ته چین؛

طرز تهیه ران بره رست شده

کد خبر: ۹۳۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 30 October 2019
تعداد بازدید : 5442

مواد لازم:
ران گوسفند حدود دو کیلو
یک مشت مریم‌گلی
یک حبه سیر
نمک به مقدار لازم
روغن زیتون حدود دو یا سه قاشق غذاخوری
یک عدد لیمو
یک مشت رزماری

بازدید 10867
۷
ران بره رست شده در عین حالی که غذایی بسیار ساده است و با حداقل مواد و زحمت آماده می‌شود یک غذای خوشمزه و عالی برای مهمانی‌ها است که می‌تواند تجربه مهماني‌ها را به شدت ارتقا دهد. در این ویدیو با روش ساده اما خاص و خوشمزه درست کردن ران بره رست شده آشنا شوید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
تابناک!؟!؟!!!!!!!!!!!؟؟؟ الان چه وقت طرز تهیه ران بره ست؟ همینی که میگی حدود سه کیلو هست و میشه حدود ۸۰۰ تا یک میلیون تومن. اصلا بگو طرز تهیه رون مرغ. کیه که مصرف کنه!؟
واقعاً تو این وضع اقتصادی اینو باید بزارید؟ تو شرایطی که بنا به آمار رسمی درصد قابل توجهی از مردم توانایی خرید گوشت و حتی میوه ندارند
خودتون رو مسخره کردین؟ نه به گزارشهای فشار اقتصادی بر مردم و چند ماه گوشت نخوردن بخشهایی از جامعه نه به این دستور غذاتون. اگر فقط سایت آشپزی بودین اشکالی نداشت ولی در کنار اون خبرها این دستور غذا مثل دهن کجی میمونه
آیا کلمه رست انگلیسی رسما یکی از کلمات فارسی شده است؟
یکی می مرد از درد بی نوایی، یکی می گفت خانم زردک می خواهی! واقعاً خجالت نمی کشید،؟ زمانیکه بخش عظیمی از مردم برای احتیاجات اولیه زندگی در مانده شده اند و کاسه چه کنم دست گرفته اند، شما طرز تهیه"ران بره رست شده" آموزش می دهید؟
لطفا فاصله درج این خبر را با اخبار فقر و فلاکت مردم چند سطر بیشتر کنید.

باتشکر از شما
در شرایطی که بیشتر مردم ، بعلت مشکلات اقتصادی ، در تهیه اقلام ضروری خود هم مانده اند ، معرفی این نوع غذاها ، به چه معنایی است ؟؟!!