بازدید 6287
۹

روایت جدید کُرد‌ها از نحوه شناسایی البغدادی

کد خبر: ۹۳۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 29 October 2019
مشاور ارشد نیرو‌های دموکراتیک سوریه روایت جدیدی را از نحوه شناسایی سرکرده داعش نقل کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، در حالی که دولت آمریکا غرق در ستایش از موفقیت حمله به مخفی‌گاه ابوبکر بغدادی است، کرد‌های سوریه می‌گویند با نفوذ در حلقه اطرافیان رهبر داعش، نزیرپوش» او را برای نمونه دی‌ان‌ای به دست آورده بودند.

پولات جان مشاور ارشد نیرو‌های دموکراتیک سوریه در توییتر نوشت آن‌ها از پانزدهم ماه مه با همکاری سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) رد ابوبکر بغدادی را دنبال می‌کردند.

وی در پیام خود می‌نویسد: یکی از منابع ما توانست خود را به خانه‌ای که بغدادی در آن مخفی بود برساند. بغدادی اقامتگاه خود را مرتب عوض می‌کرد. منبع ما که توانست خود را به بغدادی برساند، زیرپوش او را برای ما آورد تا آزمایش دی‌ان‌ای انجام دهیم و صد در صد مطمئن شویم که او خود بغدادی است.

به نوشته بی بی سی، کرد‌ها که رهبری نیرو‌های دموکراتیک سوریه را به عهده دارند، یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی آمریکا در یافتن و کشتن ابوبکر بغدادی بودند و پنج سال او را عراق و سوریه دنبال کرده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۹
کردهای سوریه قربانی ابوبکر البغدادی شدند اردوغان میدانست کردها به دنبال بغدادی هستند لذا به آنان حمله کرد تا مانع این کار شود و صدها کرد قربانی البغدادی شدند و اردوغان برای نجات بزرگترین تروریست جهان صدها کرد را قربانی کرد
اگر کردها نبودند منطقه سالها پیش نابود شده و حیات بشری از روی کره زمین رخت بسته بود.
آمریکائیها سالها او را در زندان عراق زندانی کرده بودند و آموزشش میدادند، دی ان ای او را داشتند این دیگه خیلی مسخرس که حالا دنبال زیر پیراهن بگردن چون منبع قابل اعتمادی نیست ممکنه آلوده به دی ان ای دیگر باشد. آمریکائیها کودن هستند اما نه اینقدر مگر فرض کنیم دارن افکار عمومی رو بازی میدن و شانتاژ میکنن
افرین به کردها که تونستن زیرپوش بغدادی را به دست بیارن
حالا اگه زیر پوش داییش باشه چی؟
کردها بدبخت شدین رفت ته مونده های داعش بد جوری کینه ای شما میشن.
چطوری رابط زیرپوشش آورده!؟ معلومه خانم بوده!
اگر کردها اینقدر جربزه داشتند چرا حتی نتونستن مقابل ترکیه حتی یک گلوله شلیک بکنن و فرار کردند؟؟!!!
آخه کرد عزیز آزمایش دی ان ا از خون و سایر ترشحات بدن انجام می شود که از زیر پیراهن نامعلوم!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر