بازدید 2640
۱

لایحه حمایت از محیط‌بانان به شورای نگهبان رفت

کد خبر: ۹۳۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 31 October 2019
مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به شهادت ۱۴۰ محیط‌بان برای حفاظت از محیط‌زیست گفت: لایحه حمایت از محیط‌بانان در شورای نگهبان در دست بررسی است و امیدواریم به‌زودی پس از تصویب نهایی اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام پرویز، ولی زاده ظهر امروز در نخستین سالگرد محیط‌بان شهید «تاج محمد باشقره» اظهار داشت: در فقه برخی حکم شهادت و برخی هم اجر شهادت دارند. ۱۴۰ شهید محیط‌بان کشور نیز همگی از اجر شهید برخوردار هستند، زیرا در دفاع از عوامل حیات انسانی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: باید با انجام کار فرهنگی جامعه را نسبت به اهمیت حیات‌وحش و محیط‌زیست آگاه کنیم.

ولی زاده گفت: لایحه حمایت از محیط‌بانان در شورای نگهبان در دست بررسی است و امیدواریم به‌زودی پس از تصویب نهایی اجرایی شود.

وی با اشاره به ناامنی‌های به وجود آمده به دست استکبار جهانی و صهیونیست غاصب در منطقه، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با همین روحیه ایثار و شهادت دشمن را هزار کیلومتر آن طرف مرز‌ها از درون خفه کرد و اگر انجسام ملی ما از درون حفظ شود هیچگاه دشمن به مقاصد خود در این ناامنی‌ها دست پیدا نمی‌کند.
 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با مبارزه با داعش اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، تأکید کرد: آمریکا به اعتراف خودش داعش را ایجاد کرد، اما با اراده خدا از همین ناحیه ضربه خورد، استکبار وقتی دید حریف شهدای ما در بیرون از مرز‌ها نمی‌شود به دنبال ضربه زدن به مشروعیت و کارآمدی نظام در داخل کشور است.

ولی زاده متذکر شد: القای ناکارآمدی نظام، فریب دشمن است و هر که بر آتش این فتنه بیفزاید به خون شهدا خیانت کرده است. در کارآمدی نظام همین بس که در این فشار اقتصادی و تحریم‌های گوناگون، هم در تولید گاز در میدان مشترک با عمان و هم نفت در میدان مشترک با عراق افزایش داشته و کشور در امنیت کامل سرپای خود ایستاده است.

‌ولی‌زاده ابراز کرد: برخی با نزدیک شدن انتخابات مجلس فکر می‌کنند با تخریب نظام می‌توانند سرکار بیایند و برای خود رای جمع کنند، اما حقیقت این است که ایران اسلامی به برکت خون شهدا کارآمدترین نظام است و نباید برای بازی‌های انتخاباتی، اعتماد مردم به نظام و مسئولان را خدشه‌دار کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شکار را ممنوع کنید، محیط زیست فروش نیست که یکی از سازمان محیط زیست مجوز بخره و زیباترین کل (قوچ) مملکت را بزنه و فیلمشو بذاره اینستاگرام! تا دیر نشده یکی جلوی سازمان محیط زیست را بگیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر