بازدید 5364

صعود ۳ آزادکار امید ایران به نیمه نهایی قهرمانی جهان

کد خبر: ۹۳۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 28 October 2019

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، ۳ نماینده ایران راهی نیمه نهایی شدند و علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است، علیرضا سرلک در ۵۷، امیر حسین حسینی در ۷۰ و مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند و ابوالفضل حاجی‌پور در ۶۵ کیلوگرم نیز در همان دور نخست حذف شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۴ بر یک مقابل رازمیک میساکیان از ارمنستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل ریکوتو آرای از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سرلک در این مرحله به مصاف دینگاشویلی از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. سرلک برای رسیدن به فینال باید از سد آدلان عسکروف از قزاقستان عبور کند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر و ضربه فنی مغلوب جایدین الرمان از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، حاجی پور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ آرمان آندراسیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل انس اوشلو از ترکیه با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف امر حسین از مصر رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. حسینی در نیمه نهایی به مصاف والیف از روسیه می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر لوکاس کراساسکاس از لیتوانی را شکست داد، وی در دور بعد نیز مقابل گی وی ماتچاراشویلی از گرجستان با نتیجه ۸ بر ۶ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله به مصاف خرامیانکوف از بلاروس خواهد رفت.

علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز یکی از کشتی گیران ایران بود که به علت عدم صدور روادید نتوانست عازم مجارستان شود تا ایران در این وزن نماینده‌ای نداشته باشد. هدایت تیم ملی کشتی آزاد امید ایران بر عهده تقی اکبرنژاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار