بازدید 6848

صعود یخکشی، نخودی، قاسمپور و زارع به یک‌چهارم نهایی کشتی آزاد جهان

رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امیدها) قهرمانی جهان از ظهر امروز به وقت ایران در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که ۴ نماینده کشورمان تاکنون به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 29 October 2019

چهار نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امیدها) قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امیدها) قهرمانی جهان از ظهر امروز به وقت ایران در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که ۴ نماینده کشورمان تاکنون به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند.

نتایج کشتی گیران ایران در این مسابقات (تاکنون) به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ از سد چارلز تاکر از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آرسن هاروتونیان از ارمنستان می‌رود.
در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۲ دارخان یسنگالی از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با بیامبادورج بات اردن از مغولستان کشتی می‌گیرد.

صعود یخکشی، نخودی، قاسم پور و زارع به یک‌چهارم نهایی کشتی آزاد جهان

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر هوانس مخیتاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور دوم در مصاف با کریستوف سادوویک از لهستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد. قاسم پور در این دور و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گانخویاک گانباتار از مغولستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب بو نیکال از آمریکا شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سامهان جبرائیلوف از مولداوی با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده تایکی یاماموتو از ژاپن و یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر