بازدید 2053

سناتورهای آمریکا خواهان صدور فوری روادید برای ژنرال«کوبانی» شدند

سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به وزارت خارجه این کشور خواستار صدور فوری روادید برای فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه شدند.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 24 October 2019

سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به وزارت خارجه این کشور خواستار صدور فوری روادید برای فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه پنج تن از سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به وزارت خارجه این کشور، از این نهاد خواستند تا برای فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه جهت سفر به آمریکا و گفتگو در مورد وضعیت کنونی در سوریه به سرعت یک روادید صادر کنند.

سناتورهای جمهوریخواهی همچون «لیندسی گراهام» و «مارشا بلک برن» به همراه «کریس فن هولن»، «جین شاهین» و «ریچارد بلومنتال» همقطاران دموکرات خود در نامه ای خطاب به «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا از او خواستند تا روند صدور روادید برای ژنرال «مظلوم کوبانی» فرمانده نیروهای کُرد دموکراتیک سوریه را سرعت ببخشند.

در این نامه آمده است: «باید گفت که ما به شدت نگران آن هستیم که موقعیت بوجود آمده در شمال سوریه دست کم گرفته شود».

گفتنی است این درخواست سناتورهای آمریکا ساعاتی پس از لغو تحریمهای واشنگتن علیه ترکیه مطرح شد.

سناتورهای امضاکننده این نامه همچنین جزء سرسخت ترین مخالفان حاضر در کنگره علیه تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای نظامی آمریکا از شمال سوریه و رها کردن نیروهای کرد و متحد دیرینه واشنگتن در برابر قدرتهای منطقه ای از جمله ترکیه بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر