بازدید 8067
پنالتی عجیب دقیقه 90 هم مانع اولین تساوی کالدرون نشد

چیپ بی موقع علیپور دو امتیاز پرسپولیس را پراند

درست مثل دیدار دو تیم در جام حذفی پرسپولیس و ماشین‌سازی، باز هم داور در دقایق پایانی برای سرخ پوشان اعلام پنالتی کرد که دوباره این پنالتی تبدیل به گل نشد و حامد لک آن را مهار کرد، اما این بار از دست رفتن این فرصت با فحاشی و شعار علیه علی علیپور همراه شد
کد خبر: ۹۳۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 31 October 2019

تیم پرسپولیس در خانه خود برابر ماشین‌سازی تبریز با تساوی صفر بر صفر متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی از هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید. حامد لک، دروازه‌بان ماشین‌سازی در این مسابقه بار‌ها با واکنش‌هایش مانع رسیدن پرسپولیس به گل شد. پرسپولیس با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد در رده چهارم قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری (مهدی شیری - دقیقه ۷۸)، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی (سیامک نعمتی - دقیقه ۷۸)، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و امید عالیشاه (بشار رسن - دقیقه ۶۶).

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، محمد قادری، سامان نریمان‌جهان و جفرسون دخسوس (قائم اسلامی‌خواه از دقیقه ۵۸).

کارت زرد: سامان نریمان جهان و شاهین توکلی از ماشین‌سازی.

داستان یک چیپ؛ خامه‌ای تلخ بر روی کیک قهرمانی سوپرجام

این اولین تساوی پرسپولیس در لیگ نوزدهم بود و بدین ترتیب تنها خط تیره پرسپولیس در جدول رده بندی با پنالتی از دست رفته علیپور پاک شد. پس از این بازی قرار بود سوپر جام فصل گذشته به پرسپولیس اهدا شود که بدین ترتیب جشن قهرمانی این تیم هم تلخ شد.

درست مثل دیدار دو تیم در جام حذفی پرسپولیس و ماشین‌سازی، باز هم داور در دقایق پایانی برای سرخ پوشان اعلام پنالتی کرد که دوباره این پنالتی تبدیل به گل نشد و حامد لک آن را مهار کرد، اما این بار از دست رفتن این فرصت با فحاشی و شعار علیه علی علیپور همراه شد؛ علیپور که در دیدار اخیرشان برابر شاهین هت‌تریک کرده بود، امروز با پنالتی چیپ بدموقع که با مهار لک همراه شد، نتوانست تیمش را به سه امتیاز برساند تا با شعار «حیا کن، رها کن» از سوی هواداران مواجه شود.

حامد لک که در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس خوش درخشیده بود، امروز هم در بازی لیگ برتر برابر سرخ پوشان عملکرد موفقی داشت و علاوه بر مهار ضربات سر خطرناک، موفقیت در زمان تک به تک با مهاجمان حریف، شوت‌های راه دور و خروج‌های به موقع، یک پنالتی هم از علی علیپور گرفت تا ستاره زمین لقب بگیرد.

 

لیگ برتر فوتبال| تساوی «چیپ» پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی/ علیپور خط تیره را پاک و جشن قهرمانی را خراب کرد!

بازی با حملات نصفه و نیمه پرسپولیس آغاز شد اما ماشین‌سازی هم در صحنه‌هایی خطرناک ظاهر شد. در دقیقه ۱۵ مسابقه ماشین‌سازی روی یک سانتر و ضربه سر به گل رسید، اما کمک داور آفساید اعلام کرد. بلافاصله پرسپولیس در ضد حمله توسط ترابی و امیری صاحب موقعیت شد، اما مدافعان ماشین‌سازی توپ را دفع کردند.

از دقیقه ۱۵ به بعد، توپ بیشتر در میانه میدان دنبال شد البته فشار پرسپولیسی‌ها بیشتر از حریف بود و آن‌ها با نفرات بیشتری برای حمله برنامه‌ریزی می‌کردند با این حال نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه ۳۶ مسابقه عالیشاه و نورالهی در سمت چپ خط دفاعی ماشین‌سازی با حرکت ترکیبی توانستند توپ را به علیپور برسانند، اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروزاه به بیرون رفت. در ادامه هم بازیکنان ماشین‌سازی هم می‌توانستند روی یک ضربه ایستگاهی و ناهماهنگی بیرانوند و خلیل‌زاده در دفع توپ، دروازه پرسپولیس را باز کنند، اما در این کار موفق نبودند.

در اواخر این نیمه، بازیکنان پرسپولیس یک حمله سریع با نفرات بالا تدارک دیدند که روی یک سانتر عالیشاه با ضربه سر توانست یک موقعیت برای تیمش ایجاد کند. همچنین در دقیقه ۴۲ مسابقه پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد و ضربه سر خطرناک بازیکنان این تیم را حامد لک دفع کرد تا بازی با نتیجه صفر بر صفر در نیمه اول به پایان برسد.

این نیمه هم با فشار پرسپولیس آغاز شد و قرمزپوشان از همان ابتدا به دنبال رسیدن به گل بودند. ماشین‌سازی هم سعی می‌کرد در ضد حملات به دروازه پرسپولیس برسد، اما نفرات کم این تیم در حملات، مانع از این کار می‌شد. در دقیقه ۵۴ ضد حمله ترابی، علیپور و امیری باعث شد موقعیت خطرناکی روی دروازه ماشین‌سازی ایجاد شود که ضربه خطرناک ترابی را حامد لک به کرنر فرستاد. ضربه سر کنعانی‌زادگان را روی همین کرنر باز هم لک مهار کرد. لحظاتی بعد هم عالیشاه با فرار از تله آفساید می‌توانست با یک ضربه سر دروازه ماشین‌سازی را باز کند، اما توپ به اشتباه به شانه او برخورد کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸ زنده‌روح، بازیکن ماشین‌سازی یک سانتر روی دروازه پرسپولیس کرد که نزدیک بود به خاطر بیرون آمدن بیرواند توپ وارد دروازه شود، اما خود او با واکنشی توپ را به کرنر فرستاد.

روی یکی دیگر از حملات پرسپولیس در دقیقه ۶۰ علیپور توپی را که از امیری گرفته بود با یک ضربه محکم از کناره دروازه به بیرون فرستاد. در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۷۲ وحید امیری این بار هم روی ضربه سر دروازه ماشین‌سازی را تهدید کرد، اما باز هم لک مانع از گل شدن توپ شد.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس مطابق انتظار فشار خود را روی دروازه حریف افزایش دادند، اما حملات پر تعداد این تیم راه به جایی نبرد. همچنین علیپور پنالتی اعلام شده به سود تیمش را با یک ضربه چیپ که در دستان لک قرار گرفت هدر داد تا مسابقه با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
آیا گل ماشین سازی افساید بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
به هیچ وجه
حیف از یک قرون پول که به این فوفولهای عقده ای بدهند
ازچیپ بی موقع می گی از پنالتی نادرست چیزی نمیگی ؟؟؟؟؟
کار زشت چیپ زدن علیپور توهین بزرگی به پرسپولیس بود آنهم در دقیقه 87 که پرسپولیس به 3 امتیاز نیاز ضروری داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
علی پور که کسی نیست خدا جای حق نشسته
چيپ يعنى چى ؟
پرسپولیس+داور+رسانه‌ها 《○》---- ماشین سازی 《○》
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
البته اگر بخواهیم واقعیت رو بنویسیم : ماشین سازی 1
با سلام غرور چیز بسیار بدی است بازیکنی که کنترل و تکنیک لازم را ندارد چرا میخواهد بلند پروازی کند و چیب بزند هر کاری که از هر کسی بر نماید و تبحر خاص آنرا میخواهد اول برو تکنیک و کنیرلت درست کن بعد چیب بزن برادر من بعنوان یک هوا دار اصلا نمیبخشم واز سرمربی تیم میخواهم حداقل از ۲ بازی محروم شود.
از آدم چيپي مثه عليپور توقع بيشتري نميشه داشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر