بازدید 6632
۱
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه چهارشنبه اول آبان ۹۸/ حباب منفی و ادامه روند کاهشی قیمت‌ها

بازار طلا و سکه تهران در اولین روز از آبان ماه، بازهم شاهد کاهش نوسان و افت نسبی قیمت‌ها بود. این در شرایطی است که در هفته‌های اخیر شاهد تخلیه کامل حباب سکه و کاهش چشم گیر تقاضا برای خرید، هستیم.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 23 October 2019
قیمت طلا و سکه
 
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در اولین روز از آبان ماه، بازهم شاهد کاهش نوسان و افت نسبی قیمت‌ها بود. این در شرایطی است که در هفته‌های اخیر شاهد تخلیه کامل حباب سکه و کاهش چشم گیر تقاضا برای خرید، هستیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه اول آبان ماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران روند کاهشی روز‌های اخیر خود را ادامه داد.  

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه امروز نرخ جهانی طلا با رشد نسبی به رقم ۱۴۹۵ دلار رسیده است، افزود: در معاملات پنجمین روز هفته، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به آخرین قیمت، حدود ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

هر سکه یک گرمی نیز با افت ۲۰ هزار تومانی به رقم ۸۱۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۳۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل، کاهش داشته است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۱۷ هزار تومان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الان خبرنگار صدا سيما پا ميشه مياد گزارش تهيه كنه كه قيمتها پايين امد ولي بلافاصله همه چي ميكشه بالا .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل