بازدید 36396
برخی نطفه‌شان ایراد دارد و متوجه شوند پدرشان کیست!!!

جملات و کلمات مثبت ۱۸ قلعه‌نویی در نشست خبری

سرمربی سپاهان درپاسخ به سوالی درباره واکنش خودش به شعار سکوها در برخی استادیوم ها علیه او از کوره در رفت. او گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند هم لقمه‌شان و هم نطفه‌شان ایراد دارد! امیدوارم به زودی متوجه شوند چه کسی پدرشان است!
کد خبر: ۹۳۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 26 October 2019

سرمربی سپاهان پس از توقف خانگی مقابل تیم سایپا که هفته گذشته با چهار گل مغلوب استقلال شده بود، حسابی داغ کرد و حرف‌های زننده و ناشایستی را به زبان آورد که شنیدنش برای سنین زیر ۱۸ سال هم مناسب نیست و این ادبیات مناسب محیط فرهنگی ورزش نیز نمی‌تواند باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر نتوانست از سد سایپا عبور کند و همین موضوع زمینه ساز حمله امیر قلعه نویی به جریان‌هایی شد که هر وقت تیم‌های او نتیجه نمی‌گیرند، پیدای شان می‌شود! او با ادبیاتی بسیار سخیف و غیرفرهنگی به افرادی تاخت که به گمان او علیه اش فعالیت می‌کنند و هیچگاه نام و نشان دقیقی از آن‌ها مطرح نشده است تا رسانه‌ها و مردم بدانند منظور وی چه کسانی است.

جملات و کلمات مثبت ۱۸ قلعه‌نویی در نشست خبری

امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر گفت: نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم.  وقتی موقعیت‌ها گل نشود فوتبال ما را جریمه می‌کند. وقتی موقعیت‌های ما گل نمی‌شود حرف دیگری باقی نمی‌ماند.  

قلعه نویی که قبل از مسابقه از ابراهیم صادقی مربی جوان سایپا تعریف کرده بود، درباره دلیل این نتیجه گفت: دو موقعیتی هم که بازیکنان سایپا به دست آوردند روی اشتباه بازیکنان ما بود.  دروازه بان سایپا امروز فوق العاده بود و فکر نمی‌کنم هیچ وقت دیگر اینطور بازی کند. ناراحتم، اما فکر می‌کنم یک پنالتی ۱۰۰ درصد ما گرفته نشد.  

وی در پاسخ به این سؤال که چند هفته است در چند ورزشگاه علیه شما شعار می‌دهند؟ گفت: اتاق فکری بیرون از فدراسیون تشکیل شده که یکی از کار‌های شان همین است. تمام تیم‌ها، بعد از بازی حمله می‌کنند و می‌گویند فلان تیم از داوری نفع برده است. این اتاق فکری است که در دیدار امروز هم تاثیر گذاشت و پنالتی ما گرفته نشد.  این اتاق بیرون از مجموعه فدراسیون تشکیل شده است.

وی ادامه داد: به گروه داوری بازی امروز تبریک می‌گویم. همانطور که ممکن است من به عنوان مربی اشتباه کنم داور هم ممکن است اشتباه داشته باشد، اما برای سپاهان اتاق فکری تشکیل داده‌اند که قبل از مسابقه برنامه‌ریزی می‌کنند. حتی قبل از بازی به من می‌گویند که فلان سکو لیدرش منتسب به فلان باشگاه است و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و عذرخواهی می‌کنند.

کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند هم لقمه‌شان و هم نطفه‌شان ایراد دارد! امیدوارم به زودی متوجه شوند چه کسی پدرشان است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
صد در صد درست گفته .
بی ادب
بر فرض که حق با شما باشه و جریانی بر علیه شما اقدام کنند و فرض که آنها هم ناحق باشند فرض

حالا شما باید فحش ناموسی بدهی ؟ باید گناه به این بزرگی را برای دست بالای بالا جام قهرمانی به گردن بگیری؟
برادر من آقای قلعه نویی بدزبانی گناه بزرگی است درسته که محیط فوتبال به خصوص روی سکوها برای هر یه تخمه ای که میشکنن یه فحش هم میدن اما ...
خلاصه ارزششو نداره
کل دنیا هم ارزششو نداره چه برسه به چند امتیاز یه بازی
پاسخ ها
آرما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
طرفدارش نیستم ولی حق با آقای قلعه نویی هستش، جواب های هوویه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
حالا باز زنان رو راه بدین ورزشگاه
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آرما برادر من
اعتراض حقشه ، قبول
اعتراض کنه ، داد بزنه و ...
اما اینکه بگه طرف پدرش را نمیشناسه و... داره به مادر اون
تهمت... میزنه
این غلطه، این ادبیات یه مسلمون نیست
ما باید یاد بگیریم زبونمون دست خودمون باشه . عصبانیت نباید کنترل زبان ما را دست خودش بگیره
چه چیز بدی گفته است اگر این اشتباهات داوری برای دو تیم پرسپولیس و استقلال بود تمام سایت ها و روزنامه ها و تلوزیون شلوغ بازی در می اوردند تا 10 بار داور عذرخواهی کند سوت زدن های بی مورد جهت توقف بازی و ندیدن های عجیب و ...
آقای قلعه نوعی و اکثریت مربیان وطنی بعد از شکست خوردن تیمشان همه را مقصر میدانند بجز بازیکنان و کادر فنی خودشان را و همیشه چند پنالتی گرفته نشده و اطاق فکری هم برای تخریبشان بوجود آمده .
و همیشه هم میخواهند ناگفته هائی را بگویند ولی در وقت مناسب !!!!!!!
بازیکنان و مربیان تیمهای فوتبال ایران از زیر ده سال تا 100 سال!! در این چند دهه هیچ عنوانی کسب نکرده اند ولی بودجه کل ورزش در این رشته هزینه میشود و همیشه هم پرتوقعه و بی نزاکت هستند . هم خودشان و هم طرفدارانشان
وقتی یک مربی فوتبال این طوری صحبت میکنه از تماشاجی نو جوان که در سنی است که دارای هبجان و دایما در حال تخلیه است چه انتظاری باید داشت اقا فوتبال همینه متاسفانه نمیتوانی استعفا بده البته این اقایان با این پولی که میگیرند دلشان نمیاید بروند .
مربی که تا میبازه همه بد میشوند وقتی میبره همه خوب
والا راست می گه...کاملا مشخصه از زمانی که حسن اقای روحانی و اسحاق خان جهانگیری دولت رو به دست گرفتند یک جریان پرسپولیسی در هر دوره جاده را واسه قهرمانی پرسپولیس صاف می کنه تا از این طریق مردم تهران را که اکثرا پرسپولیسی هستند علی رغم گرانی ها و سومدیریت ها راضی نگه داره (در واقع قهرمانی پرسپولیس را موضوع امنیتی کردند---باید قهرمان بشه)... اینو دیگه هر ادم منصفی فهمیده... اگر انصاف و عدالت بود باید تمام نتایج و قهرمانی های پرسپولیس در دوره ای که این باشگاه با پول کثیف هدایتی شارژ می شد باطل اعلام می شد. تابناک اگر واقعا بی طرفی این موضوع را منتشر کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
هفت جام قهرمانی اخیر پرسپولیس بدجوری عده ای را سوزانده که بعد از ماهها هنوز دردش خوب نشده.این پست فطرتها اگر تیم خودشان قهرمان بشه همه چیز گل و بلبله و اگر نشه همه میشن توطیه گر.مافیای فوتبال بی شک وجود داره ولی همین مافیا پارسال نمیخواست پرسپولیس قهرمان بشه و با پنجره بسته فکر نمیکردن قهرمان بشه.تو فینال جام حذفی این نفر طرفدار سپاهان یادش رفته دقایق اخر داور یه پاس گل بهشان داد و پنالتی برای سپاهان گرفت و اگر گبل میشد کار پرسپولیس تمام بود و نتونستن گل کنن کار دولتیها بوده؟حرف مزخرف استخوان نیست که تو گلو گیر کنه
اصولا ایشون در مصاحبه هایشان هرچیزی که لایق خودشان است بر زبان می آورند!
پاسخ ها
m
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خدا مشکل دارا و شیرین عقلایی مثل تورو شفا بده.اگه امثال تو نبودن خاطرت جمع این گرونی هایی هم ک میگی نبودن.واسه مغز کوچیکت متاسفم
تاسف بار است که چنین کسانی سالها بر فوتبال یران حکومت می کنند. بعد خود اینها انتظار فرهنگ از سکوها دارند.
سلام و درود به آقای پروین پیشکسوت مشتی و خوش اخلاق ...
چه حرف بدی زده؟
یکسال دوسال روی سکوهای برخی شهرها مدام به خانوادتان فحش دهند درسته؟؟؟؟
قلعه نوعی مربی خوبی بوده هرجایی بوده منتهی اینکه عده ای حرفهای و فحش های ناشایست به او بیشتر و سایر مربیان بزنند و انتظار قربان صدقه داشته باشند بی جا است.
فحشهای رکیک و ناموسی به داوران مربیان بازیکنان باید برچیده شود از سوی سکوها تا محیط سالم سازی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
جمله آخرت صد بار درسته اما حرف اولت اگه منظور اینه که چون بقیه فحاشی میکنن اینم خوب کرده فحش ناموس داده درست نیست
ای بابا قهرمانی سه باره پرسپولیس فشار زیادی به خیلی ها آورده از مربیان تا طرفداران مخصوص سپاهان و استقلال .
طرفدار عزیز فشار به خودت نیار موهات سفید میشه.های بدو های بدو.
قلعه نوعی هم تا نتیجه نمیگیره زمین و زمان بد و طدفدار تیم خاص هستن.
آقایون و خانم های محترم که مدعی العموم شده اید
مگر ناموس قلعه نویی با ناموس من و شما فرق داره ک دردتان گرفته
چرا وقتی تو بازی صد هزار تماشاچی فحش ناموس بهش دادند و به اصفهانی ها توهین کردند چیزی نمی گید و وا اسلاما نمی کنید
وقتی عدالت اجرا نمی شه ما خودمون قاضی می شیم
خب حق داره ندیدین چقدر تو ورزشگاه ها بهش فحش ناموسی میدن؟ اگه خودتون رو بزارید جاش بهش حق میدین
رییس مافیا کیه این اقای مفنگی بی ادب بی تربیت کاش ی نفرازبازیکنهایی که شاگردش بودن درمورد اخلاق وزبون خوبش بپرسه
شخصیت این بابا رو خیلی وقت پیش فردوسی پور در برنامه نود نشون داد بنابراین خیلی از اش توقع نداشته باشین
من بدم میاد از فوش دادن .اقای قلقه نوعی بیا وقبول کن مردم از دیدن قیافه شما هم هماند بعضیا خسته شدهاند برای حفظه خود وخانودهات برو کنار .
از بچه ناف قلعه ؛ بیشتر از این توقعی نداریم!
سلام.میخواستم این نکته را یاداوری کنم که حواسمون به قضاوتهامون باشه.قتی براحتی درمورد دیگران قضاوت میکنیم یعنی دراعمال اونها شریک میشیم.حالا اگه میگیم فلانی درست گفته وحق داره یعنیماهم تهمت وافتراهای ایشون روتاییدمیکنیم
دوست عزیز حتما اقای روحانی وجهاپگیری پرسپولیس رو تافینال اسیا بردن.اگه ایجوری بود که پرسپولیس بااختلاف یه گل نباید نایب قهرمان میشد
از یک لمپن چه توقعی دارید
بازهم دم خروس زد بیرون. آقای قلعه نویی دیگه اسم اهل بیت رو بزبان نیار و ریاکارانه رفتار نکن که اگر ریاکار نبودی از یکطرف اسم خدا و پیرو پیغمبر روی زبونت نبود و از یکطرفم به بی ادبهایی که شمارو رییس مافیا صدا میزنند فحش و تهمت بسیار بسیار رکیک به مادران و پدرانشون نسبت نمیدادی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها