بازدید 4858
گزارش

در روز قرعه‌کشی لیگ؛ ۲تیم را از لیگ برتر والیبال خط زدند!

مسعود آرمات، سرمربی تیم خاتم اردکان مدعی بود بدهی‌های این تیم به زودی پرداخت خواهد شد. همچنین محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان که قرار بود سرمربی تیم دورنا باشد روز گذشته عنوان کرده بود مشکلات این تیم تا آخر هفته حل می‌شود! امروز هر دو تیم از لیگ کنار گذاشته شدند
کد خبر: ۹۳۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 23 October 2019

قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ایران در شرایطی انجام شد که تیم‌های خاتم اردکان و دورنای ارومیه از جمع تیم‌های حاضر حذف شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز در محل این فدراسیون برگزار شد. بر این اساس ۱۲ تیم از برنامه بازی‌های خود مطلع شدند.

این جلسه در شرایطی برگزار شد که نام تیم‌های خاتم اردکان و دورنای ارومیه در بین تیم‌های حاضر وجود نداشت. این در حالی است که روز گذشته مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان مدعی شده بود بدهی‌های این تیم به زودی پرداخت خواهد شد و مشکلی برای حضور در لیگ برتر وجود ندارد. همچنین محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان که قرار بود به عنوان سرمربی تیم دورنا در لیگ برتر حضور داشته باشد روز گذشته عنوان کرده بود مشکلات این تیم تا آخر هفته حل می‌شود.

به این ترتیب برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که مسئولان سازمان لیگ روی نام تیم‌های خاتم اردکان و دورنای ارومیه خط قرمز کشیدند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این دو تیم به لیگ برتر اضافه خواهند شد و تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر تغییر خواهد کرد یا مسئولان سازمان لیگ روی صحبت‌های خود می‌مانند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان