بازدید 9250
دیدار رؤسای جمهور ایران و ونزویلا

مقاومت ایران و ونزوئلا دربرابرآمریکا تحسین‌برانگیز است

روسای جمهور ایران و ونزویلا در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد در باکو بایکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 25 October 2019

رئیس جمهور در دیدار همتای ونزوئلایی خود گفت: آمریکایی‌ها در پیشبرد هیچ نقشه‌ای در منطقه ما از عراق و سوریه گرفته تا فلسطین، افغانستان و یمن نتوانستند به موفقیتی دست یابند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز جمعه در دیدار "نیکلاس مادورو" رئیس‌جمهور ونزوئلا که در حاشیه اجلاس سران غیرمتعهدها در باکو انجام شد، گفت: ایران و ونزوئلا در همه مجامع بین المللی و سیاسی پشتیبان یکدیگر بوده و باقی خواهند ماند و ما آماده‌ایم در کنار تقویت همکاری‌های مالی و بانکی، تجربیات خود را در حوزه‌های فنی و زیرساخت‌های سایبری، فناوری‌های نوین و همچنین کشاورزی، در اختیار ونزوئلا قرار دهیم.

وی مقاومت ملت‌های ایران و ونزوئلا و به شکست‌کشاندن توطئه‌های آمریکا را تحسین‌برانگیز خواند و با تاکید بر اینکه دو ملت، با مقاومت خود درس بزرگی به آمریکا دادند، اظهارداشت: تهران آماده است در همه عرصه‌ها روابط خود را با ونزوئلا به عنوان یک کشور دوست و برادر گسترش دهد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه با همکاری یکدیگر می‌توانیم به آبادانی و پیشرفت برسیم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در پیشبرد هیچ نقشه‌ای در منطقه ما از عراق و سوریه گرفته تا فلسطین، افغانستان و یمن نتوانستند به موفقیتی دست یابند و همه توطئه‌های علیه ما نیز با شکست مواجه شده است.

روحانی اظهارداشت: در ماه‌های گذشته، عمده شاخص‌های اقتصادی ایران مثبت بوده و این نشان می‌دهد که نقشه‌های استکبار و آمریکا و فشارهای اقتصادی آنها بی‌نتیجه و ناکام بوده است.

وی در این دیدار از رئیس‌جمهور ونزوئلا برای سفر رسمی به ایران دعوت کرد.

"نیکلاس مادورو" رئیس‌جمهور ونزوئلا نیز در این دیدار مبارزه و مقاومت ملت ایران را تحسین برانگیز خواند و تاکید کرد: ملت‌های ایران و ونزوئلا با ایستادگی در برابر طرح‌های فزون‌خواهانه آمریکا، این کشور را ناچار به عقب‌نشینی و پذیرش شکست کردند.

وی خواهان گسترش بیش از پیش روابط ایران و ونزوئلا در همه حوزه‌ها شد و گفت: کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور همه راهکارها و زمینه‌های همکاری را آماده کرده که باید برای اجرایی‌شدن آنها سریع‌تر اقدام کنیم.

رئیس‌جمهور ونزوئلا با بیان اینکه در آمریکا متاسفانه جنگ‌طلب‌ترین و افراطی‌ترین گروه قدرت را بدست گرفته و علیه ایران و ونزوئلا و کشورهای مستقل شیطنت می‌کند، گفت: اکنون همه کشورهای مستقل علیه رفتارهای افراطی و تروریستی آمریکا جبهه وسیعی را تشکیل داده‌اند و این بسیار ارزشمند است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۴
نمیدونم چرا ناخوداگاه یاد سفر نیکولای چائوشسکو و سرنوشتش بلافاصله بعد از بازگشت از سفر ایران میفتم.
بله صدای شکستن استخوان مردم را نمیشنوید
بعــــــــــــــــــــــــــــــــله واقعاً تحسین بر انگیز است . اما به چه قیمتی؟!!!!!! لطفاً فقط نگاهی بیندازید به میزان تورم و بیکاری در ایران و ونزوئلا. علیرغم ایتکه هر دو کشور جزء کشورهای فوق العاده غنی از نظر ذخایر سطحی و زیر سطحی کره زمین هستند ، مردم آنها در بدترین شرائط زندگی قرار دارند.
اقای روحانی شما گرسنه و بیکار نیستین . شما در سوییس زندگی می کنید نه ایران
این وسط فقط فشار روی مردم.نخواستیم بابا
خیلی خوبه
خوب این همون مسیر و روش پیشینیان است که البته مناسب است. باید دوستان را حفظ نمود. البته این آقایان یه زمانی به دوستی و رابطه ایران و ونزوئلا منتقد بودند که چرا ما باید با این کشورهای دروپیتی دوست باشیم. .....دیدند همون ونزوئلا هم غنیمته!!!!

تابناک جون امیدوارم بنویسید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
ما که هر چی نوشتیم سانسور کرد ها چیه اگه نه اینو نشر بده ببینم
بدبخت مردم ونزوئلا !!! به چه قیمتی ؟ یعنی قراره مردم ایران به درجه مردم ونزوئلا برسن؟ شما که توی امریکای جنوبی نیستی که ببینی این مردم بدبخت کارشون به کجا رسیده.... طرف توی ونزوئلا معلم بوده پلیس بوده ولی بخاطر سیر نگه داشتن شکم خانواده مجبور به تن فروشی هست . باور نمی کنین یه سرچ ساده توی اینترنت همه چیز رو نشون میده. یه کارمند با کل حقوقش توی ونزوئلا نمی تونه یک شونه تخم مرغ هم بخره. چی دارین میگین با خودتون. ۴ تا همکلاسی ونزوئلایی داشتم یکیشون یه خانم بود فقط بخاطر یه زندگی بهتر زن یه عرب شده بود که چهارتا بچه داشت . عربه هم فقط بخاطر خوشگلیش میخاستش. حالا ما داریم به درجه ای میرسیم که از نیکلاس مادورو الگو بگیریم.........!
بله ستودنیه البته تاوانشو ما داریم پس میدیم جناب روحانی
برای دوملت 4% ایران و ونزوئلا مقاومت واقعا تحسین برانگیز هستش ولی ملت واقعی هردو کشور گرسنه وبیکار هستند ومهاجرتها وپناهندگان هردو کشور نشان از حقیقت تلخ استمرار قدرت خودیها است
ما مردم بیچاره تاوانش را میدهیم
یک نگاهی به کشورهای دیگر مثل کره جنوبی که 40 سال پیش حسرت ما را می خورد بیندازید. از چه افتخاری صحبت می کنید فقر و بدبختی که تحسین نداره.
البته با میلیاردها دلار خسارت از جیب مردم بیچاره
خرج كه از كيسه مهمان بود حاتم طايي شدن اسان بود ! شما هم اقاي رئيس جمهور از كيسه ملت ، خرج مقاومت در برابر امريكا مي كنيد براي همين خيلي راحت صحبت از ايستادگي در برابر امريكا مي نماييد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان