بازدید 5512
۱
تیم کالدرون بعد از دو شکست، در ورزشگاه خالی به لیگ برگشت

پرسپولیس ۲ - پیکان یک / فرار از بحران با پیکان!

پرسپولیس در حالی در این بازی به برتری رسید که در دو دیدار اخیر خود مقابل سپاهان اصفهان و شهر خودروی مشهد به ترتیب متحمل شکست ۲ بر صفر و یک بر صفر شده بود. سیدجلال پس از مدتها در آخرین دقایق این مسابقه به بازی آمد. همچنین عبدی بازیکن جوان قرمزها چند دقیقه بعد از ورود به زمین اخراج شد
کد خبر: ۹۳۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 20 October 2019

پرسپولیس و پیکان در ادامه دیدار‌های هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در نیمه اول مهدی ترابی دروازه پیکان را باز کرد، اما دقایقی بعد واسعی گل را پاسخ داد تا نیمه نخست با این نتیجه خاتمه یابد. در نیمه دوم کیفیت فنی دو تیم افت کرد و بازیکنان قادر به ساخت موقعیت نبودند، اما سرانجام سانتر عالیشاه با ضربه سر نوراللهی همراه شد تا پرسپولیس به برد مهمی دست پیدا کند.

در این دیدار مهدی ترابی (۱۹) و احمد نوراللهی (۸۱) برای پرسپولیس و سعید واسعی (۳۶) برای پیکان گلزنی کردند. پرسپولیس در حالی در این بازی به برتری رسید که در دو دیدار اخیر خود مقابل سپاهان اصفهان و شهر خودروی مشهد به ترتیب متحمل شکست ۲ بر صفر و یک بر صفر شده بود.

پرسپولیس ۲ - پیکان یک / فرار از بحران با پیکان!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری (۶۷ - مهدی عبدی)، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (۸۳ - سیدجلال حسینی)، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو (۴۶ - امید عالیشاه).

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب پیکان: مهدی امینی، مهران موسوی، حسین پورامینی (۸۸ - محمد خدابنده‌لو)، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال‌الدینی علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی (۶۵ - ماهان رحمانی).

سرمربی: حسین فرکی

داور: سیدمهدی سیدعلی

گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در بین دو نیمه جونیور براندائو، مهاجم برزیلی‌اش را که نمایش بدی در نیمه نخست داشت از بازی بیرون کشید و امید عالیشاه را به جای او به میدان فرستاد.

از اتفاقات مهم دیگر این دیدار به میدان آمدن سیدجلال حسینی پس از حدود ۵۰ روز بود که در دقایق انتهایی بازی به جای ترابی به بازی آمد. همچنین مهدی عبدی که در دقیقه ۶۶ به جای محمد نادری به بازی آمده بود، با خطای شدیدی که در دقیقه ۸۳ روی حسین پورامینی انجام داد از زمین بازی اخراج شد. عبدی کمتر از نیم ساعت پیش وارد زمین شده بود و امید داشت تا همچون دیدار دربی روند مسابقه را تغییر دهد، اما این اتفاق برایش رخ نداد و این بار به شکلی عجیب با کارت قرمز جریمه شد.

شرح گل ها

پرسپولیس یک پیکان صفر ( گل دقیقه ۱۹ توسط ترابی): حرکت تماشایی علی علیپور و پاس او به ترابی با ضربه این بازیکن همراه و بعد از برخورد به بدن مدافع پیکان، به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

پرسپولیس یک پیکان یک ( گل دقیقه ۳۶ توسط واسعی): شوت تماشایی سعید واسعی از روی ضربه ایستگاهی به گوشه دروازه رفت و بیرانوند نتوانست آن را مهار کند تا بازی مساوی شود و بیرانوند بار دیگر از کلین شیت ناکام بماند.

پرسپولیس ۲ پیکان یک ( گل دقیقه ۸۱ توسط احمد نوراللهی): سانتر دیدنی روی دروازه پیکان درست بر پیشانی احمد نوراللهی نشست و او با ضربه‌ای دیدنی دروازه پیکان را باز کرد.

پرسپولیس ۲ - پیکان یک / فرار از بحران با پیکان!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیمهای بیت المال خور و سیاسی را باید درشونو تخته کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار