بازدید 9937
انتقامی در کار نبود

انتخابی المپیک| هندبال ایران هم به بحرین باخت

تیم ایران که به تازگی در فوتبال مقدماتی جام جهانی مغلوب بحرین شده بود، این بار در یک بازی فشرده شکست را در رشته هندبال نیز از این کشور کوچک پذیرا شد. دیدار ایران و بحرین در نهایت ۲۹ بر ۲۶ به سود بحرین تمام شد تا کار صعود ایران از این گروه، گره بخورد.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 20 October 2019

تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل بحرین نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی پرامید هندبال ایران که کره جنوبی را مغلوب کرده بود، در دومین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، مقابل بحرین قرار گرفت و در یک بازی فشرده شکست را پذیرا شد. این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود بحرین خاتمه پیدا کرد. دیدار ایران و بحرین در نهایت ۲۹ بر ۲۶ به سود بحرین تمام شد تا کار صعود ایران از این گروه، گره بخورد.

تیم ملی هندبال ایران در نخستین مسابقه خود با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ از سد کره‌جنوبی عبور کرده بود. تیم بحرین هم در بازی اول خود ۲۶ بر ۲۱ کویت را شکست داده بود. شاگردان علیرضا حبیبی در سومین مسابقه خود روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل کویت قرار خواهند گرفت. رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در منطقه آسیا از روز پنجشنبه هفته گذشته و با حضور ۸ تیم برتر آسیا در دو گروه ۴ تیمی در دوحه قطر آغاز شد؛ رقابت‌هایی که منجر به صعود یک تیم از آسیا به المپیک خواهد شد.

در گروه اول این مسابقات تیم‌های قطر، عربستان، هند و هنگ‌کنگ حاضر هستند و در گروه دوم هم ایران، کره‌جنوبی، بحرین و کویت حضور دارند. تیم پرستاره قطر شانس نخست صعود به المپیک توکیو خواهد بود.

انتخابی المپیک| هندبال ایران هم به بحرین باخت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
این همه دم و تشکیلات عریض و طویل از یک کشور که جمعیتش اندازه یه شهر کوچیکمونم نیست
بحرین و دیگر کشورهای عربی چون از نظر قدرت نظامی به گرد پای ایران هم نمی رسند ؛ می خواهند با هر بدبختی شده در مسابقات ورزشی ؛ تیمهای ایرانی را شکست دهند
ما پیروزیم
اینها توهمه
ما در هر شرایطی برنده ایم
زررررررشک... انتقام پررررررر....خخخخخخخ.
علی برکت الله.
واقعا" ایران و ایرانی را چه شذه که اینگونه در میادین زمین گیر میشود ؟؟؟؟
غیرت و تعصب چاره کار با کشور های حاشیه خلیج فارس هست،
والیبال پر فوتبال پر هند بال پر دولت بی تدبیر و امید
متاسفانه زمانی که یک فرد بی تجربه رئیس فدراسیون بشه بیش از این هم انتظاری نداریم ...
هیچ وقت هندبال ایران رو نتونستم درک کنم. نه تو آسیا نه تو جهانی نه تو المپیک حرفی برا گفتن نداشته. جالبه که کلی هم لژیونر داره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان