بازدید 129631

تنفر از دختر‌ها در انشای یک پسر ۱۲ ساله!

کد خبر: ۹۳۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 22 October 2019

«از دخترها بدم می‌آید و از آن‌ها متنفرم. پسرا شیرن، دخترا بادبادکن، دست بزنی می‌ترکن ... به نظرم این دنیا جای دختر نیست». این قسمتی از انشای یک پسر ۱۲ ساله با موضوع: «اگر من دختر بودم» است که در شبکه‌های اجتماعی با این توضیح که «بخوانید و بترسید»، دست به دست می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، همان‌طور که می‌دانید، رقابت بین دختربچه‌ها و پسربچه‌ها از قدیم هم وجود داشته و بسیاری از ما شعارهایی در مدح توانمندی‌های دختران و پسران شنیده و برای درآوردن حرص جنس مخالف، حتی تکرار کرده‌ایم. اما آیا این انشای کودکانه را هم می‌توانیم در قالب همان شعارهای کودکانه در نظر بگیریم یا ممکن است به واسطه تغییراتی که در جامعه ما روی داده است، رقابت بین دختران و پسران در حال وارد شدن به مرحله خطرناکی باشد؟

تفاوت این رقابت در گذشته با امروز

رقابت بین دختران و پسران که پیش از این نیز وجود داشت، در گذشته کمتر وارد دشمنی و نفرت از همدیگر می‌شد. شاید بتوانیم دلیل اصلی این موضوع را هم مشخص بودن جایگاه هر جنس در جامعه و روابط خانوادگی در نظر بگیریم. تعریفی که گاهی مبتنی بر برتری پسرها نسبت به دخترها بود. تمام تاکید بر تفاوت دو جنس در زمان تربیت نیز با محوریت این موضوع رقم می‌خورد اما این روزها داستان تفاوت‌هایی با قبل دارد. این روزها وجه فرمانبرداری در تربیت جنس مونث کم رنگ‌تر از قبل شده و حالا مفاهیمی چون توانمندسازی، پرورش استعداد دختران، دادن حق انتخاب به زنان ارزش بیشتری پیدا کرده است. بر این مبنا هم بسیاری از دختران، دیگر خود را در مقامی پایین‌تر از پسران نمی دانند و از همان سنین پایین در تلاش برای نمایش قابلیت‌های خود هستند؛ موضوعی که البته گاهی اوقات به هیچ عنوان مورد استقبال پسربچه‌ها قرار نمی‌گیرد. اما آیا باید این تغییر جایگاه دختران را دلیل افزایش رقابت بین دو جنس در برخی موارد در نظر بگیریم؟ و اگر این طور است آیا باید دوباره دختران را تشویق به دنباله‌روی کنیم؟ عقب نگه داشتن زنان در پرورش استعدادها و توانمندی‌هایشان موضوعی نیست که بتوان آن را برای این روزها تجویز کرد؛ چه این‌که غیراخلاقی بودن این رویه بر کسی پوشیده نیست. در واقع مشکل نیز آن بخش نیست. بلکه مشکل اصلی در تاکید زیاد بر جنسیت افراد از همان بدو تولد و حتی پیش از آن است. موضوعی که به نظر می‌رسد باید اصلاح شود و البته تغییر در آن از مسیر خانه‌های ما می‌گذرد.

چطور مانع خصومت کودک‌مان با جنس مخالف شویم؟

اگر فرزندی در خانه دارید یا اگر تصمیم به بچه‌دار شدن دارید، بهتر است برای جلوگیری از ایجاد خصومت بین دو جنس این نکات را در نظر داشته باشید.

برگزاری جشن تعیین جنسیت و انتخاب رنگ وسایل فرزندمان بر اساس کلیشه‌های رایج، شاید جذاب باشد اما تصور نادرستی از اهمیت جنسیت را در ذهن فرزند ما ایجاد می‌کند.

نزد فرزندتان از نسبت دادن ویژگی‌های اخلاقی به جنسیت خودداری کنید و در نظر بگیرید که به عنوان مثال تجربه ترس، محدود به یک جنس نیست و موضوعات آزاردهنده می‌تواند باعث ناراحتی هر دو جنس ‌شود.

اگر فرزند خردسال شما شعارها یا اشعار توهین‌آمیزی درباره جنس مخالف می‌خواند از همراهی با او (حتی در قالب شوخی و خنده) خودداری کنید.

به عنوان الگوهای اصلی فرزندتان، توانمندی‌های خودتان را بر اساس جنسیت خود تعریف نکنید. به عنوان مثال به واسطه این‌که مرد هستید خود را معاف از مشارکت در کار خانه یا چون زن هستید، معاف از مشارکت در خریدهای خانواده نکنید. یادتان باشد افراد خانواده زمانی در رسیدن به اهداف خود موفق خواهند شد که از تمام توانمندی‌های خود برای رسیدن به این اهداف بهره بگیرند؛ فارغ از این‌که جنسیت آن‌ها چیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۲۳۵
10 15 سال دیگشم میبینیم چه جوری در به در دنبال همین دخترا میدوئه. فعلا زوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
اینجانب پیشنهاد می کنم متخصصان فن در هر رشته از جمله کارشناسان دینی ، روانشناس ، جامعه شناس ، آسیب شناس، روانپزشک و سایر افراد مرتبط بنشیندد قضیه را ریشه ای حل کننددر اسرع وقت ، مهندسان نرم افزار وزارت اطلاعات، شورای عالی انقلاب فرهنگی ، شهرداری ها و شورا های شهر و روستا ، روزنامه نگاران حوادث و غیره . فکر می کنم چنین چیزی اخیرا معضل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
خخخخخخخخخخ
واقعا که گل گفتی
چند سال دیگه خودش التماس میکنه
میلاد حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
خیلی سادست برای جلوگیری از تنفر دو جنس فمینیست ها را از دولت و مجلس و سه قوه بیرون برانید
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
همچین چیزی دیگه مرده مرد اون موقع ها که التماستون رو می کردن
الان که همه می دونن و می بینن که دخترا به التماس افتادن
امان از بی شوهری
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
مطمئنا این نوشته واسه یه بچه نیست و یه بزرگسال اونو نوشته و نشر داده بدلایل زیاد که در خود متن بطرز قابل توجهی مشهوده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
وقتی نماینده مجلس میگه مجلس جای زن نیست، پسر بچه 12 ساله هم میگه دنیا جای دختر نیست.... بگردید ریشه ها را پیدا کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
دقیقا
واقعاٌ برای تابناک متاسفم که همچین خبر و متن سطحی و تحلیل آبکی رو تو صفحه اصلیش و به استناد فضای مجازی که به هیچ عنوان مستند نیست گذاشته و من رو به عنوان یک مخاطب این سایت به شدت شرمنده کرده
خوب راست میگه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
تمامی پسرانی که در مهد کودک ها و پیش دبستانی با دختران هستند یک نفرت پنهانی از دختران دارند. و این نفرت را با هل دادن و بودن قلم و پاک کن دختران نشان می دهند
دختران به خاطر استفاده از دو نیمکره مغز در مکالمه و حافظه قوی تر در 90 درصد پاسخوگویی ها از پسران جلوتر هستند. نتیجه آن سرخوردگی است که در بزرگسالی هم با تمسخر دختران ادامه می یابد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
. واقعا خجالت داره
آریا
| United States of America |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
شما مادر نداری؟ دنیا جای زنها نیست؟؟؟
دخترها فرشته، سنگ صبور پدر، يار و ياور مادر، چشمه محبت، دريای نجابت، معنی بخش وجود بشر، ستون زندگی و پرورشگاه انسان هستند. يا زهرا يا زينب يا مریم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دخترهای حالا خیلیهاشون با تعریف شما متفاوتند
البته پسرها هم خیلی نادرست شده اند...!
.... .......
ببخشید این نامه مشخصا توسط افرادی نگاشته شده که به دنبال ناهنجاری در اجتماع هستند و یا با عرض پوزش از سایت وزین تابناک، عنوان انتخابیبرای این موضوع صحیح نیست. در یک حساب و کتاب ساده، کودک دوازده ساله متولد سال 1386 می باشد. ایشان در سال نود و سه کلاس اول بوده اند و اکنون در بدترین حالت کلاس پنجم هستند. مدارس ابتدایی تا کلاس سوم یعنی سال 1395 قادر به استفاده از مداد برای نوشتن انشاء بوده اند و از سال 1396 ایشان مجاز به نوشتن با مداد نبوده اند و می بایست با خودکار نگارش انشاء را انجام می دادند. لذا پشت این نگارش انشاء یک خبط بزرگی انجام شده است و آن عدم مدیریت رفتاری بر موضوع می باشد. از سایت وزین تابناک درخواست دارم در جهت تنویر افکار خوانندگان و تعاملات سازنده دوستان ارجمند در ارایه تحلیل این نگارش، اقدام های لازم در شأن آموزش انسان بودن فرزندان این مرز و بوم برای استفاده همگان در اختیار بگذارند. با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
مداد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
احسنت به شما فرد نکته سنج.متاسفانه اکثریت فاقد دید انتقادی هستن با وجود اینهمه دروغ ها و جعل ها باز به سادگی فریب می خروند.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
حلالت شیر مادرت برای تحلیل جنابعالی
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
ااحسنت به شما
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
اینکه این مثلا انشا تغلبی هست
این متن را یک پسر بچه 12 ساله ننوشته، یک آدم لوس نوشته و بعد گفته یک پسر 12ساله نوشته.از متن کاملا معلوم هست. دنبال خوشمزگی بوده و اینکه الکی یک حرفی بزنه و مسخره بازی در بیاره و جو بده. متاسفم فردی هم وقت گذاشته و این متن را تحلیل جامعه شناسی و روانشناسی کرده. گاهی تو کوچه و حتی خانه ها، واکنش پسر بچه ها یا دختر بچه ها را به جنس مخالفشان می بینیم، و استفاده از الفاظ پسزها شیر هستن و دخترا موش هستن و ..... ، تمام برگرفته از دنیای بچگی آنهاست و یک بازی برای آنها محسوب میشه. که باید برای بزرگترها هم بازی محسوب شود، حساسیت بیش از حد اتفاقا موجب واکنش های واقعی میشه. پس تو رو خدا هرچی را نخواهین تحلیل کنین، اولا ببینین واقعیت داره یا نه و اگر داشت اصلا دلیلی بر تحلیل و نتیجه گیری هست یا نه و باید به آن به شکل یک امر طبیعی نگاه کرد. خصوصا درباره بچه ها، اینبار باید بگیم، بزرگترها!پا توکفششان نکنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
شاید کودک درونش 12 ساله بوده
هیچ دلیلی وجود نداره که فکر کنیم تنفر بین دخترها و پسرها در حال بیشتر شدن هست. این بستگی به نوع تربیت و فرهنگ خانواده داره. حتی بنظرم نسل جدید با پذیرش جایگاه دختران در جامعه بیشتر به مساوات بین دو جنس احترام می ذارن.
هرچند این نوع تخاصم ها در همه جای دنیا هست اما به نظرم در ایران با وجود جداسازی جنسیتی مدارس و عدم ارتباط کودکان غیر هم جنس از کودکی این قضیه بسیار نگران کننده تر از بقیه جاهاست چیزی که میتونست با اجرای سند 2030 تا حدودی جلوش گرفته بشه
برای والدین این کودک که فقط توانایی تولید مثل داشتن متااااااااااسفم
اجازه بدید خاطره ای رو نقل کنم. بنده تا کلاس چهارم دبستان در مدرسه مختلط بودم. سال های اول بعد از انقلاب بود و هنوز بعضی از مدارس مختلط بودن. اواسط کلاس چهارم والدین من مدرسه من و عوض کردن و به یه مدرسه پسرونه فرستادن که شیفت صبح دخترونه بود و شیفت عصر پسرونه. اولین روز من به همراه بقیه پسرها بیرون مدرسه منتظر بودیم که دخترها تعطیل بشن. زمان خروج دخترها دیدم که پسرا شروع کردن با گذاشتن کاغذ گلوله شده تو خودکار و پرت کردنش سمت دخترها تا اون ها رو اذیت کنن. دخترها هم با چشم قره و گاهی از استفاده از کلمات بد سعی می کردن واکنش نشون بدن. برای منی که تا یک روز قبلش دختر و پسر تو حیاط مدرسه وسطی و زو بازی می کردیم این رفتار طرفین خیلی تعجب بر انگیز بود. از یکی از پسرها پرسیدم چرا این کار رو می کنین؟ که گفت، کیف می ده باید اذیتشون کنیم! اون لحظه من معنی حرفش و نفهمیدم ولی سال ها گذشت تا فهمیدم نتیجه تفکیک جنسیتی دو حالت بیشتر نیست، ولع بیش از حد برای برقراری ارتباط یا تمایل بیش از حد برای تنفر بی دلیل و آزار رسوندن. از نظر کودکی که هیچ ارتباطی در محیط تحصیل یا باشگاه های ورزشی با جنس مخالف خودش نداشته و آگاهی و اطلاعی از شرایط روحی جنس مقابل نداره این رفتارها و انشا ها عجیب دور از انتظار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
تحلیل شما درست نیست، بزرگترای ما هم قبل از انقلاب مدارس مختلط میرفتن، خاطراتی که تعریف می کنن با حرفای شما متفاوته، به نظر من وقتی پدر به مادر احترام نمیزاره و محبت نمیکنه، پسر به طور ناخودآگاه نسبت به دخترها با تحقیر و تنفر نگاه میکنه، همه چی به خانواده برمیگرده
نظرش بعدا عوض می شه
طبيعي هست پسرا وقتي بچن از دخترا خوششون نمياد، تو جووني از هر دختري خوششون مياد و بعد از ازدواج از زنها فرارين :)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دقیقا
زدی تو خال...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
نه اینکه دخترا خیلی خوشحالن با امثال شما زندگی کنن؟؟؟؟؟ خجالتداره خود شما همینطور نسبت به مادر خودتم اظهار نظر می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
احسنت من اینو تو پسرادیدم
روشن است که دیدگاه این کودک قابل تعمیم به دیگران نیست. اما باید به صورت موردی بررسی شود که دلیل نفرت او چیست؟ و در صورت امکان این دیدگاه را متعادل کرد زیرا برای زندگی آینده او همچنین برای رابطه بین مادر و فرزندی و خواهر و برادری و شاید هم ازدواج او خطرناک است.
آخه آدم باید عاقل باشه کدوم معلمی موضوع انشا را اگر من دختر بودم می ده
پاسخ ها
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
خوب معلومه عزیز، کار کار خود خانماست که پبش دستی کردن و توطئه ی بزرگ علیه ما پسرها
این نظر دقیقا منطبق به انتظارات کشور است.و در همین راستا بسیار تلاش و هزینه انجام میشود. ولی شاید هم آگاهانه رودست خورده اید این متن را یک آدم زرنگ که در این چند دهه مامور است که با زنان سر جنگ داشته باشد نوشته است.
پاسخ ها
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
چرا پیش دستی میکنید جناب، مگر ممکن نیست این کار کار یک خانم جوان بسیار متنفر از پسران باشد.
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
چرا پیش دستی میکنید؟ نکند این هم ماجرای سینما رکس دیگری باشد برای بدنام کردن پسران این سرزمین؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
بانظرجناب سیدعباس موافقم
به نظر بنده اگه این انشا رو یه انشای واقعی از یک پسر بچه ۱۲ ساله بدونیم غلط های املاییش بیشتر مورد توحه قرار میگیره تا این موضوع تنفر از دخترها.اگه این املا رو یک دانش آموز ۱۲ ساله نوشته باید به حال سیستم آموزشی تاسف خورد که یک بچه کلاس پنجم از نگارش صحیح ساده ترین کلمات هم عاجز مانده.
نژاد برتر رو نوشته نیاده برتر!!!
با کلی غلط املایی مسخره دیگه، معلومه چرته
پاسخ ها
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
نه اینکه یه خانمی فعالان مدنی رو فعالان معدنی میخوندش
باسلام از خبرگزاری تابناک بسیار بعید است مسله ساده وغیر قابل بسط را به این شکل منتشر کند وفرزندان این جامع را بدون شناخت متهم کند جا ی تاسف دارد
نویسنده این متن به احتمال قوی دانشجوی سال اول است. همه چیز این کاغذ نشون میده که انشای یک بچه نیس و خیلی ها براحتی اینو متوجه میشن ولی دانشجوی سال اولی ما نشسته برای این تحلیل نوشته. بهشون توصیه می کنم بیشتر مطالعه کنند. کتابهایی که دید انتقادی رو آموزش می دن رو مطالعه کنند و سعی کنن دید انتقادی شون رو پرورش بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
حالا شاید هم داشجوی سال دوم بود! یا شاید کتابی که لازم بود تا شما اسمش را می گفتید تا دوستان استفاده می کردند.
به نظر من هم یک بزرگسال نوشته به اسم پسر بچه گذاشته خیلی تابلوومسخره است
پدرومادرها وقتی بین بچه فرق میزارند ورفتارهای تبعیض آمیز برحسب جنسیت یا فرزندان خود دارند میتواند زمینه دلخوری و بدبینی را بین آنها ترویج دهد که غالبا" در بزرگسالی به کینه و تنفر ناخواسته آنها نسبت به یکدیگر تبدیل میشود.حتی این دلخوریها نه تنها بین خواهروبرادر پیش میاد بلکه بین خواهران و بین برادران میتواندوجود داشته باشد ودر سطح وسیعتر هریک ازاین بچه ها در اجتماع نسبت به دیگران ناخواسته احساس بدبینی و ناسازگاری خواهندداشت که خودشان نمیدانند چرا از کسی بدشان میاید ولی تمام اینها ریشه در همان رفتارهای غلط پدرومادرها در دوران کوردکی دارد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
احسنت..تبعیض چه مادی چه معنوی تانسل بعدهم..کینه میاره..
اجتماع خود ابستن چنین تفکری میباشد
امیدوارم که این انشا واقعی نباشد اما اگر این واقعا انشای یک پسر 12سال است بهتره خانواده از الان به فکر روانکاوی و درمان و باشند تا در آینده به خاطر همین نفرت شاهد تجاوزها و شاید قتل‌های سریالی زنان و دختران نباشیم
خوب نوشته
پاسخ ها
دختر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تو حق نداری این طوری حرف بزنی ما نبودیم شما اصلا به دنیا نمی آمدین اصلا زندگی نداشتین
وای به حال جامعه ما. به کجا داریم میرویم. وقتی جداسازی را از مهد کودک و دبستان شروع میکنید باید منتظر چنین عواقبی هم باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
دیگه دوران شعارهای جنسیتی و دفاع از سند جعلی 2030 واین حرف ها گذشته ...به آمارهای اروپایی و آمریکایی در باره ی ناهنجاری های موجود در مدارس و دانشگاه های مختلط غرب رجوع کنید ..غرب گرایی چشم و گوش را از انسان میگیرد و به جای آن دهان و زبان را فعال میکند
از نظر روانشناسی باید بررسی شه طبیعی نیست
اگر برای این کودک احتمالی (چون متاسفانه خیلی از زن ها و مردها و بچه ها در فضای مجازی به ترتیب مرد، زن و بزرگسالند) کمی روشن می کردند که مادرش که برای او از همه دنیا عزیزتر است، یکی از همین دخترها بوده خیلی زود می فهمه در اشتباه است.
این بچه اگه دو زار شعور داشت چنین انشایی نمی نوشت اگه می دونست بدون وجود دخترا زندگی وجود نخواهد داشت پس بزارید به حساب نادانی و بچگی همین بچه سه سال دیگه چنان برا دخترا موس موس خواهد کرد که تشنه برای آب در برهوت
اقا من میگم این تو محلشون دختر ندیده بیاید دو تا از این دخترانی محل مارو بهش نشون بدید ببینید چتوری میفته دنبال تون
دروداز خراسان کهن بر کارکنان تابناک،... بسیارکارخوبی کردید که نامه این پسربچه را به اشتراک گذاشتید، بعنوان یک روانشناس، نظریه جایگاه جنسیت را بسیارعالی توضیح دادید،متشکرم...من هم نظری کوچک را یادآوری کنم، ممکن است این کودک ۱۲ساله احساس تبعیض رفتاری را در خانواده پیداکرد ه ونسبت به خواهرش حس خشم پنهانی به جنسیت مونث بودن را در انشایش انتقال داده زاشد، والدین اینگونه کودکان باید مراقب باشند، هرگز حس تبعیض گذاشتن را در میان فرزندانشان انتقال ندهند، و به حس رقابت ناخودآگاه فرزندان خود دقت کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
آقای روان شناس ..تابناک را هم یه معاینه بکن ببین حالش خوبه؟
این آقا پسر 12 ساله الان باید کلاس ششم ابتدایی باشه ولی انشای ایشون در حد کلاس دوم ابتدایی هم نیست، هم از نظر نگارش و هم از نظر توانایی فکری که در اون مستتره، بنابر این نباید به عنوان یک نمونه رایج در جامعه به اون نگاه کرد. کاملا مشخصه که جزء موارد خاص و مسئله دار هستش که باید بهش رسیدگی بشه
این همه موضوع انشا حالا چرا موضوع
این انشا کار یک بچه نیست و اگر هم باشه کاملا مشخصه که بچه ای هست که توی یه خانواده فوق العاده بد فرهنگ بزرگ شده، با افکار جاهلیت برتری مضحک پسر بر دختر، من واقعا برای اینجور آدما متاسفم مطمئنا این بچه این خزعبلات رو از خانواده یاد گرفته، اگر پسر برتر از دختر بود خداوند نسل عزیز ترین انسان دو عالم پیامبر اکرم(ص) رو از پسرانشون ادامه میداد نه از دخترشون(قابل توجه نادان هایی که میگن پسر ادامه دهنده نسل هست)
همه بنده های خداییم و وجود هر دو جنس باعث تکامل هستی است، خواهشن یکم فکراتون رو به روز تر کنید
سلام. کاملا معلومه ک ی بزرگسال نوشته. چون ی بچه ۱۲ ساله میشه کلاس پنجم و اگه نیمه اولی باشه میشه کلاس ششم، پس مطمئنا نباید اینقدر غلط املائی داشته باشه. بعدشم تو دوره ابتدایی استفاده از غلط گیر ممنوعه. تازه... پس قضیه دخترا بادکنکن و پسرا شیرن و اینجور چیزا برای بچه های کمتر از سوم ابتداییه. پس نباید انشا انقد بچگونه باشه.
خطش که به کلاس اولی ها میاد تا کلاس پنجمی
همین طرز صحبتتونه که این اتفاقارو رقم میزنه.من کاری به اینکه اینو یه پسر بچه نوشته یا بزرگ نوشته ندارم.بحث من در مورد اظهار نظرات بیخوده،همین که یک سریا اومدن اینجا نوشتن که نظرش بعدا عوض میشه این یعنی بزرگ جلوه دادن دخترها و خورد کردن پسرها.من نمیدونم تا کی جهل و نادانی.صد البته که الان در جامعه ای زندگی میکنید که همه چه به نفع دخترهاس.جامعه امروزی ما یک جامعه فمینیسم و زن سالار شده که در همه بخشها و مراحل زندگی تو این زمونه باعث حقارت مرد و مرد ستیزی شده که متاسفانه دیده نمیشه که چقدر در زمانه امروزی آقایون در مقابل زنها حقیر شدن و بدترش اینکه آقایون هنوز زنهارو همون زنهای قدیمی میدونن که چیزی از اجتماع و رفتارهای امروزی زنان نمیدونستن و متاسفانه همین مسائل مانند همین انشا نوشته شده و پخش شده باعث شده که جبهه بیشتری در مقابل آقایون گرفته بشه و روز به روز زن سالاری و فمینیسم و مرد ستیزی بیشترو بیشترو بیشتر بشه که هر چند همین الانشم رفتارها به شدت مرد ستیز هست.همین که آقایون قدر زیبایی خودشونو نمیدونن و فقط زیباییو در زن میبینن و همیشه دنبال اینن که بهش برسن،حقارت و مرد ستیزی و زن سالاری بالاتر از این نداریم چه بسا که نمونش همینجا گفته شده که یک سریا نظر دادن اگر بزرگ شه نظرش عوض میشه این یعنی حقارت که ذهن آقایون فقط اشتباه فکر میکنه و چیزیو لذت میدونه که نباید همیشه لذت بدونه.به نظرم پسر بودن تو این زمونه خیلی مزخرفه و دختر بودن خیلی با ارزشه.چیزی که در دنیا میبینیم ارزش قائل شدن برای زنهاس نه آقایون و فقط و فقط برای زن ارزش قائل هستن چه فقیر چه پولدار ولی آقایون اگر پولدار باشن شاید یک درصد ارزش زن فقیر و پیدا کنن،مرد فقیر که دیگ اصلا دیده نمیشه وای به روزی که زن پولدار پیدا بشه که در مقابلش مرد پولدار هم دیده نمیشه چه برسه مرد فقیر.فقط کافیه کمی توجه کنید که همیشه نگاها و احترامها و ارزشها برای چه جنسیه.
پاسخ ها
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
درود بر شما آقا محمد با بیش از 25 سال تجربه کارمندی یکی از بزرگ ترین دغدغه های کارمان این هست که به هر سازمان و اداره ای مراجعه میکنیم با زنان بسیار مغرور روبرو مییشیم و مدام بخودم میگم کی میخواد شوهر یا بهتر بگم برده این خانم بشه این خانم بیشتر به آدمخورها شبیه هست ، البته همیشه استثنا هم هست خانمهایی هم هستند که البته صد برابر بیشتر جای احترام دارن و زن سالاری رو تو خونه خودم به وضوح میبینم
دختر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
امیدوارم یه روز دختردار بشی و از ترس ها و هراس هایی که یه دختر تو جامعه ی خراب شده ی ما میکشه آگاه بشی که دبگه نگی جامعه زن سالاره.تا حالا آمار تجاوزو دیدی؟فکر کردی که مرد ها چه بلاهایی سر زن ها میارن؟؟نمیدونم با چه عقل و منطقی میگی جامعه زن سالاره و مردستیز.دختر و زن تو این جامعه باید هر لحظه نگران باشه که نکنه از طرف مرد آزاری بهش برسه.متاسفم برای آدمایی مثل تو.
پول وفقر و؟!
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
درحدجمله اولت که .بحساب نادانی وجهل خودته .
سلام فطرت خلفت خداوند به گونه ای است که کودکان تا قبل از زمان مقرر نسبت به جنس مخالف نفرت داشته باشند و در زمان مشخص نیاز لازم در ایشان شکوفا می‌شود
فرهنگ شیطانی غرب در کارتون ها و فیلم‌های کودکان همیشه یک دختر را همراه یک پسر قرار داده است
انشای این پسر هیچ نقصی ندارد زمان نظرش را به وقات مناسب نسبت به همسر آینده اش چنان تغییر می‌دهد که همه را به خاطر او رها می کند حتی تمام دوستان پسرش در محله مدرسه و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
هیچ هم همچین چیزی نیست، هر وقت پسری رو دیدین که از دخترا بدش میاد مطمئن باشین که توی خونه شاهد رفتار غیرمحترمانه پدرش نسبت به مادرشه
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
بانظرشماموافقم
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
موافقم
واقعا دست خوش
پاسخ ها
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
واقعا واسه این چرتو پرت یک ساعت چیز نوشتین
بنظر من دخترها و پسرها در جامعه جایگاه های متفاوتی دارن و هر کدومشون باید بتونن جایگاه خودشونو تو جامعه پیدا کنن
نظرم این نوشته یه آدم بزرگه نه یه بچه ۱۲ ساله اگرم باشه احتمالا کودک طلاق هست ومادر وپدر برای بدبینی از هم جدا شدند.که باعث نفرت اینگونهبچه شدند
پاسخ ها
الهه
| United States of America |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
ببخشید من با نظرت موافقم ولی دلیل نمیشه هر کودک طلاق اینطوری باشه اونم حتما خیلی نادون بوده
واقعا که برای این عقده ها متا سفم اشکالی نداره الان زوده پس فردا که بزرگ شد همینه که دنبال دختراس و شماره میده
سوره نسا در قران هم همین حرف های این پسر بچه رو میزنه جای شگفتی نیست.
خیلی مسخرس چون همه ی دخترا هین هم نیستن
بنظرم خيلي جدى نگيريد.بچه است وروي بچگيش يه چيزي نوشته.
کم تو کشور دوقطبی سازی کردید حالا نوبت دوقطبی دختر و پسر شده زن و مرد هر دو مخلوق خدا هستند و قابل احترام و جامعه به هر دو نیاز داره هیچکدوم هم بر اونیکی برتری نداره
مشخصه اینو یه آدم نادان نوشته و بعنوان بچه 12 ساله جا زده. از خط و غلط ها معلومه مصنوعیه.
تابناک مطلب گیر نیاوردی جعل کردی هیچ وقت یک بچه 12ساله هر چقدرم تنبل باشه این قدر غلط ندارد در ضمن وقتی لاک زدنش زیاد شد حتما از اول پاکنویس میکند اینو منی که23سال معلم پایه پنجم پسرانه هستم مطمئنم
خوب الان 12 سالشه نظرش اینه 12 سال دیگه نظرش برعکس میشه و 12 سال بعدی دوباره نظرش به 24 سال قبل برمیگرده ...
زنان را همان به که در خانه بمانند و شیران نر بزایند. اینهمه به زنها گواهینامه رانندگی ندین (افزایش تصادف) . ادارات رو از وجود زنها خالی کنید تا پسرا برنبه جاشون و درآمد داشته باشن و برن با همون ختران کارمند سن بالای مجرد ازدواج کنن آمار بیکاری بیاد پایین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
کاش یه درصدی از تصادفات خانمها آقایون منتشر می شد اگه رعایت مقررات و داشتن فرهنگ بالای رانندگی ناشی بودن است آره ما ناشی هستیم
..یه نفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
خیلی از دخترا هستن ک هوشسون از پسرا بالاتره ...البته پسر باهوش هم کم نیست
مو هم بچه بودم از این مزخرفات می نوشتم منتهی پدرو مادر بیشعوری نداشتم تا نشان همه دنیا بدهند!
دمش گرم حرف حساب زده
پاسخ ها
aida aliabadi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
حرف حساب شدش
دختر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تو از دختر ها نترسیدی این حرف رو زدی خجالت بکش ما از اونی فکر کنی خیلی بهتریم
یادش باشه روزی مادرش دختری بود.
پاسخ ها
aida aliabadi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
دقیقا حرف قشنگی زدی
تا وقتی که بزرگتر ها زن بودن رو درک نکن و تو جامعه ی ما فرق زن بودن و مرد بودن رو نفهمن نمیشه یه پسر بچه رو محاکمه کرد همین تفاوت ها باعث شده جامعه ای به این خرابی داشته باشیم
هر کی گفته که زنها تا حالا گواهینامه ندیدن یا از دنیا عقب افتاده یا عقلش در ست کار نمی کنه
واقعا که براتون متاسفم.
پسرا فقط بلدن بدیه دخترا رو بگن
واقعا که شعور شخصیت خانوادگی خودشم زیر سوال برده
این پسر بزار اصلا از ایتدایی رد کنه خودش میره دم در مدرسه دخترونه
واقعا باید خجالت بکشی
واقعا باید خجالت بکشی
نظرت یه روزی عوض میشه حالا میبینی از ما گفتن بود
اوناییکه دارن حرفشو تقلید میکنن !!!! پشیمون میشید
به نظر من که هرکس از دخترا خوشش نیاد عشقم ، محبت ، دوست داستن هیچ کدوم از اینا رو هم نمی‌فهمه چون همین دخترا مادر های آینده اند درزم دنیا بدون پسرا خیلی قشنگ تر اگه اینطوری باشه منم میتونم بگم از پسرا بدم میاد ولی می‌دونی چیه من مثل این کسی که این انشاء رو نوشته نفهم نیستم
پسرا هیچی نیستن خودشون بزرگ میبینن
کی میگه زن تو این جامعه پسرهاش از گرگ بد ترن سالاریه.
از این چرتو پرتو زیاد می نو یسن پسر سالاری بوده هست و خواهد بود چه دخترانی که زنده به گور و چه دخترانی که به قتل ریسدند
درود بر دختران سرزمینم
این حرف یک نفر دیگه است
خب معلومه که این نوشته ی پسر ۱۲ ساله نیست و شاید یه پسره بزرگتر از ۱۲ ساله ی دیگه ای اینو نوشته باشه به هر حال خاک بر سر پسری که ایند نوشته و اگه دخترا نبودن چطور شما پسرای احمق و به دنیا می آوردن تو انقدر نادانی که از مادر خودت هم نمیترسی
هرکی این انشا رو نوشته خیلی بیشعور و..... بوده
اگه این پسر از دخترا بدش میاد مادر خودش هم به روزی دختر بوده
من واقعا برای همسر آینده این پسر متاسفم
سلام من الماس شجاعی هستم ۱۲ سالمه و با خواهرم استانبول زندگی میکنیم من ایرانی هستم و پدر و مادرم هم ایران زندگی میکنند هرکی این انشا رو نوشته خیلی بیشعور و..... بوده
اگه این پسر از دخترا بدش میاد مادر خودش هم یه روزی دختر بوده
من واقعا برای همسر آینده این پسر متاسفم
اگر دختر مهم نبود
پس چرا ما روز دختر را جشن میگیرم
و چرا روز پسر نداریم؟
این یه پسربچه معمولی نیست
خیلی آدم بی شخصیت چنین چیزی رو نوشته من خودم یه پسرم ولی از دختران حمایت می کنم
خب کامل مشخصه که این انشای یه پسر ۱۲ ساله نیس
عزیزم اگر دختر نبود پسری هم نبود چون دخت نبود پسر نبود چون دختر ها در آینده فرزند به دنیا می آورن
خانواده آدم رو بچه تاثیر میزارن بعد هم اتفاقا اون کسی که اینو گذاشته بدونه که مادرش هم دختر بوده
به نظرم این پسر باید پیدا بشه و مجازات سنگینی بشه
یعنی واقعا حالم داره بهم میخوره از اون زنی که اینو زاییده
دخترا اگه بخان کاری کنن دنیا زیر و رو میشه پس لطفا دهنتون رو ببندین ، بعصی ار دخترا رو شما حساس و نازک کردین ، به خاطر دختر بازی هاتون
این انشا کار اون بچه واقعا هست
این انشا کار اون بچه واقعا هست
واقعا تنفر آوره حالم ازش بهم میخره
واقعا حالم بهم میخوره
اه اه اه
واقعا که یه سری آدما چقد بی فرهنگن
واقعا که من با اینکه پسرم ولی از این حرف ها متنفرم اگه دخترا نبودن پسرا هم نبودن حالا من نمیام طرف دخترا رو بگیرم پسر و دختر یک سطح هستند فقط تو دولتمون دخترا رو بدنام کردند
ابتدا سلام
اینها جنگ نرم هستش برای فساد و جنگ داخلی
اول از همه سلام
اینها جنگ نرنه برا فساد داخلی
می گن پسر گل نه مسقره
از خودتون راضی هستین اگه دخترا نباشن دنیا هیچه بفهمین پسرا
یادت باشه مادرتم دختره برعکس مادخترها باید بگیم این دنیا جای پسرانی نیست اگه مادخترا نبودیم شما پسرا هم وجود نداشتیدخیلی خیلی اسکلی هنوز دهنت بوی شیر میده اینا بدون
هنوزدهنت بوشیرمیده
بدبخت بزرگ شی یادت میفته دختر نباشه تو هم نبودی و نیستی .
شاید بچه باشه یا یک ادم بزرگ ولی نظرش عوض میشه چون یه اتفاقی براش میفته تانظرش عوض بشه
من حالم از پسر ها بهم میخوره اگر نبودین هیچ اتفاقی برای جهان نمی افتاد
عه من چقدر با این پسره تفاهم دارم ولی یک فرقی که میکنه نظرش با نظر من اینه که من از پسرا بدم میاد خیلی یک جورین
والا الان دخترم کلاس دوم دبستانه وازشون خواستن که بنویسن با دخترا چجوری رفتا میکنید وبا پسرا چه طور؟
من خودم یه پسرم و اینکه کاملا با این مسئله مخالفم و تنها تو یه جمله میتونم بگم که کسانی که اینجور طرز فکری دارن یا مال ۲۰ قرن پیش هستن یا اونقدر کمبود فرهنگ و شعور و عاطفه دارن که اینجوری میگن
خخخخخخخبببببییییللللللللللییییییییییییی بد بود
عه ببین نطرمون یکیه ول من از پسرا متنفرم جوجه ببین تو یک علاف بیکاری بیش نیستی
همش به خاطر حرفایی که دورو برشون میشنون و هم به خاطر بعضی زن ها که خودشون هم این هارو قبول دارن و جلوشون نمیایستند
برو بچه تو تاحالا کجا بودی ؟
دخترا خیلی هم خوبه ولی دختر خوب
دخترا خیلی هم خوبه ولی دختر خوب
خیلی بد بود
سلام
من یک پسر 14ساله هستم و ممکنه که این حرف های این پسر بچه نوشته برام آزار دهنده باشه
هرکسی اینو نوشته یه پسر لوس بوده واقعا برای مادرش متاسفم
اگه دختری تو دنیا وجود نداشت تو هم تو دنیا نبودی احمق
انشا اشتباه وطرز تفکر هم اشتباه اگه قرار باشه از هزار تا ستاره امتیاز بدم یک ستاره هم نمی گیره و ارزش خوندن هم نداره
از دخترا نمی خوام طرف داری کنم همینطور از پسرا من هم دوازده سالمه و نظرم ۱۰۰۰۰۰۰ برابر فرق داره نه به خاطر اینکه دخترم بخاطر اینکه انسانم........
واقعا این پسر ۱۲ ساله ای که این رو نوشت خیلی بی فرهنگ بی شعور بوده . من خودم یک دخترم و باید توی فرهنگ ما جا بیفته که پسر ها نباید در مورد دختر ها همچین طرز فکری داشته باشند
هر کی این جمله رو گفته خیلی بیتربیت هستی و بعد هم ماهم از شما پسرا بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر متنفریم تازه ما باید بگیم از شما متنفریم نه شما افتاددددد
پسرا شیر مثل شمشیرن شیر شون پاکتی شمشیرشون کاغذی

پسرا شلنگن دست میزنی میلنگن
خاک تو سرت دختر نبود تو از کجا امدی
به نظرم خودش چند سال دیگه از همین دخترا که متنفره التماس می کنه تا بله بگن
اصن
هرچی باشیم از شما بهتریم یه مشت بی سواد خیابون گرد که تا یه دختر میبینن خودشونو گم میکنن
اگر یک مادر نبود نه دایی داشت کلی فامیلی نداشت. حاتا شاید بی زور شاید چند تا پسر داشتن باباش چند تا عمو داشت مادر همان دختر است و اگر الان مادر نبود غذا نبود بلوز نبود. بیشعور این رونوشته ولی اگر یک مادر نبود وهیچی بلد نبود باباش بهش سیلی می زد احمق چرا توهیچی بلد این مادر از بچش حمایت می کنه تا سیلی نخوره شاید الان یک نفر بهم فشه میدهند شاید پیش دوستاش آبروش بروده یاپیش یک خانواده ولی دختر همان مادر خیلی برای من باارزش مادرم
اگر مادر این هارا ببیند همه ی این جهان بهت فشه می دهند
سلام این نگدلیل نیست که شما به دخترا میگین مادر خودتون هم دختره
احتمالا پدرو مادر این پسر کوچولو بین پسر و خواهرش خیلی فرق می زارن و این طفلی حسودیش شده .
احتمالا پدرو مادر این پسر کوچولو بین پسر و خواهرش خیلی فرق می زارن و این طفلی حسودیش شده .
وقتی خدا به تو دختر داد میفهمی
درود
با نویسنده ی انشا موافقم.
خب این که یک نوشته ی ساختگی هست به کنار.این ها رو ما توی هفت سالگی میگفتیم نه توی ۱۲ سالگی!خب شاید الان همه حق رو میدین به دختر ها چون در حقشون ظلم شده.ولی نظر من اینه که تا وقتی دختر ها یک اشتغال و در آمد زایی نداشته باشن و مستقل نشن نمیتونن دم از برتری بزنن توی این نظام.درسته که برای پسر ها کار به نسبت بیشتر پیدا میشه.اما دخترانی که واقعا نگران حقوقشون توی این جامعه هستن خودشون باید دست به کاری بزنن نه اینکه منتظر یک شاهزاده با اسب سفید باشن که نجاتشون بده یا اینکه از پسر ها توقع قیام داشته باشن!هیچکس به ضرر خودش عمل نمیکنه.البته از حق نگذریم موضوع فمنیست ضرری برای کسی نداره.اما خب در ایران در حال حاضر داره به نوع یک چیز بد رواج داده میشه که تمام پسران ازش متنفر شدن از جمله خودم.چون انگار جامعه ی مونیث امروزی دنبال برتریت هستند نه برابری!
اگه شیر هستین دهنتم بوی شیر میده
من ی پسرم
یک آبجی دارم
منم از دخترا بدم میاد اما این معنیش این نیس که از مامانمو خواهرمم بدم میاد
ما الان با یک خانواده در ارتباط هستیم که دختر دارن خیلی از اون دختره و تمام دختر های جهان بدم میاد
من ی پسرم
یک آبجی دارم
منم از دخترا بدم میاد اما این معنیش این نیس که از مامانمو خواهرمم بدم میاد
ما الان با یک خانواده در ارتباط هستیم که دختر دارن خیلی از اون دختره و تمام دختر های جهان بدم میاد
منم یه دختر دوازده سالم و میگم که از پسرا متنفرم چون همشون سر و ته یه کرباست
واقعا که روز دختر داریم روز پسر نداریم
باش پسرا شیرن عجب شیری شیر. پاستوریزه و بهتره بگیم دخترا شیرن مثل شمشیرن


اگه دنیا جای دخترا نیست پس خود تو هم نیستی
اصلا حرف درستی نیس ،مرد و زن در مقابل یکدیگر نیستند بلکه دربرابر انسان عاقل هردو انسانند و ادمند و ااز حقوق برابری برخوردارند
الان دختر ها هستند که در خانه همه کار ها را انجام می دهند و به مادر و پدرشان کمک مس کنند ولی پسر ها فقط به فکر شلوغ کاری هستند و در گوچه ۲۴ ساعت هستند امروزه دختر ها خانه رو اداره می کنند پس حرف زیادی نزن باش
از قدیم گفتن شیر که از بیشه در میاد نر و ماده نداره .
اه اه اه
با این نوشتنت معلوم شد که پسر بدی هستی
متأسفم واسه اونایی که بین پسرو دختر تبعیض قائل میشن هیچ فرقی بین دختروپسر نیست هردو از مخلوقات خداوند هستند هرکس به هرکدومشون توهینی بکنه درواقع به خالق اون ها توهین کرده کسی حق نداره به جنس مخالفش توهین کنه کسانی که هنوز مثل عربای جاهل فکر میکنن ودخترهارو تحقیر میکنن صددرصد یک بیماری روانی دارند و باید به پزشک مراجعه کنند و همینطور کسانی که پسرهارو رو تحقیر میکنند....‌‌
متأسفم
واقعا این چه انشا مسخره ایه
اگه دختر ها نباشن نصل همه چه پسر چه دختر من نابود میشه
خیلی خنک بوده
خیلی خنک بوده
بد ترین انشایی بود که تا حالا خوندم فکر کنم تا اخر عمر زن نگیره و ازداوج نکنه
سلام تمام پسر ها گل هستند و تمام دختر ها خل هستند
حالم از هرچی دختر بهم میخوره
تو دختره گ و ه میخوری به پسرا توهین میکنی
اتفاقاً اگر پسر نبود دختر اصلا بچه دار نمیشود که الان دارین حرف مفت میزنین
همه اینا بخاطر اینه که مدرسه ها تفکیک شدن پسر و دختر اگر داخل یه مدرسه بودن بهتر بود .
و شاهد این چیزا نبودیم و هر دو جنس با هم اشنا میشدند
و همینطور درس هاشون هم بهتر میشد چون داخل درس ها با هم رقابت میکردن
پسره بی مصرف
نظرش عوض میشه یه روزی
چون همه آداما یکبار عاشق جنس مخالف خودشون میشن
واقعا خیلییییییی بد بود
اول اینکه اگه دختر ها نبودند یا حتی نمی خواستند هیچ کی نبود و یادت تره تو از وجود یک زن به وجود اومدی
و این جور شعار هایی که میگه پسرا شیرن دخترا شلنگ و از این جور چرت و پرت ها شعار های پسر های عقده ای هست که تو دنیا به هیچ جا نرسیدن و فکر میکنند دنیا و همه چی مخصوصا زن ها برای اونها خلق شدن تا اونها لذت ببرن .

از اینها می گذرم چون اینجور پسر ها سرشار از عقده و خلع تو زندگیشان هستن و حتی ارزش فکر کردن ندارن

ولی نباید به دختر ها توهین کنن
من با هیچیش کاری ندارم فقط اینکه چرا مداد رو با غلط گیر پاک کرده؟
اگه دخترا نبودن تو به دنیا نمیوندی
من با این انشا موافقم عالیه
آخه پسرا کی هستن که بخوان اینجوری درمورد دخترا حرف بزنن
دروغه
دروغه چون متنفرم با این ط نوشته نمیشه در ضمن بچه ی دوازده ساله اینقدر بد خط و کثیف نمی نویسه الان خط خواهر ۸ ساله ی من از این خیلی بهتره
سلام من با این جمله ای که این پسر نوشته مخالفم هنوز دهنش بوی شیر میده
اگه دختر نبود پسرم نبود شماره اینو کسی داره
خجالت داره
یکی نیست بهش بگه اگه دختر نبپد توهم الان تو این دنیا نبودی
بابا اگ دوخترا نبودن الان تو ی پشع بودی
بابا جریس وریس لقمه دهنت وردار
پسررررررر
این خیلی مسخره است . که کسی بیاد همچین چیزی بنویسه البته کسایی که همچین چیزایی می نویسن خیلی به خودشون نغرورند و در این دنیا جایی ندارند و همه باید حد خودشون را بدانند و بیشتر از حد حرف نزنن دهنشونو ببندن یا خفه شن
خاک توسر
من واقعا درک نمیکنم چرا این نفرت رو خارجیا نسبت به جنس مخالف ندارن ؟؟؟
از اول بچگی به ما گفتن پسرا بدن دخترا بدن و متاسفانه مدارس رو جدا کردن و به نظرم باید از همون بچگی دخترا و پسرا تو یه مدرسه باشن تا مشکلات همدیگرو درک کنن
هه اگه دخترا نبودن پسرا میمردن از گشنه گی شون اگه دخترا مهم نیستن پس چرا سن تکلیف دخترا و روزه گرفتن اونا زوده ها چون دخترا میتونن تحمل کنن اونا شیرن ولی پسرا روزه بگیرن هم به زور یه ربع دهنو ببند ببینم پسر کوچولو
پسرا شیرن شیراشون پاکتیه شمیراشون کاغذی
مامانتم ی زمان دختر بود
به این پسره دوازده ساله فهش ندین بچه هستش یه چیزی گفته من به همه دختر و پسرها احترام میزارم این پسره دوازده ساله هم سنی ندارد که بهش بدو بیرا میگید
همه دخترا محترم هست آن و من به آنان احترام می‌گذارم
جنسیت پرست نباشیم
حرف نزن چی میگی
خیر سرت توهم مادر داشتی که این حرف هارو می زنی دخترا یک فرشته ی بدون بال هستن که روی زمینن البته بعضی هاشون اینقدر خوبن
تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود
بچه سال بیا پاین سرمون درد گرفت
خاک تو سزش
واقعا که
من کاملا با این چرت و پرتی که گفته مخالفم
خجالتم خوب چیزیه
اول یک نگاه به خودتون بندازید بعد بیاید حرف بزنید البته هر چند حرف حساب بلد نیستید
ببین دختر ها ۱۰۰ برابر از پسر ها بهترن تو دختر ها رو چی فرض کردی ها تو نمیتونی در مورد دختر ها اینجوری توی انشات بنویسی برو خودتو با پسرا رو مسخره کن
جزاک الله خیر
هنوز دهنش بو شیر میده ها زر میزنه
هه شما پسرا هیچ هستین مادر تو هم دختر بود کی به مادرش فش میده
من از طرف این پسر بچه بی فهم از همه دختر ها معذرت‌خواهی می کنم
تموم شد
خیلی تاثیر گزاربود
بیا این بابا بچه توهنوزدهنت بو شیرمید دیوانه
اصلاً خودتم فهمیدی چی نوشتی یک نگاه به خودت بنداز
آقای خودشیرین
سلام به نظر من بعضی جا رو درست می گفت اما بلاخره این دخترها‌ هم صُنغِ خدای تعالی هست. اما دخترا خودتون رو درست کنید که یه پسر بچه باید عصبانی ونفرت داشته باشه ار شما...:(
دوست داره شما جواد؛)
پسرا وقتی میوفتن زمین میگن
مامانیییی پام درد میکنههه
پسرا وقتی میوفتن زمین میگن
مامانیییی پام درد میکنههه
فکر کنم اصلا خودشو ندید که چیه
فکردی کی هستی که این جوری درباره ما حرف میزنی خجالت بکش من الان ۱۳سالمه ولی تاحالا نشده که به کسی توهین کنه
ولی موندم که چه جوری به خودت اجازه دادی این انشای کثیف رو بنویسی
دخترا خیلی هم عالی هستند اکی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان