بازدید 3175
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور:

۲۹ هزارمیلیارد برای طرح‌های مختلف عمرانی هزینه شد

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: ۲۹ هزار میلیارد برای طرح‌های مختلف عمرانی کشور هزینه شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 15 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در مراسم کلنگ زنی مسکن روستایی در روستای مورانی، اظهار کرد: پس از پرداخت ۳۰۰۰ میلیارد برای بازسازی مناطق سیل‌زده استان طی ۶ ماه گذشته، وظیفه داشتیم رقم پرداختی را ارزیابی کنیم.

وی تصریح کرد: جهان با اراده یک کشور زورگو تلاش داشت ملت ما را در سختی قرار دهد و می‌خواست نفت را از ایران بگیرد تحریم سخت نفت بر ایران وارد شد و توقع داشتند که نتوانیم مطالبات به‌حق مردم را پاسخگو باشیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور خاطرنشان کرد: در این شرایط ۳۰۰۰ میلیارد تومان فقط برای این استان پرداخت شده، چیزی حدود ۱۵ هزار میلیارد برای سایر استان‌ها اختصاص داده شد و همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

نوبخت اضافه کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان برای بازسازی سایر استان‌های سیل‌زده کشور طی ۶ ماهه گذشته اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه امسال موفق شدیم بالغ بر ۲۹ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های مختلف عمرانی و زیرساختی کشور سرمایه‌گذاری کنیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ادامه داد: ۱۳ هزار میلیارد تومان خرید تضمینی گندم انجام و ۸۰۰۰ میلیارد تومان پاداش بازنشستگان پرداخت شد.

نوبخت عنوان کرد: مردم در شرایط سختی زندگی می‌کنند دشمن فکر می‌کرد ما نمی‌توانیم این خدمات را انجام دهیم.

وی یادآور شد: مکرون رئیس‌جمهور فرانسه پارسال می‌گفت: ترامپ به من گفته زیاد نگران نباش دو سه ماه دیگر کار ملت ایران تمام است؛ اما امسال بعد از اینکه متوجه شدند واقعاً ملت بزرگ ایران را نشناخته‌اند؛ تمام تلاش آن‌ها این است که اعلام کنند متوجه شده‌ایم اشتباه کرده‌ایم؛ ماهم گفتیم حالا که قبول کرده‌اید ما هم از شما می‌گذریم مشروط بر اینکه اشتباهات را جبران کنید و تحریم را بردارید.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور اظهار کرد: به غیر از تعهدات دولت ۲ هزار واحد مسکونی در شهریورماه سال آینده در لرستان ساخته می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر