بازدید 3195
۷

رئیس مرکز آمار:تورم روند کاهشی گرفته است

جواد حسین زاده روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در جمع خبرنگاران درقم بیان داشت: تورم نقطه‌ای در مهرماه سال جاری نسبت به شهریورماه سال ۹۷، ۶.۷ درصد کاهش پیدا کرده است، از شش ماه گذشته تورم نقطه‌ای در کشور روند نزولی داشته و روند نزولی آن نیز روند افزایشی به خود گرفته است.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 24 October 2019
رئیس مرکز آمار کشور گفت: بعد از ۱۶ ماه، تورم سالانه کشور در مهرماه سال‌جاری روند نزولی به خود گرفته و تورم نقطه‌ای نیز با سرعت مطلوبی درحال کاهش است.

به گزارش ایرنا، جواد حسین زاده روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در جمع خبرنگاران درقم بیان داشت: تورم نقطه‌ای در مهرماه سال جاری نسبت به شهریورماه سال ۹۷، ۶.۷ درصد کاهش پیدا کرده است، از ۶ ماه گذشته تورم نقطه‌ای در کشور روند نزولی داشته و روند نزولی آن نیز روند افزایشی به خود گرفته است.

وی با اشاره به روند تورم در کشور تصریح کرد: تورم ماهانه کشور در مهرماه سال جاری یک و نه دهم بوده که نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین تورم نقطه‌ای کشور در مهرماه سال جاری ۲۸.۳ درصد و تورم سالانه نیز ۴۱.۳ درصد بوده است.

رییس مرکز آمار کشور خاطرنشان کرد: نرخ تورم در کشور در بخش خوراکی‌ها ۶۱.۷ درصد و در بخش غیرخوراکی‌ها ۳۳.۸ درصد در مهرماه سال جاری بوده است.

وی با اشاره به وضعیت سن ازدواج تصریح کرد: طبق آخرین سرشماری عمومی کشور متوسط سن ازدواج در مردان ۲۷ و در بین زنان ۲۳ سال گزارش شده است.

وی با بیان وضعیت کشور از نظر افزایش سن پیری گفت: در رابطه با وضعیت «سن» در کشور مساله نگران کننده‌ای وجود نداشته و در کوتاه مدت هیچ گونه اثری بر روند جمعیتی کشور ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
خدایا به مقربان درگاهت قسم عاملین تورم ویرانگر را با ظالمین تاریخ محشور کن
دوستان به انتخابات لحظه به لحظه داریم نزدیک میشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر وقت کرایه تاکسی گوشت ماست مسکن...قیمتش اومد پایین بگین تورم روند نزولی داشت دیگه بسه این محملات...
فقط یه مورد نون 50 درصد گرون شده اونوقت تورم نزولی شده؟
البته روی کاغذ !!!
مردم ایران فقط با نان خشک زندگی می کنند همون هم به سختی گیر می اید چه امار مسخره ای
تاانتخاب روند تورم کاهشی میشه انتخابات که تمام شد روندیکهو افزایشی میشه !!! اول ازهمه قیمت دلار که بطورمصنوعی تاانتخابات پایین نگه داشته شده میره بالا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار