بازدید 6088
۵

جزئیات سوء‌قصد به بازپرس دادسرای خمینی‌شهر

محمدرضا حبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه فردی که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی‌شهر دارای پرونده سرقت مقرون به آزار بوده است.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 24 October 2019
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از سوء قصد به بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی‌شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه فردی که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی‌شهر دارای پرونده سرقت مقرون به آزار بوده است.

وی افزود: پس از صدور قرار جلب به دادرسی علیه وی و ارسال پیامک از طریق سامانه ثنا برای نامبرده، رأسا به شعبه بازپرسی مراجعه و از فرصت استفاده کرده و بنا به اعتراف اولیه، به قصد قتل بازپرس به او حمله کرده که با دخالت افراد حاضر در محل شعبه و مأموران از وقوع این امر جلوگیری می‌شود و تنها موفق به وارد کردن جراحت به کتف بازپرس می‌شود.

حبیبی ادامه داد: این فرد به اتهام شروع به قتل عمدی و ایراد جرح عمدی با چاقو با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: این همکار قضایی آسیب جدی ندیده و پس از درمان اولیه از بیمارستان ترخیص شده و مراحل رسیدگی در خصوص این پرونده در حال اقدام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
نتیجه عدم برخورد جدی با مجرمان توسط دادگستری که باعث جری شدن انها شده است

نیروی انتظامی بگیرد قاضی آزاد کند
که برآیندش:
حتی به مجری عدالت نیز در خود عدالت خانه حمله می شود
عزیز دل برادر. کسی که اطلاعاتش تو سامانه ثنا ثبت شده یعنی یک ادم قانونمنده که میخواد ابلاغیه های قضایی را دریافت کنه و همچنین کسی که به بازپرسی مراجعه میکنه نیز یقینا فردی قانونمنده که مراجعه کرده ببینه مشکل چیه و در آخر کسی که قاضی را لت و پار میکنه یعنی یک آدم بی گناهه که از زور شنیدن خسته شده. صورت مسئله را با زندانی کردن اون بنده خدا پاک نکنید. برید سوابق اون بازپرس را بررسی کنید ببینید چی باعث شده این آدم قانونمند را به این درجه از عصیان بکشونه.

چرا به این فکر نمیکنید که اگر این شخض یک ادم خلافکار بود، یا اصلا نمیرفت دادگاه یا بیرون دادگاه خدمت قاضی میرسید که کسی هم خبر دار نشه. اینقدر به مردم اتهام نزنید. صبر مردم هم حدی داره

متاسفانه قضات در ایران خودشون را در جایگاه خدا میدونن و وای به روزی که یک قاضی به هر دلیل بخواد طرف خوانده یا خواهان را بگیره و بدون توجه به عدالت حکم کنه.
پاسخ ها
فرزند ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
باسلام
متاسفانه ظاهرا حضرتعالی دقیقا متن خبر را مطالعه نکردید :
1- پرونده اتهامی این شخص ضارب که توسط بازپرس در حال رسیدگی بوده است :« سرقت تعزیری مقرون به آزار بوده است » و منتهی به قرار جلب به دادرسی شده است :
یعنی اولا سرقت محقق شده و شاکی دارد مثل موبایل قاپی که در جامعه زیاد شده و سارق دستگیر شده و
سپس در حین سرقت به شاکی ضربه زده است و منجر به آسیب جسمی و روحی شاکی شده است و قطعا گواهی پزشکی قانونی داشته است
2- ثنا داشتن ، دلیل بر قانون مداری نیست :
امروزه با دستگیری متهمین ، ابتدا برای وی در صورت دسترسی به کدملی وی ، ثنا تشکیل می دهند
3- همه متهمین و مجرمین حتی متجاوزین به نوامیس مردم و قاتلین ، به دنبال تبرئه و نفوذ در قضات هستند تا در چنگال قانون نیافتن و خلاصی پیدا کنن و لذا بعد از آزاد شدن با « قرار های مختلف تامین کیفری از جمله قرار وثیقه و سپردن وثیقه به حکم قانون مصوب مجلس شورای اسلامی توسط
منتخب مردم ایران » به دنبال پیگری پرونده شان می آیند تا با پرتوقعی ، رهایی خودشان را از شر پرونده و عمل مجرمانه شان پیگری کنن .
3- این پرونده منتهی به صدور قرار جلب به دادرسی شده است یعنی قاضی دوم نیز که اصطلاحا به وی قاضی اظهارنظر می گویند ، ، تایید شده است !

*** امثال شما مردم باعث افزایش جرم و جنایت و جری شدن مجرمین می شوند
متاسفانه قضات از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند
گزارشی کاملا مبهم با چاشنی مظلوم نمایی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها