بازدید 6221

بازداشت ۲ سارق خودرو در پایانه مرزی چذابه

کد خبر: ۹۳۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 19 October 2019
فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از بازداشت دو سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

به گزارش تسنیم سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام خبر بازداشت دو سارق محتویات خودرو در پایانه مرزی چزابه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی در مواکب، پارکینگها و مسیرهای تردد به سمت پایانه مرزی چذابه، مأموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و گشت اطلاعاتی به دو متهم با دو خودروی پژو که قصد خروج از پارکینگ مرز چذابه داشتند، مشکوک و آنها را برابر مقرارات متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان افزود: با استعلام از سامانه مشخص شد یک خودرو مسروقه و پلاک خودروی دوم نیز سرقتی است.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی چهار عدد باتری خودرو، چهار عدد زاپاس، 15 دستگاه تلفن‌همراه، دو تخته چادر خودرو، هشت عدد ضبط صوت، چهار دستگاه سیستم صوتی، وسایل و ابزار، تعدادی مدارک هویتی، چک بانکی، وجه نقد به مبلغ 56 میلیون ریال، مقداری پول عراقی و مقادیری موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی تا کنون به هشت فقره سرقت محتویات داخل خودرو و جیب‌بری اعتراف کردند.

موسوی با بیان اینکه تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی همچنان ادامه دارد، گفت: با به‌کارگیری تمام نیرو و امکانات در تمامی حوزه‌ها تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده شده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت‌طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

امروز برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از وضع ناهنجار و ناامنی پارکینگ خودروها در مرز چذابه خبر داده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر