بازدید 13312

خواسته‌های دانشجویان علم و صنعت به دنبال مسمومیت

کد خبر: ۹۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 19 October 2019

در پی مسمومیت تعداد زیادی از دانشجویان علم و صنعت، دانشجویان معترض خواستار عزل پیمانکار سلف، افزایش کیفیت غذا و مکاتبه با صندوق رفاه برای ارائه گوشت و مرغ و برنج ایرانی تازه شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، دانشجویان معترض در پی مسمومیت تعداد قابل توجهی از ساکنین خوابگاه خواستار عزل فوری پیمانکار سلف و عذرخواهی رسمی مسئولین مربوطه بابت مسمومیت دانشجویان و تکذیب این خبر توسط ادارۀ روابط عمومی دانشگاه شدند.

همچنین آنها خواهان پرداخت کامل هزینه‌های درمان دانشجویان دچار مسمومیت، افزایش کیفیت غذا و جلوگیری از تکرار هرگونه اتفاق مشابه و انتشار اطلاعات دقیق مربوط به مناقصه جهت تعیین پیمانکار سلف هستند.

از دیگر مطالبات دانشجویان این است که محل طبخ و مواد اولیه سلف اساتید و دانشجویی تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند و غذای اساتید و دانشجویان در یکجا سرو شود. (به دلیل مسائل حقوقی، این مورد باید از سال آینده اجرا شود).

یکی از دیگر مطالباتی که دانشجویان مطرح کرده اند، مکاتبه با صندوق رفاه و درخواست برای ارائه گوشت و مرغ و ماهی تازه ( و نه یخ زده) و برنج ایرانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
فيلم پيمانكار دغل رو هم ضميمه مي كردي كه حين مكالمه تلفني براي پيگيري شكايت دانشجويان ، گوشيش زنگ مي زنه .....
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
نه سال ل پیش در یک دانشگاه غرب دانشجویان در
زمان احمدی نژاد دانشجویان به غذا اعتراض کردند کارشان به اداره اطلاعات کشید که اعتراض سیاسی یه . فقط نباید اخراج کنید چون اینها بسیار از دانشگاه طلب دارند . در مقابل طلب شان باید دانشگاه شکایت کنه تا اداره بهداشت پدرش رو در بیاره. زمان
عجب ظلمی شده بهشون
مگه غذای دانشجو و استاد را جدا از هم طبخ می کنند؟
وای
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
میخواستی همون ساچمه پلویی رو که به دانشجو میدن به استاد هم بدن؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اساتیدغذای یارانه ای دریافت نمی کنندوبایدکل مبلغ راهمچون رستوران های خارج ازدانشگاه بپردازند.البته استفاده ازاین سلف های استادان برای همه چه استادوچه غیرآنها آزاداست.
صنعتی اصفهان هم باید اعتراض بشه.
غذای همه رستوران هاش افتضاحه.
افتضاحه.
افتضاح!!!!
آدم فکر میکنه داره گوشت بوفالو میخوره!!!!
غذای استادودانشجوو جای طبخ ونوع غذانبایدفرق داشته باشد، عزل پیمانکارسلف خواسته ی زیادی نیست وهمچنین پرداخت هزینه ی درمان کسانی که مسموم شده اند.
یاد آن روزها بخیر که دانشجو به نان و ماست وشیر قانع بود حالا برنج ایرانی می خواهد و حتما گوشت بوقلمون شاید هم در آینده هوس شاهمیگو کند و خاویار ایرانی. می گویند فسغر دارد و برای مغز خوب است. عزیزم با این همه توقع پس دنبه ات کو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
امثال شماها که نمیذاره دنبه تشکیل بشه. دنبه رو پشت سر خودت ببین با نمک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
خیلی پرتی
چیزی به نام بودجه‌ای که می‌رود یک جای دیگر به عمرت نشنیده‌ای؟ حیف نان و ماستی که تو خوردی
یکی از نتایج واگذاری به بخش خصوصی
راه حل این مشگلات در تمام دانشگاه ها ان است که پولی را که دانشگاه ها برای نهار و شام دانشجو خرج میکند به تک تک دانشجویان بطور نقدی بدهند و خود دانشجو غذای خود را تهیه کند . وقت دانشگاه برای چنین کارهای پر درد سر تلف نشود .
مطالبه دانشجو برای این افتضاح یک مطالبه از سوی ملت و دانشگاه در مقابل ظلم پیمانکاره . ولی به طور کلی دوستان بدونن همین جیره وزارت علوم هم با زحمت و پول زیادی درست می شه . انتظار از دانشجو به عنوان ولی نعمت دانشگاه این ه که کمی ظرفیت خود را در مقابل کیفیت غذا البته نه مسمومیت بالاتر ببرند . به هر حال سلف دانشگاه اشپزخانه خانه نیست و مطمئنا در کیفیت طبخ و ادویه با منزل متفاوت ه . دانشجو مهمترین بخش هرم جمعیتی این کشوره و باید بسیار با اخترام با این قشر برخورد بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار