنج و تمرکز ما گرفته شد. کادر فنی و بازیکنان پارس نیز دچار تشنج شدند. داور می‌توانست شرایط را کنترل کند، اما تمرکزمان گرفته شد و همه عصبی شدند. وقتی هم تمرکز گرفته شد، پنالتی دوم را بد زدم، آن هم برابر سپاهانی که هشت هفته بود گل نخورده بود. متأسفانه کارت زرد هم داشتم و عصبی شده بودم.

بازیکن تیم پارس جنوبی با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز گل او به استقلال مردود اعلام شد، خاطرنشان کرد: این بازی هم کمک داور دستور تکرار ضربه پنالتی را دارد. معمولاً در بازی‌ها اعتراضی نمی‌کنم و اگر هم اعتراضی داشته باشم محترمانه با داور وسط صحبت می‌کنم. داوران وسط هوای من را دارند، اما نمی‌دانم چرا کمک داوران با من این‌گونه رفتار می‌کنند، ایرانی و خارجی هم ندارد!

نوری در پاسخ به این سؤال که چرا پس از زدن دومین ضربه پنالتی به هنگام شادی گل بر سر یکی از بازیکنان پارس جنوبی داد و فریاد می‌کرد، گفت: آن صحنه اشتباه کردم، تصورم این بود که بازیکن ما هنگام زدن ضربه پنالتی داخل محوطه جریمه آمده، اما متوجه شدم او نبوده است. وقتی ضربه دوم پنالتی را زدم، به او گفتم چرا داخل محوطه جریمه آمدی تا تیم استرس پیدا کند. بنده خدا بازیکن ما که نمی‌خواهم نامش را ببرم، وارد محوطه نشده و فرد دیگری زودتر حرکت کرده بود.

وی در مورد اینکه هفته گذشته اعلام شد پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی قصد کناره‌گیری از لیگ برتر را دارد، گفت: شرایط مالی خراب است. ما مشکل فنی نداریم و امیدوارم مشکلات مالی حل شود. این مسئله روی روند آماده‌سازی تیم تأثیر منفی می‌گذارد. تیم‌هایی که هزینه کرده‌اند، مدعی هستند، از جمله سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و حتی شهر خودرو. شاید از بین ۱۲ سال تیمی که هزینه نکرده‌اند با یک جرقه تیمی قهرمان شود، اما معمولاً تیم‌هایی که هزینه می‌کنند، نتیجه هم می‌گیرند.

نوری در واکنش به پنالتی که روز گذشته علی علیپور در بازی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی از دست داد، گفت:علیپور برای پرسپولیس زحمت کشیده و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کند و پرسپولیس نیز بتواند امتیازات را جمع کرده و به مانند سال‌های اخیر در صدر جدول قرار بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان