بازدید 34732
هزار و هشتصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سقوط یک پهپاد ناشناس در بخش شعیبیه شوشتر؟/دیدار دوستانه ایران و عربستان پس از ۲۵۳۶ روز؟/قوه‌ قضائیه: ادعای تصویب FATF در جلسه سران قوا با حضور آیت‌الله رئیسی کذب است/تأیید یک خبر مهم و جنجالی درباره کی‌روش بعد از پنج سال

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند روحانی: عده‌ای در برابر چهار لایحه‌ای که در دولت و مجلس تصویب شده مانع تراشی می‌کنند/اطلاعات فروشندگان وی‌پی‌ان در اختیار وزارت ارتباطات /افشای مبلغ دریافتی فدراسیون کبدی از لژیونرها/کار روحانی مثل راه رفتن روی پل صراط است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 23 October 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سقوط یک پهپاد ناشناس در بخش شعیبیه شوشتر؟
خبرگزاری رسمی دولت گزارش داد، یک پهپاد ناشناس بعدازظهر روز چهارشنبه در روستای مگرنات از توابع بخش شعیبیه شوشتر سقوط کرد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر با تأیید این خبر به ایرنا گفت: لاشه این پهپاد برای بررسی بیشتر به یک مکان امن منتقل شده است. سرهنگ حسین نیسی زاده افزود: هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این پهپاد اعلام نشده و منتظر بررسی تیم تخصصی هستیم‌.


این در حالی است که خبرگزاری فارس در این باره نوشت: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطراف روستای مگرنات از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر در استان خوزستان فرود اضطراری کرد. این پهپاد ایرانی بوده و شایعات منتشرشده مبنی بر هدف قرار گرفتن و ساقط کردن آن صحت ندارد.


‌توضیح فرماندار شوشتر


فرماندار شوشتر درخصوص سقوط یک پهباد در روستای مگرنات دو شعیبیه این شهرستان توضیح داد. حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص سقوط این پهباد که امروز بعد از ظهر (یکم آبان ماه) رخ داد، اظهار کرد: این پهباد مربوط به نیروهای داخلی بوده و اکنون نیز تحت مراقبت نیروهای مالک است. وی با بیان اینکه مورد خاصی وجود نداشته است، گفت: این پهباد آزمایشی و جهت انجام تست‌های آزمایشی نیروهای داخلی به پرواز درآمده بود. فرماندار شوشتر عنوان کرد: این پهباد با کنترل نیروهای مالک در روستای مگرنات دو شعیبیه شوشتر به زمین نشست و توسط همین نیروها نیز به آشیانه برگشت.

روحانی: عده‌ای در برابر چهار لایحه‌ای که در دولت و مجلس تصویب شده مانع تراشی می‌کنند
روحانی خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که با تروریست‌ها و فساد می‌جنگیم و مقابله می‌کنیم، لذا نباید اجازه دهیم که در سیستم بانکی‌مان اتهام پولشویی به ما بچسبد و این به زیان کشور است، البته در خصوص FATF که برخی به آن حساسیت دارند سخنی نمی‌گویم، اما چرا یک عده در مقابل چهار لایحه‌ای که در دولت و مجلس به تصویب رسیده، مانع‌تراشی می‌کنند و جلوی دولت و مجلس ایستاده‌اند؛ این گونه اقدامات به نفع کشور نیست. رئیس جمهور گفت: باید روابط خود را با جهان روان کنیم به نحوی که بتوانیم کالاهای خود را صادر کرده و بازارهای کشورها را فتح کنیم. روحانی با بیان اینکه مدام از دانشگاه و حمایت از آن سخن گفته می‌شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که برای علم و نوآوری دانشگاه‌ها باید تقاضا وجود داشته باشد و تقاضا از سوی شرکت‌های بزرگ بویژه شرکت‌های خصوصی امکان‌پذیر است، چنانچه صاحب هر شرکت بزرگی به دلایل مختلف روانه دادگاه شود، قطعاً تقاضایی شکل نخواهد گرفت، البته باید با فساد مبارزه کرد، اما نباید شرکت‌ها تعطیل شود.

دیدار دوستانه ایران و عربستان پس از ۲۵۳۶ روز؟
شنیده می‌شود، مذاکراتی برای انجام بازی دوستانه بین تیم‌های ایران و عربستان در تاریخ ۲۸ آبان صورت گرفته است. طبق برنامه‌ریزی قبلی فیفا از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۰ تا ۲۸ آبان ماه) شاهد آخرین FIFA DAY سال جاری میلادی خواهیم بود. قرار است در این تاریخ مسابقات مختلف ملی در نقاط مختلف جهان به انجام برسد. در قاره آسیا نیز مقرر شده تک بازی باقیمانده دور رفت بازی‌های دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین برگزار شود. طبق این برنامه تیم ملی فوتبال کشورمان روز ۲۳ آبان ماه در جدالی حساس و سرنوشت ساز باید در بصره رو در روی تیم ملی عراق قرار بگیرد؛ اما شاگردان ویلموتس در ادامه روزهای فیفا برنامه خاصی ندارند و فدراسیون فوتبال تا به این لحظه بازی دوستانه‌ای را برای حسن ختام کار ملی پوشان در سال ۲۰۱۹ ترتیب نداده است. قرار بود در ۲۸ آبان ماه دیداری مقابل برزیل داشته باشیم که با اعلام تاج به دلیل کمبود ۵۰۰ هزار دلار، این اتفاق رخ نداد. شرایط بازی با استرالیا هم در این تاریخ فراهم نشد چرا که گراهام آرنولد، سرمربی کانگروها خواهان استراحت دادن به بازیکنانش است؛ اما در ۲۴ ساعت اخیر حواشی به وجود آمده که نشان می‌دهد احتمالاً یک بازی دوستانه در تاریخ مذکور (۲۸ آبان) برای تیم ملی تدارک دیده شده و مذاکراتی هم در این باب انجام شده است. مسابقه‌ای که در صورت قطعی شدن آن، می‌تواند یک اتفاق تاریخی باشد. گویا در جهت بهبود روابط سیاسی ایران و عربستان و برای از بین بردن کدورت‌های قبلی قرار است ایران و عربستان در قالب یک بازی دوستانه به مصاف هم بروند. دیداری که در صورت نهایی شدن، اتفاق بزرگی برای هر دو کشور خواهد بود. طبق آخرین اخبار واصله، عربستان نیز مانند ایران هنوز حریف تدارکاتی برای روز ۲۸ آبان ندارد. آنها ابتدا باید در دیداری حساس در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌ها به مصاف ازبکستان بروند اما سپس برنامه خاصی ندارند و در پی حریف تدارکاتی هستند./ایرنا

افشای مبلغ دریافتی فدراسیون کبدی از لژیونرها
ماجرای دریافتی فدراسیون کبدی از بازیکنان لژیونر این رشته وارد فاز تازه‌ای شده و با توجه به محتویات چک «معراج شیخ» مشخص شد که فدراسیون، ۱۲ درصد از مبلغ قرارداد او را بعد از کسر مالیات، به صورت چک تضمینی طلب کرده است. «معراج شیخ» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد فدراسیون کبدی، ۱۰ درصد از قرارداد لژیونرهای زیر ۵۰۰ میلیون تومان و ۱۲ درصد از قرارداد لژیونرهایی را که بالای ۵۰۰ میلیون تومان از تیم‌های خود دریافت می‌کنند، اخذ می‌کند و بابت این ماجرا از این بازیکنان چک و سفته هم گرفته شده است. بعد از این مصاحبه، پیام اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی در مصاحبه با ایرنا، اعلام کرد درصد اعلام شده صحیح نیست و فدراسیون 8 درصد دریافتی دارد و این مبلغ هم بابت این است که خود فدراسیون مقدمات حضور این بازیکنان در لیگ حرفه‌ای هند را فراهم کرده و با پول مذکور هم قصد توسعه و تجهیز رشته کبدی را در نقاط مختلف کشور دارد. حالا اما محتوای فقره چکی که فدراسیون کبدی از معراج شیخ دریافت کرده (تصویر این چک در اختیار ایرنا است و فعلاً از انتشار آن صرف نظر شده) فاش شده است. طبق گفته معراج شیخ، قرارداد او با تیم "دابانگ دهلی هند" به ریال ایران، حدود ۱۳ میلیارد ریال بوده است که سه میلیارد ریال بابت ۲۵ درصد مالیات از سوی خود هندی‌ها کم شده است. از مبلغ اولیه ۱۰ میلیارد ریال باقی مانده که طبق چیزی که در چک نوشته شده است، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۱۲۰ میلیون تومان در وجه فدراسیون کبدی به امضا رسیده است.

قوه‌قضائیه: ادعای تصویب FATF در جلسه سران قوا با حضور آیت‌الله رئیسی کذب است
مرکز رسانه قوه قضائیه سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: برخلاف ادعاهای مطروحه، از زمان انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه و حضور ایشان در جلسه سران قوا، هیچ‌گونه بحثی پیرامون FATF مطرح نشده و ادعای تصویب این معاهده در جلسه سران قوا، در این دوره نادرست است./ تسنیم

اطلاعات فروشندگان وی‌پی‌ان در اختیار وزارت ارتباطات
جواد جاویدنیا، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: از آن‌جا که «به طور کلی» تحصیل هر گونه «مالی یا وجهی» «که طریق تحصیل آن فاقد مشروعیت قانونی بوده است» عملی مجرمانه است؛ بنابراین، فروش vpn و کسب درآمد از این طریق، تحصیل مال نامشروع به حساب می‌آید. اگر وزیر ارتباطات که درباره مافیای فیلترشکن‌ها صحبت کرده‌اند مستنداتی در این زمینه دارند باید اعلام کنند. بخش اعظم اطلاعات فنی فروشندگان vpn و حجم ترافیک مصرفی آنها در اختیار وزارتین اطلاعات و ارتباطات است و تا زمانی که این اطلاعات توسط این دو وزارت کلیدی ارائه و IP های مربوطه اعلام نشود ما نه از میزان درآمد ناسالم و نه از میزان فعالیت افراد و جزئیاتی که وجود دارد مطلع نخواهیم شد./ ایرنا

تهران امسال چند روز هوای سالم داشته است؟
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و هوای تهران سالم است این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۷۳ قرار داشت و هوا سالم بود.تهران از ابتدای سال ۲۵ روز هوای پاک، ۱۶۳ روز هوای سالم، ۲۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است، حال آن که سال گذشته تهران ده روز هوای پاک، ۱۷۹ هوای سالم و ۲۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.بیشترین دما برای پایتخت ۲۱ و کمترین دما ۱۴ خواهد بود و وزش باد نیز در برخی ساعات امروز پیش بینی‌ شده است.

جدایی شهرری از تهران سیاسی و انتخاباتی نیست
پروانه مافی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص امضای جمعی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارسال لایحه طرح جدایی شهر ری از تهران که به گفته یکی از اعضای شورای شهر جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد، اظهار داشت: مساله جدایی شهر ری از تهران از چهار سال پیش در مجلس مطرح بوده و پرداختن به آن اصلا سیاسی نیست. این مسأله از گذشته مطرح بوده، ولی به صورت طرح درنیامده بود، تا اینکه سال گذشته مجمع نمایندگان تهران به این نتیجه رسید، این کار را عملی کند./ایلنا

کار روحانی مثل راه رفتن روی پل صراط است
حسین واله از فشارهای تندروهای خارجی و داخلی علیه رئیس جمهوری می‌گوید: روحانی الان خارج از راهبرد خودش بازی می‌کند؛ چاره‌ای هم ندارد باید همین کار را بکند. باید هم جبهه داخلی را یکپارچه نگه دارد و هم درجبهه دشمنان شکاف اندازد. این کار سختی است مثل راه رفتن روی پل صراط است. روحانی در سیاست داخلی یک «ست بک» داشت اما دیپلماسی شکست نخورده و راهی که شروع شده هنوز باز است گرچه خیلی باریک. روحانی در سیاست داخلی یک «ست بک» داشت اما دیپلماسی شکست نخورده و راهی که شروع شده هنوز باز است گرچه خیلی باریک. موضع سیاسی و اخلاقی امریکا الان در ضعیف‌ترین حد در دهه‌های اخیر است. روحانی طرح مکرون را رها نکرده است. ما باید بدانیم که اروپایی‌ها هر کاری نمی‌توانند بکنند. فرق است بین وقتی که نمی‌خواهند با وقتی که نمی‌توانند؛ هرچند از نظر آسیبی که به ما می‌خورد فرقی ندارد اما از نظر راه علاجی که باید پی گرفت فرق می‌کند./ ایران

پدر زم به ستاد هاشمی می آمد اما خودش هرگز
حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به ادعای ریاست روح الله زم در کمیته جنگ روانی ستاد انتخاباتی مرحوم هاشمی در سال ۸۴ و شایعه سازی علیه احمدی نژاد گفت: آن سال آقای محمد هاشمی مسئول ستاد انتخابات آقای هاشمی بود اما خود من هیچ وقت آقای زم را در ستاد ندیدم. محمد هاشمی رئیس ستاد انتخابات مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال ۸۴ نیز به ادعای روح الله زم واکنش نشان داد و گفت: چنین موردی در ستاد و دفتر آقای هاشمی هیچ وقت نبود که {روح الله زم} بخواهد علیه کسی شایعه سازی کند. از زمانی که من در ستاد بودم اصلا یادم نمی آید که آقای روح الله زم را آنجا دیده باشم. البته پدرش گاهی می آمد اما پسر خیر. هیچ وقت نیامد./نامه نیوز

تأیید یک خبر مهم و جنجالی درباره کی‌روش بعد از پنج سال
عباسی، رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه کفاشیان مبنی بر اینکه من نمی خواستم کی‌روش بماند؛ اما از بالا به من گفتند بماند، اظهار کرد: بله، در آن زمان من گفتم ولی دستوری نبود. آن زمان نظر من این بود که ما باید نتایج و میوه ارزشمند پیروزی هایمان را داشته باشیم. شاید همین سیاست بود که ما برای اولین بار حتی به عنوان سرگروه هم وارد جام جهانی شدیم.

پاداش ۲۰۰ میلیونی برای گزارشگران فساد در مشهد
«گندمی» عضو شورای شهر مشهد گفت: تا ۲۰ درصد از منافع مکتسبه ناشی از فساد گزارش شده، به صورت نقد و طی یک ماه به گزارشگر پرداخت می‌شود. شش برابر «معاملات جزء» سقف این مسأله در نظر گرفته شده که رقمش در سال ۹۸، حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. در صورتی که گزارشگر نتوانست ادعای خود را اثبات کند، این آیین‌نامه بخش حمایت را مطرح می‌کند، بنابراین برخوردی با این فرد صورت نمی‌گیرد و نگاه این آیین‌نامه برخوردی نیست. پس از تأیید فرمانداری، آیین‌نامه برای اجرا به‌ شهرداری ابلاغ می‌شود./فارس

سخنگوی سپاه: بخش عمده‌ای از اعضای شبکه «زم» در کشور شناسایی شدند

سخنگوی سپاه گفت: بخش عمده‌ای از اعضای شبکه زم شناسایی شده‌اند و دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه ضد انقلاب و سرویس‌های خارجی حامی آن وجود دارد. سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به دستگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب آمدنیوز توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سازمان اطلاعات سپاه و تأکید بر اینکه این اقدام مقتدرانه و غافلگیر کننده سردرگمی و حیرت توام با هراس ضدانقلاب و حامیان این عنصر مزدور از اشراف و اقتدار اطلاعاتی سپاه را به همراه داشته است، گفت: تلاش سراسیمه و منفعلانه سرویس‌های اطلاعاتی حامی مدیر کانال آمدنیوزکه طی روزهای اخیر از زبان رسانه های آنها، با "هیجان سازی" به منظور ایجاد اختلال در روند اطلاع‌رسانی صورت می پذیرد، حربه‌ای ناکارآمد و نخ نما شده است. سردار شریف با تاکید بر اینکه ضرورتی برای تعجیل در بیان مطالب و جزئیات در خصوص سر شبکه این کانال ضد انقلاب وجود ندارد، گفت: با تدبیر، حکمت و عقلانیت جزئیات بیشتری در خصوص این اقدام اطلاعاتی پیچیده، در زمان لازم به اطلاع افکار عمومی و ملت شریف ایران خواهد رسید. سخنگوی سپاه با اشاره به گمانه زنی‌ها و مباحث مطرح در روزهای اخیر در خصوص افراد مرتبط با سرشبکه کانال معاند آمد نیوز گفت: با توجه به این که فرایند رصد و کنترل اطلاعاتی این عنصر مزدور در مدت طولانی صورت گرفته است، بخش عمده‌ای از اعضای شبکه زم شناسایی شده‌اند و دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه ضد انقلاب و سرویس‌های خارجی حامی آن وجود دارد و نیاز چندانی به اعترافات مرسوم توسط نامبرده نیست./سپاه نیوز

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰۱
اقایان قبلا بهتر از نظام مایه می گذاشتند و هر کاری را به پای نظام می نوشتند ولی الان پیش پیش پای نظام را به وسط می کشند نمونه ان همینfatf
یعنی اخر سیاست هستند این ها:))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبری و حامی مستضعفین جهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
حاج دکتر سید دکتر محمود یکی از معجزاتش هاله نور بود. که فقط خود حضرتش توان دیدنش را داشت. راهش بی رهرو بادا بادا میارک بادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
شما خانم ها چی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اصلاح طلبان میگن احمدی نژاد پول نفتی رو که اون موقع خیلی گرون بود چیکار کرد اما در جای دیگه میگن احمدی نژاد با کاغذپاره گفتن به قطعنامه های شورای امنیت اصلا دوستی واسه ایران باقی نگذاشته بود و کسی نبود که از ایران نفت بخره!!!!!!!!!!!!! حالا هم یکی باید پیدا بشه و بگه که رحانی که با امضای برجام گفت تمام دنیا دوست ایران شده اند و در زمان برجام روزی سه میلیون بشکه نفت می‌فروخت(که درتاریخ ایران بینظیراست) با آن پول چه گلی به سرمان زدند؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
البته به ظریف هم امیر کبیر میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
بجای ری امثال باستی هیلزها و فرشته ها و الهیه ها را باید از تهران جدا نمود
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مردم انگلیس در همپرسی اعلام کردند که باید کشورشان از اتحادیه اروپا خارج شود . شما نگاهی بین اتفاقاتی که بین نخست وزیر و مجلس میفتد . پیشنهاد چند روز پیش یکی از احزاب انگلیس این بود که شاید مردم در همپرسی اشتباه کردند دوباره رفراندوم بگیرید اما مجلس کشور با رای بالا گفت باید با برنامه از اروپا خارج شویم و نیاز به زمان داریم . مردم اشتباه نکردند . اگر مردم اشتباه کنند باید کل تاریخ دمکراسی و انقلاب بریتانیا باید اشتباه باشد . حالادسوال این هست ایا در این گیرودار سیاسی مصالح ملی را مردم انگلیس تعیین‌میکنند یا مسولان . ؟ مشخص هست که وقتی رای مردم لحاظ میشود در راس سیاست گداری قرار میگیرد و راه برگستی از نطر مردم وجود ندارد .
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
سلام ناشناس. هر. روز. بی ارتباط ب مطلب. میای از محمود اقا طرفداری میکنی و. وی را کوروش میدونی. بدان این نوشته های بی ربط ب مطالب تاثیر. منفی داره. مطمین باش
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
بار دیگر برای یاد آوری کاربران سایت محترم تابناک را به این مسله یاد گوشزد میکنم . در موقع انتخابات اتاق فکری اصولگرایان هر روز به کاندیدهای ریاست جمهوری گوشزد میکرد که شعارهای را در انتخابات در مسافرت های استانی یا در رسانه ملی بگویید که بشود در کشور اسلامی و نطام اسلامی پیاده کرد .بهرجهت دوم بعد از پیروزی روحانی با پشتیبانی اصلاح طلبان تندروهای قدرت چنین برداشت کردند که چطور شد ما برنده نشدیم ؟ چطور مردم ما را انتخاب نکردند ؟ چرا شعار سیر و پباز و سیب زمینی و اب نبات و برنج و انچه مربوط به شکم بود مردم رای ندادند . پس با این تعاریف گفتند پس کاری کنیم که مردم در ۱۴۰۰ با پای خود دنبال تندروها بدو کنند حتما شکم مردم سیر بوده که ما را انتخاب نکردند . بهترین ابزار انها در این چهل سال در دولت های گوناگون ایجاد تنش داخلی و خارجی بود .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
فیلترشکن امریکا
بجای اینهمه غربپرستی کورکورانه برو ببین که دولت چطور مجلس نمایندگان را منحل کرد و مردم بخاطر نقض بسیار گسترده دموکراسی و تعطیلی مجلس نمایندگان مردم توسط نخست وزیر در سراسر انگلیس تظاهرات میروند
اول تحقیق بعد ادعا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
بازگشایی دوباره مجلس با رایزنی توسط ملکه انجام‌گرفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خطاب به پرچم شیطان بزرگ
اصولگرایان پراید هفده میلیونی را کردند پنجاه میلیون یا اصلاح‌طلبان؟!
اصولگرایان دلار سه هزار تومنی را کردند پانزده هزار تومان یا اصلاح‌طلبان؟!
اصولگرایان خانه سی میلیونی را کردند سیصد میلیون یا اصلاح‌طلبان
اصولگرایان سکه یک میلیونی را کردند پنج میلیون یا اصلاح طلبان؟!
بعضی مواقع خجالت هم خوب چیزیست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
چرا توهین میکنی ؟ غرب پرست کور کورانه ؟تو از کجا میدونی که من عرب پرست هستم تو شرق پرست ؟ داشتم با ان مصادیق بهت میگفتم که در عرب اگر شعار مردم سالاری میدهند مردم در سرنوشت خود سالار هستند . رای و صندوق رای و انتخابات و قدرت احزاب . حق انتقاد . آزادی بیان و قلم و حقوق شهروندی و حق وکیل و جرم سیاسی .....همه با هم برای این هست که مردم پای کار سیاست گداری ها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ناشناس 23:24 جهش یکباره قیمت موبایل و زمین و ماشین های مختلف و بلیطها و خیلی چیزهای دیگه هم تازه ننوشتی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
احمدی نژاد هیچ سنخیتی و مشابهت فکری و دینی و قیافه و اندیشه با کوروش کبیر ندارد . واقعا باور نداری ؟ یک زحمتی بکش در چند سایت داخلی و خارجی از همین امشب سرتوشت کوروش را بخوان بعد به حرف من میرسی . کوروش اصلا با احمدی نزاد در یک پرانتز جای نمیگیرند . دلایل زیادی دارد . چون برخی آقایان داخل کشور بشدت با کوروش و مجموعه پاسارگاد و تخت جمشید مخالفت داردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
امیرکبیر=احمدی=کورش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
۲۳:۴۹
قیافه کوروشو از کجا دیدی ؟ یه سری منابع هم در مورد کوروش غلو می کنن اما کوروش منابع کشورگشایی هاشو از کجا تامین می کرد جز از مردم بوده چند نفر به خاطر اون شرایط در فقر و گرسنگی بودن من مطمئنم خیلی از کسانی که امروز سنگ کوروش رو به سینه می زنن اگه اون زمان بودن انواع فحش و لعنتو نثارش می کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
اصلا می دونی امیر کبیر کی بوده و چه کارهای بنیادی برای پیشرفت مملکت انجام داده؟فکر نکنم تا چند قرن آینده فردی چون امیر کبیر در ایران زاده شود.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
حاج استاد دکتر یعنی چه مگر با القاب و عناوین بزرگ می شود
مدتی است که مردم به دلیل عملکرد افتضاح دو جناح اصلی سیاسی کشور چه در سیاست داخلی و چه در سیاست خارجه به آنها وقعی نمی ننهد که خود ناشی از دور شدن دو جناح از خواسته های واقعی مردم وترجیح منفعت جناحی بر منافع ملی است .حال طبال های پوپولیست دوباره شروع به نواختن طبل های توخالی با وعده های توخالی تر به رای دهندگان وعوام کم سواد برای کشانیدن آنها پای صندوق رای با دادن سیب زمینی رایگان نموده اند.آنها از یاد برده اند که8 سال همه امکانات این کشور ازجمله فروش نفت بشکه ای 145 دلار و درآمد 890 میلیارد دلاری دست همین کورش معاصر وامیرکبیر کذایی وکابینه ای متوهم بود که حتی بعضی از آنها در لباس پوشیدن به کمک دیگران احتیاج داشتندچه رسد به اداره یک کشور و آخر سر هم دولت بی حساب وکتاب ایشان با کلی بدهی به پیمانکاران وسیلوهای خالی وگونی گونی چک برگشتی و 5 قطعنامه جهانی در محکومیت وتحریم ایران صندلی ریاست بر کابینه راتحویل دولت بعدی داد.تا ایران و ایرانی از یاد نبرد بعد از حمله مغول حمله خسارت بار تری را هم در 8 سال ایران از سر گذرانیده که هنوز که هنوز است کمر راست نکرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
عزیز جان بنفش اینقد حرص نخور فرمودی عملکرد افتضاح دو جناح ولی در ادامه چیزی را که درسینه داشتی نوشتی واز جناح مطلوب جنابتان موردی نفرمودی دلار 18 هزاری تورم 300 درصدی افزایش قیمت مسکن 350 درصدی شاخص فلاکت 60 درصدی اینا را نگفتی تا دم خروست بیرون بیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
شرط میبندم خودتم نفهمیدی چی بلقور کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
باز چه دست گلی به آب دادید گه شروع کرده اید به بد و بیراه گفتن به احمدی نژاد
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
22:22
نگفت چون مواردی که ذکر فرمودید،دست گل جناح رقیب است که روز بعد از انتخابات دور دوم وپیروزی روحانی از کلوخ انداختن است کشیدند وپاره آجر دست گرفتند وتبعاتش شد همان که فرمودید
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
۲۲:۲۲دقیقا به روش شما و امثال شما رفتارمیکرد! ظاهراً ازدوجناح برائت میجویید ولی درنهایت درونتان را نشان میدهید!
کوروش
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
حالا با این تحلیل شما که گفتید که از فقر مالی و فقر سواد سیاسی مردم سواستفاده سیاسی در انتخابات میشود راه چاره چیست ؟ ایا راه چاره ابن نیست که اول سواد مردم جامعه را بالا برد . دوم فقر و بی عدالتی در جامعه کنار زد و چه علتی دارد که کسی شعور سیاسی خود را با ۵۰ هزار تومان بفروشد . اعتماد دو طرف شرط اصلی هست . اگر به کسی اعتماد کردیم و به کاری گماردیم نباید خیانت در اعتماد کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
۲۲:۳۱
خوب نیست آدم نقایص و مشکلات ناشی از اقدامات خودشو به گردن اینو و اون بندازه آدم مدعی تدبیر برای هر مشکلی راه حل پیدا میکنه آدم معتدل حرف منتقدانشو به سخره نمی گیره و خود برتر بین نیست
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
.!!!!ااااااه تووو مادر منو کشتی.
.چه طرز نوشتنه یکم عامیانه بنویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
محمود دوستت داریم، چون جلوی زیاده خواهان داخلی و خارجی کم نیاوردی.
مشخص شد که اصولگرا یی واصلاح طلبی با محوریت جیب بنا نهاده شده
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
وای بر تو ! بی شرم ! گستاخ ! دون خرد! چگونه جرات نموده ای به دو جناحی که خدوم!!! و دلسوز کشور هستند انگ دنیا طلبی بزنی!وای بر تو! اینان بیشترشان از مقربین درگاه خداوند! ولی به جهت خاکسپاری وتواضع آن را علنی نمیکنند! برو و تا آخر عمرت خلوتی بگزین و به توبه مشغول باش!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
آیا شما حاضرید فرزندانتان مانند خودتان زندگی کنند.اصولگرا خراب کند اصلاح طلب بگوید درستش می کنم.بعداصلاح طلب گند بزند به زندگی ملت واصولگرا به عنوان ناجی. وارد شود واین بازی تا ابد ادامه داشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
مرسی مرتضی
آخرش به " زمین نشست" یا. سقوط" کرد؟!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اگر پهپاد ناشناسِ غیرخودی باشد از فعل " سقوط کردن" استفاده می کنند و اگر پهپاد خودی باشد از فعل " فرود آمدن یا بر زمین نشستن"!!ا
جملات خبر را به دقت بخوان و. به این سطح از ساده اندیشی بخند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
منطورت این هست که سیاست اینقدر بی رحم هست ؟ یعنی پیرمردان کم سواد قدیمی درست میگفتند ؟ نه نه نه .نه . شفافیت و مهربانی و انسانیت هم سرش میشود
تندروهای اصولگرا در این سالها عادت داشتند که سنگی ته چاه بیندازند و در حالی که دولتهای متمایل به اصلاحطلبی سعی میکردند ان سنگ را خارج کنند،دست به کمر گوشه ای بایستند و عرق ریختن انها را تماشا کنند و نیش و کنایه بزنند و ریشخند کنند و گاهی هم ریزه شن بر سرشان بریزند.امسال البته وضع فرق خواهد کرد.انها ناچارند سنگی که به چاه انداخته اند اینبار خودشان بیرون بیاورند؛ چون صندلیها را با عدم مشارکت مردم تصاحب خواهند کرد!!!.دیگر از صندوق ذخیره پر و پیمان و قطار به سرعت در حال حرکت دولت خاتمی خبری نیست و اینبار واقعا باید با تکیه بر تواناییهای خود مشکلات را حل کنند!!!! نتیجه؛ یا شکست برای انها خواهد بود که به تجزیه کشور منتهی خواهد شد و یا پیروزی که اسان بدست نخواهد امد و درس عبرتی برایشان خواهد شد تا اگر دستی به کمک دراز نمیکنند چوب لای چرخ انها که کار میکنند نگذارند. باید دید گفتمانی که بیشتر بر شعار استوار است و مدعی قطع رابطه با دنیا؛که انرا پشت شعار زیبای ایستادن روی پای خود مخفی میکند، چه در چنته دارد و قرار است این کشتی را چطور در طوفان ناوبری کند؟؟؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نگران نباش! این تندروها و دلواپسان برای بعدش هم فکر کرده اند که ناتوانی خود را چگونه توجیه کنند!وسناریوها را نوشتند!شروعش هم با اعترافات تلویزیونی زم!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
جناح تندرو دستش در اداره کشور خالی هست . فعلا یا نصیحت میکنند یا خشونت بخرج میدهند .ابزار لازم و متقنی در ادراه کشور ندارند و متاسفانه روش های علمی را هم قبول ندارند چون ترس بر این هست که کشور و مردم اینقدر رشد مادی و رشد فکری و سیاسی پیدا کنند که دیگر گفتمان انها در اداره کشور در موقع انتخابات طرفداری نداشته باشد . تنها یک راه و کور سویی برایشان متصور هست . حضور حداقلی در انتخابات و مهندسی شده . چون فکر میکنند گاهی در خرد جمعی و دمکراسی ارمانهای انها مطالبه نمیشود . تندروها فکر میکنند مطالبات انها با اکثر مردم در تناقض هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مرتضی تو کدوم مرتضی هستی اولی یا اون داغونه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
همه دولت ها به جز احمدی که شما بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
احمدی نژاد پراید هفده میلیونی و دلار سه هزار تومنی گذاشت کف دست روحانی
روحانی چرا تبدیلش کرد به پراید پنجاه میلیونی و دلار دوازده هزار تومنی؟!
و قص علی هذا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دوست عزیز شما چه در چنته دارید؟ قانون داماتو؟لو رفتن برنامه هسته ای ؟بیانیه سعدآباد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
آقا مرتضی شما که زودتر از همه سناریو نوشتی معلومه این کاره ای
تا آنجاییکه من می دانم پور در زبان فارسی به معنی پسر یا فرزند است چطور است اسم این آقا پنبه دانه پور است؟ این ترکیب به نظر اشتباه است یعنی نواده یا پسر پنبه دانه؟ برای شغل معمولا پسوند ساز گر کار و از این قبیل استفاده میشود
مانع تراشی می کنند؟
ان هم برای شما دولت و مجلس که سابقه خیلی درخشان در برجام دارید؟
سابقه خودتان که خراب تر است اقای روحانی وقتی مسوول هسته ای بودین در دولت خاتمی و بارها باج دادین و تعطیل ولی باز ان ها زدن زیر توافق هسته ای و در دوره رییس جمهوری شما که دیگر به اوج رسید و باز زدن به قولشان که دوباره امدین برای این معاهده دارید حرف می رنید که از ان هم بدتر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
پیشنهاد شما چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
پیشنهاد این است
در مورد اف ای تی اف طبق نظر کارشناسان نه خروج کنیم و نه تعهد بالاتر بدهیم و کارمان با همین منوال هم می چرخد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
در کل دوران ۴۰ ساله فقط ۸ سال دولت در دست خاتمی اصلاح طلب واقعی بود که در بدترین شرایط کشور و با هر ۹ روز یک بحران تند روها ، دولت
را به بهترین و علمی ترین و با آبرو ترین سیاست داخلی و خارجی اداره کرد
و روحانی اعتدالی ، فقط انتخاب بین بد و بد تر بود و آنهم با سنگ اندازی تند روها به این روز افتاده
حالا مجلس و دولت بعدی دربست مال تند روها !؟
بفرمائید و نشان دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
۱۱:۱۸
اگه این جوره چرا امثال زنگنه و نعمت زاده و آخوندی و جهانگیری و شریعتمداری وغیره تو همه این دولت ها نفرات اصلی بودن
سردار شریف با این سخنشان آب سردی بر سر جنابان کریمی قدوسی و رسایی ریختند.
متن وصیت نامه یکی از نمایندگان ساکت مجلس که چندین دوره است در حدود 20 سال از یک حوزه انتخابیه به مجلس راه پیدا کرده اند خطاب به بازماندگان:حالا که شما این وصیت نامه را می خوانید من دیگر در بین شما نیستم تا از خدمات صادقانه و بی منت من برخوردار شوید ولی برای تسلی خاطر من مرا در زیر صندلی مجلس که همیشه بر آن جلوس می نمودم به خاک بسپارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
عالی بود.
پهبادی که در شوشتر سقوط کرده پهباد جاسوسی برای این بود که در حال بررسی هستند که آیا امکانورصد موشک های که به ارامکو برخورد کرده آثاری یا ردی یا نشانی میتوانند پیدا کنند یا نه . در صورتی این موشک ها از یمن فرستاده شده است . اگر این خبر صحت داشته باشد پس چند صد پهباد در حال مشاهده تحرکات سراسر کشور هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
از خبرها هقبی
روحانی ... عده ای جلوی تصویب اف ای تی اف مانع تراشی میکنند . و در برابر ۴ لایحه پیشنهادی دولت که در مجلس تصویب شد جلوی مجلس و دولت ایستاده اند . آقای روحانی؟ شما منتخب مردم هستید . بنابراین باید هم افرادی انتصابی جلوی قدرت مردم ایستادگی کنند . در صورتی در دنیا متمدن مردم باید قدرت را کنترل کنند در ایران و خاورمیانه بر عکس هست عده ای گماشته میشوند که قدرت مردم را محدود کنند . تحلیل با کاربران
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
منظورت از تحلیل با کاربران چیه؟ کامنت شما تقریبا کامله! نیاز به تحلیل مدارهای! نیاز به فهم و انصاف داره!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
روحانی نبایستی ضعف نشون بده و مطابق قانون اساسی اخطار دهد و لوایح شفافیت مالی را اجرا کند.
تحصیل هر گونه مال یا وجهی و حتی فروش وی پی ان ممنوع و نامشروع است . البته اگر آدرس آی پی فیلترشکن ها را بدهند مشکلی نیست ؟
وقتی کیروش بود و ایران قوی بود عربستان به هر طریقی از رویارویی با ایران اجتناب می کرد حالا که صلابت تیم ملی کم شده می خواهند بازی دوستانه بگذارن؟!
جالب نیست فعلا
فدراسیون کبدی اومد ابروشو درست کنه چششو کور کرد
اسم این عمل فدراسیون کبدیو اگه باجگیری نزاریم چی باید بذاریم.
تا ما میدونیم این لفظ گمنام برای بچه های وزارت اطلاعات بود
پاسخ ها
یه سرباز گمنام سابق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
محض اطلاع شما و حضار اولین بار از لفظ سربازان گمنام حضرت امام ره در جمع اطلاعات سپاه در زمان جنگ و اوایل انقلاب استفاده نمودند و بعدها کم کم با پر رنگ شدن و قوی تر شدن واجا به دوستان این وزارت نیز اتلاق شد و در سال 88 به دستور حضرت آقا اطلاعات سپاه به سازمان اطلاعات سپاه تغییر و انسجام و هماهنگی خوبی شکل گرفت و پروژه های قوی اقدام و در دست اقدام است که اکثرا رسانه ای نخواهد شد به لخاظ امنیتی و جو روانی ناشی از انعکاس آن اتفاقات
یا علی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
تابناک کامنت سرباز گمنام سابق و اسبق و مسبوق را درج میکنید ولی نظر ساده من را نه!
با برزیل به دلیل مالی بازی انجام نشد و با دیگر کشورها هم امکان دیدار وجود ندارد بنابراین سوال این هست که با کشوری میخواهیم بازی کنیم که هر روز به انها در رسانه ملی میگویند گاو شیرده امریکا هست و وهابی هستند و بهرحال در جنگ نیابتی با این کشور هستیم . تو این وسط بازی فوتبال دوستانه ؟
اگر مردم راضی باشند دیگر زم نخواهیم داشت . اساسی فکر کنید اقایان . مردم ناراضی هستند که اقایان زمها پبدا می شوند
رئیس جمهور الان روی پل صراط حرکت میکنند ولی ما مردم چندین سال است که روی پل زندگی میکنیم. گاهی از پل آویزان میشویم گاهی از ترس سقوط له میشویم از گرانی و بیکاری.
و در مورد تایید رشوه در فدراسیون کبدی باید بگویم این کار حرام و فساد است چرا که کبد از اعظای مهم بدن است که اگر فاسد باشد خیلی عوارظ دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
جالب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نعمت نعمت نعمت
ناشناس
| Malaysia |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
نعمت بیا و رئیس جمهور شو و با این بصیرتت همه مشکل ها را حل کن
درصدی از مردم یا چپ هستند ویا راست و تقریبا باثباتند وتبلیغات تاثیر چندانی روی عملکرد آنان نمیگذارد اما در این وسط قشر بسیار زیادی از مردم حیران وسرگردانند که چپها راست میگویند و یا راستها / سیاسیون اگر درست تبلیغ کنند میتوانند از این جمعیت بلاتکلیف وسرگردان بسمت جناح خود جذب نمایند اما شاکله و سردمداران تبلیغاتی اصولگرایان چونان علم الهدی ، شریعتمداری کیهان ووو نیروی دفعشان بمراتب قوی تر از جذبشان است واز آنطرف افرادی چونان مطهری ، زیبا کلام ، صادقی ووو تا کنون توانسته اند افراد زیادی را هنوز در خط مرز وفاداری به انقلاب نگه دارند اما تا کی این روال ادامه خواهد داشت .... چرا بادست خودمان وبخاطر منافع فردی وگروهی مردم را از انقلاب گریزان میکنیم ؟؟؟ اگر هیچ زمانی به این ملت نیازی نداشته باشین در زمان انتخابات نیازمند خواهید بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
جناح راست با نطریه پردازی در اقتصاد تازه به عدالت برسد . در صورتی جناح چپ میگوید این روش در عدالت اقتصادی در علم و تجربه دست یافتنی نیست فقط میشود در بعضی از بخش ها مثلا اموزش و پرورش یا درمان یا رفاه اجتماعی بدون تبعیض اجرا کرد در صورتی جناج راست میگوید افراد ثروتمند نباید با دیگر مردم از این امکانات برابر استفاده کنند . جناح چپ میگوید که اقتصاد دولتی نباشد جناح مقابل میگوید اگر اقتصاد دولتی نباشد افراد خودی ما و اقازادها ها را شرکت های خصوصی استخدام نمیکنند باید شرکت ها دولتی بمانند . در حوزه حقوق شهروندی و ازادیهای مدنی اصولگرایان میگویند مردم حق تعین سرنوشت خود در انتخابات را ندارند چون مردم چکاره هستند ولی جناح چپ میگوید وقتی جمعیت به یک میلیارد رسید دیگر نمیشود در سیاست . عدالت . اموزش . قضا و بانک و اقتصاد و روابط خارجی و اقتصاد و فرهنگ با زور وارد شد وووووو
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
تابی خسته نباشی از اینکه نظر را درج کردی ولی دو سطر اخر را حدف کردی کمی معنی اواخر مطلب تغییر کرده . یعنی مفهوم را بین دو جناح متعادل کردی . اگر چه نطرم اینچنین نبود . همین قدر که بخاطر مقدورات حرف مردم را پخش میکنی . معلوم هست که سایت تابناک از نبوغ سیاسی و حس بی طرفی و عدالت رسانه ای را حفط کرده تا جایی که توهین و تهمت نشود
روحانی فعلا برای اینکه مردم زیاد معطل نشوند مامورین روی پل را مدام افزایش می دهد
هر کاری که به نفع این مملکت باشد، قطعاً مسئولان انجام نخواهند داد.حالا می‌خواهد FATF باشد یا هر چیز دیگه‌‌ای.عجیب و باورنکردنی است ولی واقعیت دارد.
تابناک انگار بسته خبری خود را برای یک مشت منگل تهیه می کنی یک مقدار خبرهای جدی تر و به روز بگذار ببین لحن و بیان مخاطین هم دارد به سمت منگولیسم حرکت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
همه را به کیش خود پنداری
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دلت میخواد همین تابناک را هم تعطیل کنند! خبرها اگر خیلی جدی بشه اونوقت دیگه خیلی چیزها جدی میشه!
چقدر فضای رسانه ای کشور محدود است الان در رسانه هایی مثل توییتر شما به راحتی می توانید سه چهار جریان فکری را ببینید اصولگرایی اصلاح طلبی و جریان قدرتمند مردمی و آزادیحواه که بیرون از این دو جناح قرار می گیرند ولی در سایت های داهل فقط اصولگرا و اصلاح طلبان فرسوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
اینجوری می خوان جلوی بازتولید آمد نیوزها را بگیرند!!!!
امیدوارم این بازی مقدمه ای برای بهبود روابط باشد عربستان از جنگ با یمن دست بکشد و روابطش را با ایران اصلاح کند و پادشاه عربستان محمد بن سلمان به ایران بیاید محمد بن سلمان بسیار وفادار تر از اردوغان است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
تحریم اقتصادی باعث نمیشود که دشمنان قدیمی نقش دوستان‌جدید را پیدا کنند . عربستان از نظر ایدولوژی و رفتارهای سیاسی با مسولین ایران سنخیتی ندارند . با اروپا رفاقت کنید بهتر نیست ؟ با عربستان دوباره رفاقت سیاسی کنیم که بتوانیم در مسله نفتی تفاهم کنیم در یمن معامله کنیم . از امریکا اسلحه نخرد بلکه از روسیه بخرد . واقعا برای چی بازی دوستانه .
متاسفانه مردم در صحنه سیاست چیزی جز تماشاچی نیستند و کسی از مردم حسابی نمی برد وگرنه همین موضوع fatf , cft و یا موضوع مذاکره را به رفراندوم آزاد بگذارید ببینید مردم چی می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
مردم در بخور بخور آقازاده ها هم چیزی جز تماشا چی نیستند.
تابی جان ،من ایندفعه دیگه نه به اصلاح طلب رای میدم ونه به اصولگرا ،فقط مستقل دلسوز و کاردان افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
مستقل و دلسوز و کاردان هم وقتی از فیلتر گذشت یعنی همان اصولگرا و اصلاح طلب ولی بنا به مصلحت نظام نامش می شود مستقل
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
چنین موردی اگر در بین کاندیداها باشه یقینا رد ضلاحیت می شه
کبک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
اگرمستقل یافتی دل سوزهم نبود من هم رای می دهم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
باید یا حزب داشته باشی چون انتخابات داری . یا نباید داشته باشی . اگر دو جناح وجود نداشته باشد ایا منتصبین اجازه تشکل جناح سوم را میدهند ؟ اگر اجازه ندادند باید در همین دو میدان سیاسی بازی کنی . کلا پیدایش اصلاح طلبی برای جلو گیری و شول گیری جناح سوم شکل گرفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
اینایی که گفتی بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده هستن؟!
دست شما های گمنام سپاه درد نکند و خداوند همیشه پشت پناه این فرزندان خدوم باشد شمای که گوش بفرمایند رهبری نه یک قدم جلو نه یک قدم عقب پا به به پای رهبری این رامی گویند ولایت مداری خدانگدارتان سایه رهبری برسرشما وملت مستدام باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
دست خدا به همراهشون
ان شاء الله سرافراز باشند تا ایران سرافراز بماند.
خداییش هر چی میگذره میگم دکتر چقدر ادم حسابی بود
الان ساعت ۲نیمه شبه
چرا ما بیداریم؟
آیا شیفت شبیم؟نه
آیا مریض داریم ؟نه
آیا...؟نه
برق قطع شده
توی صنعتی ترین شهر کشور ماهشهر ما الان یساعته برق نداریم و از شرجی نمیتونیم بخوابیم
ما در زمان احمدی نژاد یک زندگی معمولی داشتیم الان به خاک سیاه نشستیم.
حاج دکتر سید دکتر محمود یکی از معجزاتش هاله نور بود. که فقط خود توان دیدنش را داشت. راهش بی رهرو بادا بادا میارک بادا

دمت گردم با الفاظي كه بستي اين اقا واقعا من سر صبحي چقدر خنديدم دمت گرم
ماست عاليس : استادش بدم دكترش بدم ليموشو يده يارانه ش بده كه گند زد دكلشو بده يا همش بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
هودج رو هم فقط دوستان شما می بینن از همین یارانه طرح تحول سلامت اجرا شد که البته حالا شده طرح تورم فعلا جوابگوی فساد در دارو و پتروشیمی و سفارش 160 تن کود انسانی و غیره باشید تا نوبت به دکلم برسه نقد رو بچسب فعلا که به نظر برا شما عروسیه بادا بادا می کنید ولی دنیا می چرخه
تابناك عزيز !
تبليغ "سريال super girl" كه با لباس چسبان در اين صفحه مشاهده مي شود، مناسب نيست .
ممنون مي شوم اگر اصلاح فرمائيد. با تشكر
دولت بی تدبیر مبارکبادا اصلاح و اعتدال مبارکبادا
میلیاردها هزینه شده یک آدم کذاب را بگیرند با آن دورغهای جنجالی خود به خود طرفدارش را دست می داد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان