بازدید 29353

ماجرای بزرگ‌ترین کمپین اینستاگرامی ایران چه بود؟

کد خبر: ۹۳۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 23 October 2019

بيست و نهم مهر ماه قرعه‌كشي بزرگ شركت ديجيتال ماركتينگ هشتگ مديا برگزار شد و فتانه عبويي از تهران برنده جايزه 100 ميليون توماني اين كمپين بزرگ اينستاگرامي شد. هشتگ مديا با برگزاري اين كمپين هوشمندانه چندين ركورد مهم را در اينستاگرام جابه‌جا و تبليغات در اين فضا را وارد سطحي جديد كرد. اما داستان اين كمپين از چه قرار است و اهميت آن در كجاست؟

ساده ولي هيجان‌انگيز

در كمپين بزرگ اينستاگرامي هشتگ مديا، 99 + يك صفحه حضور داشتند و شركت‌كنندگان براي ثبت نام در قرعه‌كشي بايد تمام اين صفحات را دنبال مي‌كردند. هر كاربري كه اين كار ساده را انجام مي‌داد، وارد قرعه‌كشي بزرگ و هيجان‌انگيز 100 ميليون تومان پول نقد، 4 دستگاه آيفون 11 پرو و 100 جايزه يك ميليون توماني هشتگ مديا مي‌شد.

معتبر و مطمئن

بيش از 122 هزار نفر در اين كمپين شركت كردند و اين حضور جز با اطمينان به برگزاركنندگان اين كمپين ميسر نمي‌شد. هشتگ مديا به عنوان يك شركت ديجيتال ماركتينگ معتبر كه پيش‌تر اعتماد طيف گسترده‌اي از كاربران اينستاگرام را جلب كرده بود، در اين كمپين از چهره‌هاي مطرح هم بهره‌گيري كرد تا راندمان كار تا اين اندازه بالا برود. حضور چهره‌هايي همچون رامبد جوان و بهنام تشکر  و بسياري از اينفلوئنسرهاي محبوب اينستاگرام، اين اطمينان خاطر را به كاربران شركت‌كننده در اين قرعه‌كشي داد كه دروغي در كار نيست و در صورت برنده شدن، جايزه‌شان را دريافت خواهند كرد.

سريع و نقدي

برخلاف مسابقات تلويزيوني كه برندگان براي دريافت جايزه بايد ماه‌ها منتظر طي شدن مراحل اداري باشند، برنده جايزه بزرگ 100 ميليون توماني هشتگ مديا تنها 12 ساعت بعد از اينكه نامش به عنوان برنده اعلام شد، جايزه‌اش را در بانك از سينا فرحي و امير تشكر دريافت كرد.

تحولي در اينفلوئنسر ماركتينگ

صفحات شركت‌كننده در اين كمپين، در مجموع بيش از 13 ميليون افزايش فالوور را تجربه كردند. چنين رقمي در سطح يك كمپين اينستاگرامي ركوردشكني محسوب مي‌شود و تاكنون سابقه نداشته كه شركتي بتواند با تنها يك كمپين، اين حجم از دنبال‌كننده را براي مشتريانش به ارمغان بياورد.

كمپين بعدي در راه است

يازده هزار نفر به صورت زنده مراسم قرعه‌كشي هشتگ مديا را تماشا مي‌كردند و تعدادي از شركت‌كنندگان كه تمايل‌شان را اعلام و بر اساس قرعه نام‌شان انتخاب شده بود، به عنوان ناظر، از نزديك شاهد اين قرعه‌كشي بودند. هشتگ مديا كه توسط سينا فرحي و امير تشكر بنيان گذاشته شده، فعاليتش در حيطه ديجيتال ماركتينگ، تبليغات و توليد محتوا است. اين كمپين شروعي براي توفان‌هاي بعدي اين شركت در فضاي مجازي بود و از اول آبان ماه، دومين كمپين بزرگ هشتگ مديا، با حضور هنرمندان و چهره‌هاي مطرح استارت خواهد خورد.

وقتی شانس در خانه‌ات را بزند

فتانه عبویی، برنده خوش‌شانس جایزه 100 میلیون تومانی این کمپین گفت: « زمانی که دیدم هشتگ مدیا چنین مسابقه‌ای برگزار کرده، با وجود اطمینان به صحت مسابقه، هرگز تصور نمی‌کردم برنده مسابقه باشم‌. زمانی که به من خبر دادند برنده شده‌ام، آنقدر جیغ زدم که همسایه‌ها فکر کردند اتفاق بدی افتاده است. غافل از اینکه این یکی از بهترین اتفاق‌های زندگی‌ام بود و متوجه شدم زمانی که شانس در خانه‌ام را بزند، چه احساسی دارد. تازه ازدواج کرده‌ام و با این پول ماشین می‌خریم. تاکنون در هیچ قرعه‌کشی‌ای برنده نشده بودم و احساس فوق‌العاده‌ای دارم .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار