بازدید 5066
۶

میلیاردرها چگونه مالیات را دور می‌زنند!

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفته بررسی لیست تراکنش‌های مالی ۳۰۰ هزار نفر میلیاردر نشان می‌دهد که نیمی از آنان مودی مالیاتی نیستند و نیم دیگر هم کمتر از آنچه لازم است مالیات می‌پردازند. این موضوع سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ 30 October 2019

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۶
میلیاردر کیه؟ از خودتونه. این خبر مربوط به 10 درصد جامعه ست...
حالا که این بچه زرنگ ها شناسایی شدن چرا نقره داغشون نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه از هر کدوم از این 300 هزار دزد یقه سفید، به طور میانگین 1 میلیارد تومان مالیات بگیرید میشه حدود سیصد هزار میلیارد تومان
اگه کل وقتتون رو صرف این کار کنید می ارزه
در وهله اول باید با شناسایی داراییی های این فراریان، اموالشون رو ممنوع المعامله کرد و بعد از تک تکشون حساب کشید و واسه فرار مالیاتیی در سال های قبل هم حسابی جریمشون کرد.
این هم از اون داستانهای عجیبه که نمی دونیم کی میخاد حل بشه تنها قشری که کامل و مرتب مالیات می دهند کارمندان بیچاره اند که ریش در گرو دولت دارند اونوقت میلیاردرها و پزشکان گرامی که که بنا برهمین سیاستهای غلط برای خودشان مافیایی راه انداخته اند از مالیات فرار می کنند آیا نظم و نظام دادن این موضوع این قدر سخت است یا همین قدرت این حضرات نمی گذارد؟
با مراجعه و دوستی با مسئولین کشور
مطمینابخش بزرگی ازآنها پزشکان وجراحان هستند که ازطریق حذف کارتخوان وتشکیل ندادن پرونده مالیاتی میلیاردرشدند وحتی بسیاری ازآنها وارد کار ساخت وساز هم شده اند.
گردش مالی بهداشت و درمان ایران 150 هزار میلیارد تومان است. میزان فرار مالیاتی پزشکان ایرانی طبق نظر مرکز پژوهش های مجلس 6700 میلیارد تومان است. اگر فرض کنیم این مقدار مالیات ده درصد کل درآمد پزشکان باشد یعنی حدود 75 هزار میلیارد تومان یا نصف گردش مالی بهداشت و درمان مستقیم وارد جیب پزشکان میشود و بین حدود 75 هزار پزشک ایرانی تقسیم میشود. پس هر پزشک به طور متوسط سالی 1 میلیارد تومان درآمد دارد (میانگین است و یک متخصص ممکن است چند میلیارد و یک پزشک عمومی هم ممکن است سالی 300 میلیون درآمد داشته باشد) . نتیجه میگیریم در ایران بودجه خرید دارو و درمان بیماران و ساخت بیمارستان جدید و تعمیر و نگهداری بیمارستانهای فعلی و هزینه هایش و مبارزه با بیماری ها و واکسیناسیون ها و ساخت داروها و خرید دستگاه های رادیوگرافی و آزمایشگاه ها و آموزش پزشکان و ... در یک کفه ترازو و پولی که وارد جیب پزشکان میشود با هم برابر است! واقعا اگر کسی از دانستن این مطلب بمیرد به مرگ بیهوده نمرده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار