بازدید 6390

یک عکاس ایرانی در میان چهار عکاس زن تاثیرگذار ورزش زنان جهان

مریم مجد عکاس ورزشی زن ایران به همراه آلانا پترسون عکاس کانادایی، بکس چارتریس عکاس نیوزلندی و لیندزی دویل عکاس کانادایی به عنوان 4 عکاس زن تاثیرگذار در ورزش زنان توسط وب سایت تخصصی گلوبال اسپورت مترز انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶ 29 October 2019

وب سایت تخصصی «گلوبال اسپورت مترز / Global Sport Matters» دانشگاه آریزونا چهار عکس برتر زن ورزشی جهان را معرفی کرد که نام یک عکاس ایرانی نیز در میان این عکاسان برتر است.

به گزارش «تابناک»، مریم مجد عکاس ورزشی زن ایران به همراه آلانا پترسون عکاس کانادایی، بکس چارتریس عکاس نیوزلندی و لیندزی دویل عکاس کانادایی به عنوان 4 عکاس زن تاثیرگذار در ورزش زنان توسط وب سایت تخصصی گلوبال اسپورت مترز انتخاب شده است.

یک عکاس ایرانی در میان چهار عکاس زن تاثیرگذار ورزش زنان جهان

این وب سایت گفت و گویی با این چهار عکاس درباره اینکه چرا آگاهانه بر روی ورزش زنان به عنوان زن تمرکز کرده‌اند که امری کمتر مرسوم در میان عکاسان است، پرداخته و به ارزیابی فضای ورزش زنان و عکاسی از این عرصه پرداخته است.

مریم مجد که تنها عکاس زن ایرانی حاضر در بسیاری از رویدادهای جهانی از جمله جام جهانی فوتبال زنان فرانسه بود و به تازگی جایزه ایپس را در آسیا و اقیانوسیه به دست آورد، با اشاره به اینکه حدود 15 سال به صورت تخصصی بر ورزش زنان تمرکز دارد، تاکید کرد او علاوه بر تمرکز بر عکاسی اکشن ورزشی، بر تاثیرات اجتماعی ورزش زنان تمرکز کرده است.

این عکاس زن ایرانی تاکید کرد برای یک عکاس زن، بزرگترین چالش هممواره کمک به ایجاد تغییر مثبت در جامعه سنتی است و عکس‌هایش را خروجی این نگاه قلمداده کرده است. او یادآور شد: «ما در جامعه‌ای زندگی می کنیم که به عنوان فعال رسانه‌ای می‌توانیم با کار خود با دولت صحبت کنیم و خواستار تغییر مثبت شویم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر