بازدید 5432

کشف تریاک با طعم ماهی

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "چهاربرکه" شهرستان لارستان، حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک وانت سایپا یخچالدار حامل بار ماهی مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقثف کردند.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 22 October 2019
فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک محموله تریاک که زیر ماهی در یک وانت یخچالدار جاسازی شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس فارس، سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "چهاربرکه" شهرستان لارستان، حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک وانت سایپا یخچالدار حامل بار ماهی مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقثف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، میزان ۶۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر بار ماهی جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

امجدی با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

توقیف پژو حامل ۲۴ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۲۴ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا نوشاد در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری ۴۰۵ قصد جابجایی و انتقال مقادیری مواد مخدر به داراب را دارد، که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی و برنامه ریزی دقیق، محل مورد نظر به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت ماموران قرار گرفت و با شگردهای خاص پلیسی خودرو ۴۰۵ توقیف شد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو، میزان ۲۴ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر