بازدید 2919

اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس ویژه به مرز خسروی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی از اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسیمی به مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۰ 20 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از مهر، باقر بهرامی با اشاره خدمات دهی به اورژانس آذربایجان غربی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی افزود: از ۱۸ مهرماه ۹ دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز خسروی مشغول ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی هستند و تا آخرین لحظه ورود زائران به کشور این خدمات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در کنار این امکانات ۲۵ نفر نیروی انسانی اورژانس استان نیز در مرز خسروی مشغول به ارائه خدمات هستند افزود: امروز همزمان با اربعین حسینی نیز کلیه نیرو‌های اورژانس استان با استقرار در محل‌های عزاداری مشغول ارائه خدمات بودند.

بهرامی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۸ پایگاه اورژانس در سطح استان فعال است عنوان کرد: از این تعداد ۳۶ پایگاه شهری بوده و مابقی پایگاه‌های جاده‌ای هستند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه آمبولانس‌های اعزام شده به همه امکانات جدید از جمله موبایل آی سی یو و موبایل سی سی یو مجهز بودند افزود: این آمبولانس‌ها با تمامی امکانات و تجهیزات کامل جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مرز خسروی اعزام شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار