بازدید 5989

۲۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است

میر مسعود حسینیان بابیان اینکه از شب گذشته موج جمعیتی زائران در حوزه بازگشت افزایش چشمگیری یافته است، اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است که‌برگ تردد موقت برای این زائران صادرشده است.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 19 October 2019
سرکنسول ایرانیان در کربلا با اشاره به اینکه ایران بالاترین آمار در جمعیت زائران اربعین را به خود اختصاص داده است، گفت: دو هزار و ۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، میر مسعود حسینیان بابیان اینکه از شب گذشته موج جمعیتی زائران در حوزه بازگشت افزایش چشمگیری یافته است، اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۰ گذرنامه در کشور عراق مفقودشده است که‌برگ تردد موقت برای این زائران صادرشده است.

وی بابیان اینکه ایران بالاترین آمار جمعیت زائران اربعین را بعد از کشور عراق به خود اختصاص داده است، افزود: دو هزار و ۵۰۰ موکب ایرانی در کشور عراق و ایران به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

سرکنسول ایرانیان در کربلا با اشاره به اینکه مواکب عراقی از امروز عصر جمع می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیون نفر زائر اربعین از کشور‌های مختلف در کربلا حضور دارند که این حجم از حضور زائران اربعین بی‌سابقه بوده است.

حسینیان بابیان اینکه ۷۰۰ موکب ایرانی در کشور عراق ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: با موکب‌های خدمت رسان عراقی یک هزار موکب در کربلا، نجف و سایر شهر‌های زیارتی این کشور در حال خدمت رسانی به زائران هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان