بازدید 16416
مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم اول آسیا به رده سوم گروه C بعد از عراق و بحرین سقوط کرد؛

گزارش زنده| بحرین یک - ایران صفر / بحرین بازهم درخانه‌اش ما را برد - ویلموتس دراولین زمین سفت، واداد و به شاگرد کی‌روش باخت + جدول گروه

دو روایت از عملیات اطلاعاتی سپاه برای شکار «زم»، ظریف: حفظ برند ایران مهم است، نه ظریف، چراغ سبز گفت‌وگوی تهران و ریاض، سقوط هشت پله‌ای ایران در شاخص فساد، رهاورد احیای دریاچه ارومیه، گام‌های پرشتاب بحران در شمال سوریه، سیاستگذاری فقر در ایران، گشت مرزی روسیه میان ارتش ترکیه و سوریه افت شدید بورس در پی هیجانی شدن بازار، رب خانگی نصف قیمت بازار و اعراب خلیج فارس در تور پوتین، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 15 October 2019

تیم‌های ملی بحرین و ایران در گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، از ساعت ۲۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه ملی در شهر الرفاع به مصاف هم رفتند که تیم میزبان موفق به کسب پیروزی ارزنده یک بر صفر شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ تک گل بحرین را محمد الحردان در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه بیرانوند شد تا طلسم پنالتی های گلر رکورددار کشورمان هم شکسته شود. تیم ملی ایران تا به حال حتی با مربیانی، چون کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هم موفق به شکست این تیم حاشیه جنوبی خلیج فارس نشد. حالا طلسم این گربه سیاه ایران، گریبان مارک ویلموتس تازه وارد را هم گرفته است. 

این شکست در حالی برای ایران رقم خورد که ملی پوشان ایران امیدوار بودند بتوانند طلسم بحرین را بشکنند که این اتفاق رخ نداد. ایران هیچ زمان در خاک بحرین موفق به پیروزی نشده است. با این شکست تعداد بازی‌های ایران و بحرین در این کشور به عدد ۶ رسید که ۴ باخت برای ایران و دو تساوی رقم خورده است.

ترکیب تیم ملی بحرین: سیدمحمد جعفر، سید مهدی باقر، ولید الحیام، سید ضیا سعید، احمد بوغمار (۸۰- سید رضا عیسی)، محمد الحردان، عبدالله یوسف هلال، عبدالوهاب المولود، جاسم الشیخ (۲+۹۰ - حرم علی)، عبدالله الهزاع و مهدی حمیدان (۷۳ - کمیل الاسود).

سرمربی: سوسا از پرتغال

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی (۷۴ - احمد نوراللهی)، کریم انصاری‌فرد (۷۰ - وحید امیری)، حسین کنعانی‌زادگان، محمد محبی (۶۰ - مهرداد محمدی)، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان.

سرمربی: ویلموتس از بلژیک

 

آنالیز آماری بازی ایران و بحرین

به نظر می رسد سرمربی پرتغالی و هموطن کی روش، به خوبی تیم ایران را آنالیز کرده بود و پس از گلباران کامبوج، حتی یک گل هم از ایران دریافت نکرد.

در این بازی تیم ملی ایران ده شوت به دروازه میزبان زد که تنها دو شوت آن در چارچوب بود. در مقابل بحرین شش شوت به سمت دروازه بیراوند روانه کرد که سه شوت در چهارچوب بود و یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد. میزان مالکیت ایران با ۵۷ درصد بیشتر بود و ملی پوشان پنج بار در تله آفساید مدافعان بحرین گیر افتادند. در خطا نیز ایرانی‌ها بیشتر بازی درگیرانه در دستور کار داشتند و مقابل هشت خطای میزبان یازدهم خطا انجام دادند.

شرح گل

دقیقه 66 - گل برای بحرین توسط حردان: مجید حسینی درون محوطه جریمه با مهاجم بحرین یک برخورد معمولی داشت که با افتادن این بازیکن روی زمین داور سرشناس ازبک پنالتی گرفت و حردان توپ را برخلاف جهت شیرجه بیرانوند، به گل تبدیل کرد.

انتخابی جام جهانی 2022| طلسم بحرین گریبان ویلموتس را هم گرفت/ غافلگیری در ابتدای راه صعود

دقایق حساس بازی

دقیقه ۲+۹۰: نوراللهی گوشه محوطه جریمه بحرین و پشت به دروازه، پاس رامین رضاییان را دریافت کرد و با چرخشی سریع شوت پای چپ را روانه زاویه مخالف دروازه بان نمود که باز هم با بدشانسی ایران این توپ هم با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی دروازه بحرین اوت شد.

دقیقه ۱+۹۰: یک ارسال بلند و سراسیمه دیگر به درون محوطه جریمه بحرین برای استفاده مهاجمان ایران انجام شد و در حالی که احساس می‌شد توپ به دست مدافع بحرین برخورد کرده و بازیکنان ایران به علامت پنالتی فریاد زدند، داور ازبک اعتقادی به خطای هند نداشت.

دقیقه ۹۰: ارسال مهرداد محمدی از درون محوطه جریمه، مماس با تیر افقی فرود آمد و گلر بحرین با شیرجه ای نمایشی توپ را با نوک انگشتان به کرنر فرستاد. امیری روی خط دروازه مترصد فرصت بود. 

دقیقه ۸۷: ارسال مواج از جناح چپ با سایش سر طارمی، در آستانه دروازه به آزمون رسید؛ اما نوک پای سردار به توپ نرسید و این فرصت عالی به فاصله میلیمتری از کنار دروازه به اوت رفت. 

دقیقه ۸۶: پاسکاری تیمی در موقعیت خوبی روی خط محوطه جریمه نصیب آزمون شد؛ اما دریبل آخر سردار نگرفت و آزمون موفق نشد مدافع حریف را جا گذاشته و با گلر بحرین تک به تک شود. او می توانست پاس بدهد اما این کار را هم نکرد.

دقیقه ۶۰: پاس در عمق حردان، بین مدافعان ایران به شماره 10 این تیم رسید و او در موقعیت فوق العاده‌ و تک به تک با بیرانوند ضربه اش را به گوشه راست زد، ولی بیرانوند با واکنشی عالی توپ را با نوک انگشتان به کرنر فرستاد و مانع فروپاشی دروازه کشورمان شد.

دقیقه ۵۳: ارسال بلند رامین رضاییان به تیر دوم با ضربه سر مهدی طارمی فرصت خطرناکی ایجاد کرد اما توپ از بالای دروازه بحرین با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: حرکت تیمی چشم نواز ایران از جناح راست، پشت محوطه جریمه به طارمی رسید، اما شوت طارمی دقت لازم برای عبور از دروازه بان بحرین را نداشت.

نیمه نخست

دقیقه ۳۶: محبی با فضاسازی خوب، شرایط شوتزنی را برای سردار مهیا کرد، اما ضربه سنگین آزمون راهی چارچوب دروازه نشد.

دقیقه ۳۴: سید سعید در فرصتی بسیار خطرناک درون محوطه جریمه ایران، دروازه بیرانوند را تهدید کرد اما ضربه او از زاویه بسته با خوش شانسی ایران به دروازه راه نیافت.

دقیقه ۳۲: بحرین صاحب کرنر شد که ضربه سر خطرناک هافبک این تیم دروازه ایران را به شدت تهدید کرد، اما این فرصت از بالای دروازه ایران راهی اوت شد.

دقیقه ۱۹: خطرناک‌ترین موقعیت تیم ملی با نفوذ زیبای حاج صفی و پاس دیدنی طارمی خلق شد که کاپیتان جلو کشیده ایران در موقعیتی تک به تک ضربه بغل پای خود را در شرایط نامتعادل زد و توپ با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

پیش از آغاز بازی

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 امشب در منامه به دیدار تیم بحرین گربه سیاه همیگشی فوتبال ایران در خاک این کشور رفته است. تیم ملی برای حفظ صدرنشینی اش نیاز به یک تساوی در این بازی دارد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به عراق، بار دیگر در بالای جدول این گروه بایستد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ ترکیب اولیه ویلموتس در این بازی شامل علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، حسین کنعانی زادگان، محمد محبی، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان است. 

گزارش زنده| دقیقه 21 : بحرین 0 - ایران 0 / تک به تک حاج صفی از دست رفت

ترکیب تیم ملی بحرین هم از سوی سوسا به این شرح اعلام شد: سید محمد جعفر، سید مهدی باقر، ولید الحیام، سید ضیا سعید، احمد بوغمار، محمد الحردان، عبدالله یوسف هلال، عبدالوهاب المولود، جاسم الشیخ، عبدالله الهزاع و مهدی حمیدان.

ویلموتس سرمربی بلژیکی ایران تصمیم گرفته که بار دیگر از اکثر بازیکنان دیدار با کامبوج بهره بگیرد. در ترکیب ایران مجید حسینی بعد از پایان مصدومیت جایگزین پورعلی گنجی شده که احتمالا به نظر کادرفنی مقابل کامبوج در دو صحنه جا ماند و از آمادگی سابق به دور است. حضور محبی جوان در ترکیب اصلی در نوع خود جالب است و نشان می‌دهد، ویلموتس از عملکرد او راضی بوده است. همچنین احمد نورالهی نیز در ترکیب اولیه تیم ملی در منامه حضور ندارد و ابراهیمی به ترکیب اصلی اضافه شده است.

حدود ۱۰ هزار تماشاگر بحرینی برای حمایت از تیم ملی کشورشان در استادیوم ملی منامه حضور دارند و ورزشگاه برای چنین بازی مهمی توسط بحرینی ها پر نشده است و بسیاری از صندلی های خالی در استادیوم دیده می شود.

تشویق با بلندگو هرچند طبق قوانین فیفا ممنوع است، طبق روال همیشگی تماشاگران کم تعداد عرب با استفاده از انواع بلندگوهای حرفه ای سرو صدای زیادی ایجاد کرده اند تا حریف بزرگ خود را کمی مرعوب کنند! با حضور ملی پوشان ایران در میدان و خواندن سرود ملی کشورمان، هواداران بحرینی با بی ادبی و با سوت‌های ممتد خود به سرود ملی ایران توهین کردند. این برخورد زشت با جریمه فیفا مواجه خواهد شد.

تصویری از گرم کردن تیم ملی در ورزشگاه منامه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۴
ظاهرا دوباره کشک و بادمجان تو کاره !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
ما بجای بازیکن، امروز یازده سطل ماست وسط زمین داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
اون طارمی رو بگو
تیم کیروش کجا جلو پرتقال اسپانیا اینا کجا
یکی این خیابانی را بگیره ،
کاپیتان ما چرا داره وضع روحی تیم را متشنج میکنه آخه.
تمام بازی ها در تمامی ورزش ها باید در رده حرفه ای تعطیل شود چه ملی چه باشگاهی همش خرج الکیه من اگه رییس جمهور بودم همه را منحل می کردم بودجه دولتی برای ورزش حرفه ای هیچ فایده نداره
خجالت آور و باعث سرافکندگی در فیفا و آسیا شد.واقعا من نمی دانم ما تا کی می خواهیم میلیارد میلیارد پول تو حلق این فوتبالی بریزیم که هیچ وقت هیچی نشده.بیشتر والدین ایرانی پول یک دفتر برا بچه مدرسه ای خودشون ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
دوست عزیز فوتبال چه ربطی به دفتر برا بچه مدرسه ای داره؟؟؟ یعنی اگه کلا فوتبال رو تعطیل کنن و به جاش دفتر برای بچه های مدرسه ای بخرن، همه چی درست میشه؟ متاسفانه اون جاهایی که باید اعتراض کنین، ساکت میشین و جای دیگه ...
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
صدرصد.اگر این فوتبال بی سر وته کلا تعطیل بشه و هزاران میلیارتومان پول که در آن هدر داد ه می شه صرف زیر ساختی مانند آموزش وپرورش می شد در سال 2019 دانش آموز ایرانی مجبور نبود در کپر.چادر کلاس درس را بر گزار کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
این پرچم کانادا چه استدلال هایی می کند
ان وقت افراد درون فوتبال چی کار کنند که شما فقط فوتبالیست ها را می بینی در حالیکه تا میلیون افراد دارند در این رشته کار می کنند
در ضمن چادر بودن مدرسه به اندازه تعداد انگشتان دست است و فرا گیر نیست
بلدیم به ضعیفا گل بزنیم فقط. البته بحرین قوی نیست
حرفی که قبلا زده بودم درست از اب درومد
تیم بشدت داغونیه توی پاسکاری و تمام کردن
توی پاس دادن به حریف و لودادن و خراب کاری عالی هستیم
فکر کنم آخرش سپاه باید بیاد این خرابکاری های فوتبال و والیبال جمع کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
همان تراکتور رو درست کرد،هنوز عبرت نشده و بس نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
تخصص بدون غیرت و تعهد نتیجه نمیگیره،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
چی‌ زدی؟
میلیمتر
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
این بساط رو خودش پهن کرده اونوقت انتظار داری بیاد جمعش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
طرفداران خائن و وطن فروش گروهکهای تروریست و تجزیه طلب، از چه چنین سوخته اند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به هموطنان صبور ترک زبان، استفاده میکنند. تراکتور چه ربطی به بحرین دارد؟
00:37
حالا ارزشهای کیروش رو درک میکنیم. این تیم کاملا با تاکتیک 20 سال پیش ایران بازی میکنه. کاملا ناهماهنگ و بی برنامه!!!!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
کیروش نه کی روش...کی روش چه گلی به سر فوتبال ما زد??
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اتفاقا همه ارزشهای کیروش جونتو درک کردیم . وقتی زد به چاک چیزی از دلارهای بیت المال باقی نذاشته بود
اون از والیبال اینم از فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
همون گلی رو زد که این عربهاجلوی ما هیچی نبودن ! منتظر باخت های برانکویی و مایلی کهنی به عربها بیشتر باید باشیم...
بابا ما فوتبال والیبال نمیخایم کیو باید ببینیم بچه محلای ماهم برن همین نتیجه رو میگیرن زیرساخت های مملکت کارهای عمرانی رو سر و سامان بدید و کار واسه بیکارا جور کنید در ورزش رو ببندید هرکی دوست داره خودش بره
کیروش کجایی؟ کیروش کجایی؟ کیروش کجایی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
کی روش ده سال سرمربی بود، این بطلیموس بازی اولش بود نابغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
بعضی ها در مقابل فهمیدن مقاومت میکنن اونی مربی بحرین شاگرد کیروش بود
سرود ملی رو هو کردن یک گلم بهمون زدن تحقیر تا کجا ؟
من موندم که چرا جلوی بحرین می شیم مثل موش...اعصابمون بهم ریخت. خدایی یه کشور هشتاد و چند میلیونی جلوی یه کشور سه میلیونی باید اینطور با ترس فوتبال بازی کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا که!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
پس هند و چین وقتی با شما بازی میکنن باید همین استدلال رو کنن که ، جدا از همه بحث ها استدلالتون خنده داره
خیلی از کشور های اروپایی یک چندم شما هم جمعیت ندارن ولی حرفی برای گفتن نداریم در مقابلشون
من از همه خواهش میکنم برید یه بار دیگه بازی ایران تو جام جهانی رو با پرتغال ببینید.مشکل فوتبال ما کارشناسان و گزارشگران بی سواد و پر مدعابی هستن که باعث شدن مربی مثل کی روش رو از دست بدیم و با همون هزینه بریم این پسر بچه رو بیاریم.متاسفم که دوباره دوران باختهای الکی داره شروع میشه.زنده باد کی روش.زنده باد عادل فردوسی پور.
فراموش نکنیم که ما حتی با باقری و خداداد و دایی و مهدوی کیا هم به بحرین باختیم.

طارمی و رفقا که دیگر پیشکش.

ابراهیمی و حاج صفی افتصاح بودن ...

امیدوارم تو بازی های دیگه ، تیم ردیف بشه
ما نمی توانیم ................... !
آخیش دلم خیلی خنک شد کلی خوشحال شدم.
اصلن انگار حواس اینا تو بازی نیست تو یه دنیای دیگه هستن پاس چند متری سالم نمیتونند بدند
درود بر بحرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
ای خائن، این سگ های دنباله رو آمریکا نبودند که سرود کشورت را هو کردند؟! کمی غیرت هم بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
حیف اسم ایرانی که رو تو بزارن طرفدارای میقاینا از پشت خنجر میزنن
ناشناس
| Denmark |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
وطن فروش
میشه حدس زد از کدوم جماعتی.
نون این سرزمینو میخورید قلبتون واسه جای دیگه میزنه؟!
آذربایجان ایران
| Denmark |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
قشنگ میدونیم از کدوم وطن فروشا هستی
بیچاره عزت ایران انقدر دق مرگت میکنه که بخاطر یه بازی فوتبال و باخت یه تیم ورزشی هل هله میکنی؟
ای حقیر درمانده D-:
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
شوخيشم چيز قشنگي نيست.... اميدوارم از رو عصبانيت گفته باشي..
کی روش کجایی که بچه هایت را کشتند؟
بحرین دوستت داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
ستون پنجم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
خودفروشی عادتت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
به به

چی به سر این مملکت اومده

چرا تعداد کسانیکه خود را ایرانی نمیدانند زیاد شده ؟
پنالتی درست نبودولی تیم ایران نتوانست حتی یک تهدیدجدی داشته باشد، به این تیم امیدی نیست.
علی برکت الله..نمونه ی بارز یک مدیریت ایرانی..با یه کارت زرد کل تیم به هم ریخت..حالا خوبه ما اکثر بازیامون با عرب هاست ادعا میکنیم به سیستم بازیشون آشناییم
دی ویلموتس گرد شهر گشت و گفت / کز بحرین ملولم و کامبوجم آرزوست!
کاپیتان ما چرا داره وضع روحی تیم را متشنج میکنه آخه.
حاج صفی گندزد
خاطره بازی باژاپن تکرار شد
مخالفان كي روش و فردوسى پور جواب بدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
از سر تیم ملی زیاد بود
فقط حیف از 2 ساعت وقتی که تلف شد وکلی دق خوردیم
سردار و رفقا به جای گل زدن به بحرین ؛ مثل پیرزنها به داور غر می زدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بدترين كار . هميشه بازنده اخلاق هستيم .
بحرین در مقابل تیم پرسپولیس بازی کرد نه تیم ملی ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بی خودی پرسپولیس رو خراب نکن استقلالی زرنگ
بحرین مقابل استقلال داشت بازی می کرد
فوتبال فقط ترکیه. یاشاسین ترکیه اردوغان. تیم ملی کیلوی چنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
وطن فروش خائن
انسانیت
| Germany |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
اینجا واینستا پاشو برو پیش اردوغان جونت زندگی کن امثال تو بهتره توی ایران نباشن
ناشناس
| Denmark |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
تو همونی نیستی که اون بالا گفتی "بحرین دوستت داریم"؟
خائن
زنجان
| Denmark |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
بعنوان یک آذربایجانی شرمم میشه به تو بگم هم وطن.
مردم عزیز ایران ما مردم آذربایجان عاشق سرزمین مادریمون ایران هستیم و یکسری خودباخته از ما نیستن
اورمیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
چرا زود حکم میدید که کسی که اینارونوشته یازنده بادبحرین گفته تورک هستش؟
یه خرده مواظب سوءاستفاده هاباشیم
خیلی هاممکنه تورک نباشن امابیان یه همچین
چیزایی بگن واسه خاطر نیت های ناپاک شون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
ترکیه تو رفت و برگشت از فرانسه 4 امتیاز گرفت ولی اینها زورشون به بحرین یک وجبی نرسید در ضمت عاقبت حمایت از تروریسم همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
ترکان ایران عاشق ایرانند. وطن فروشی که این نظر را گذاشته، دشمن ترکهای ایرانزمین بوده و قصد شیطنت داشته
همه اش تقصیرآمریکاست،حالاکه حیثیت فوتبالیمون زیرسوال رفته باید نصف شبی باچندتاموشک کروزبحرین رو ادب کنیم،نه اصلابسپاریمشون دست حوثیها هرکی موافقه لطفانفس بکشه...
سلام بر دوران پسا کیروش!
سالها بود صحنه های حرص خوردن جلوی تیمهای عربی، اتلاف وقتهای دیوانه کننده، سوتهای روی اعصاب را فراموش کرده بودیم. صحبت باخت مقابل امثال بحرین شوخی زشت و نابخشودنی تلقی می شد.
تیم کیروش خیلی منظم نسخه همه تیمهای آسیایی را می پیچید.
خیلی زودتر از آنچه فکر می کردیم دوران دلهره در مقابل تیمهای کوچک آسیایی شروع شد.
ما که در دوران کیروش کره را هم رقیبی آسان میدیدم و نظم و انعطاف تاکتیکی تیم باعث شده بود گل زدن به تیم ملی حتی برای تیمهای درجه یک دنیا هم کار سختی شود، دوباره شاهد قداره کشیدن امثال بحرین جلوی خودمان شده ایم.
این شرایط را حتما منتقدان کیروش دوست دارند که به آن تیم یکدست آنگونه می تاختند.
حداقل کاریزمای کیروش بنحوی بود که داور در چنین صحنه هایی علیه ما خطا نمی گرفت...
بگذریم... این دوران را به امثال وزیر ورزش و خیابانی و مابقی تبریک می گوییم.
سلام دوران حقارت فوتبالی.سلام دوران دلهره ها. سلام دوران اما و اگرهای صعود
از ماست که بر ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
متاسفانه مردم ما بیشتر احساساتی هستند تا منطقی از کیروش توقع داشتند تا اسپانیا وپرتقال را ببریم !!!در حالیکه در دوران ایشان بدون دلهره ونگرانی دو مرتبه براحتی راهی جام جهانی شدیم واین برای فوتبال ایران کافی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
احسنت
متاسفانه ضمن کلی حرص خوردن و عصبانیت در طول بازی ، باید بگویم : تیم ایران حتی در حد یک تیم باشگاهی خوب داخلی هم نبود . گر چه داور هم عملکرد مطلوبی نداشت . !
تعدادی آدم عصبی مغرور وسط میدان. ویک گزارشگر. که انگار فوتبال میدان جنگ است اعصاب بیننده را متلاشی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
،همانقدر که دیدم بجای آقای پیمان یوسفی خیابانی دوست داشتنی گزارشگر بازیست صدای تلویزیون رو تا آخر بازی بستم
با سلام تیم کلا مشکل تاکتیکی داشت فاصله زیاد بین مدافعین و هافبک ها آوردن سردار به عقب و گذاشتن انصاری فر در نوک از اشتباهات واضح سرمربی تیم بود
کیروش عیارش اینجا معلوم میشه, وقتی قدر بزرگانرو مثل دایی و فردوسی پور رو نمیدونید امثال میثاقی ها میان رو کار حالا مونده متوجه بشید چی شده تازه اولشه اون مربی بحرین شاگرد کیروش بود.
یکسریا بخاطر منافعشون سر هموطناشونو میبرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
مرسي دمت گرم
شاید کمتر از یک میلردیم پولی که به این مربی خارجی دادند سهم من از بیت المال باشد ولی همان روهم راضی نیستم بابا جمع کنین این فوتبال مسخره رو ....
از فوتبال ما بیش از این انتظاری نداریم.
واقعا باید تاسف خورد.بازیکن های بی انگیزه و بی هدف.این حاج صفی اصلا نباید کاپیتان باشه با این رفتارهای خشن و غیر قابل کنترل
فقط یه زمانی فوتبالمون مثل کشورهای تراز اول میشه که فوتبالیست تو زمین داشته باشی نه یه مشت سوسول و وقت نشناس و توپ خراب کن
بازیکن خوب تا دلت بخواد توی ایران داریم ولی بدلیل رانت و پولهای کلان راهی برای پیشرفت ندارند و نتیجه اش هم این فوتبال درب و داغونه
من نمی دونم به خیابانی چی کار دارید!!!

بابا این بنده خدا رو چه کارش دارید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
پس کی خیابانی بازنشست می‌شود راحت شویم؟
بازی سراسر هجومی و نتیجه خوب تیم ملی را به همه مخالفان کیروش و آقایان: خیابانی، احمدی، میثاقی، علی کریمی، برانکو (و آن دسته پرسپولیسیهایی که سینه چاک برانکو بودند و هستند) و مایلی کهن و .... تبریک عرض میکنم.
پاسخ ها
میلیمتر
| United States of America |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
مشکل علی کریمی با کیروش از جنس مشکل خیابانی با کیروش نبوده و داستان خیابانی و احمدی و میثاقی داستان خیانت به وطنه
زنده باد ایران عزیز
امیدوارم ذهنیت ویلموتس ساختار دفاعی که کی روش معماری کرد رو کنار نذاره.
ایشالا امتیازات مورد نیاز برای صعود به مرحله بعد جمع میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بشر به اميد زنده هست
میلیمتر
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
ویلموتس در حدی نیست که بتونه مسیر کیروش رو ادامه بده در کل خیانت به ایدان و ایرانی یعنی حذف کیروش و فردوسی پور و ولاسکو
اگر یک تیم دسته دومی ایران می رفت از بحرین مساوی می گرفت
پاسخ ها
خسرو
| Canada |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
چهل سال پیش تیم ملی ایران ۳ بار پشت سر هم
قهرمان آسیا شد. الان ببین به چه روزی افتادیم که مساوی گرفتن از یک جزیره فسقلی به اسم بحرین برامون شده آرزو! چه کردین با این کشور!
ببینید کلمبیای کارلوس کیروش چه طوری با 3 گل داره از الجزایر می بازه!

کلمبیا چند روز پیش با برزیل مساوی کرده بود

بازی با بحرین هم بازی سختی بود

به امید رزهای بهتر
جای کیروش بشدت خالیه
بحرینم دیگه واسمون شاخ میشه
يكى به ويلموتس بگه سيستم تهاجمى براى تيم ايران جواب نداده و نميده، همون موقع كه چهارده تا گل زد به كامبوجيا ميدونستم برگشتيم به زمان مايلى كهن و تا هفده هجده سال ديگه رنگ جام جهانيو نميبينيم
امادگی جسمانی برخی بازیکنان ضعیف بود سردار ازمون رنگ پریده و نفس میزد و خیلی خسته به نظر میرسید و توپ های زیادی را از دست داد
اعتراض حاج صفی به داور باعث متشنج شدن بیشتر روحیه بازیکنان در ادامه بازی شد
مسئولان ورزشگاه اهنگی عربی را در ورزشگاه پخش میکردند که در کاستن روحیه بازیکنان بسیار موثر بود
جای کیروش بسیار خالی بود او بسیار خوب اموخته بود چگونه حریف فوتبال عربی باشد او باید در ایران میماند
اگر اوضاع چنین باشد که در بازی بحرین بود رفتن به جام جهانی رویایی دست نیافتنی خواهد بود
به خاطر یه فوتبال مسخره تسلیم فیفا شدیم و فرهنگ غربی رو تو کشورمون اجرا کردید و بانوان رو وارد ورزشگاه ها کردیم. شرم باد بر ما که فرهنگ اصیل ایرانی رو به فیفا فروختیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
قرص‌هایت را سر ساعت مصرف کن.
مریخ
| United States of America |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
خودت به خودت مثبت دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
با قرص ساندیس هم نخور
زمان کیروش فقط از امثال آرژانتین و اسپانیا میباختیم
بحرین کثیف بازی کرد
این تیم باید با روش کیروش باهاش بازی میشد
با این حال خیالی نیست
این تیم اینده داره و بازم به عنوان تیم اول صعود میکنه
تیم ایران هیچ نظمی نداشت بخصوص در نیمه اول تمام توپ ها بعد از یک یا دو پاس به بحرین ها ختم می شد
كامبوج رو ما برديم ولي بحرين رو ويلموتس وا داد و باخت. تابناك مي گم يه گزارش ديگه از اون هوادار كامبوجي تهيه كن و به به و چه چه كن. يه وقت خودتو جاي اون هوادار نذاري ها.
عوض روح...زم را در یک عملیات پیچیده و چند وجهی گرفتیم!
چیزی که بیش از نتیجه و تاکتیک "بکش زیرش" باعث نگرانیه اینه که حتی بحرین هم حفظ توپش از ما بهتره. به لحاظ پاسکاری و حرکت با توپ در حد تیم های درجه 3 آسیا هستیم. بازیکنهای ما با کمترین فشاری یا توپ رو به حریف میدن یا میزنن زیر توپ.
فقط توهم این رو داریم که تکنیکی ترین تیم آسیا هستیم و بازیکنهای ما ذاتا تمایل به دریبل زدن دارن.
ما فکر میکردیم اشکال از کیروشه که توپ رو به حریف میده و توی دفاع متمرکز میشه در حالی که اون به خوبی فوتبال ایران رو شناخته بود که بازیکنها تکنیک و توان گردش توپ رو ندارن و در این شرایط تنها راهی که برای برنده شدن وجود داشت همون فوتبال اتوبوسی بود.
و این یک اشکال ساختاری توی فوتبال ماست که هیچ مربی ملی نمیتونه حلش کنه. باید از بچگی به بازیکنها آموزش داده بشه. و مشکل اصلیش هم نبود زمین مناسب برای تیم های زیر 18 ساله. حتی تیم های بزرگسالان هم زمین های خوبی ندارن.
تيم ملي من پرسپوليسه!!!!!! ههه..... آقايون كلاتونو بذاريد بالاتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
لعنت بر برانکو و طرفداران احمقش
والا فوتبالی که از تیم ملی دیدیم منو یاد تیم های مایلی کهن و علی پروین انداخت. قوتبال 15 یا 20 سال پیش . که توپ رو تا وسط زمین بیاریم بعد بکش زیرش بنداز تو محوطه جریمه شاید خورد به سر و دست یکی رفت تو گل.
درود بر بحرین. خیلی عاشقتیم.
همه کاربران محترم نظرات بسیار خوبی دارن آفرین.ولی توجه کنید علت شکست ایران شرجی ورطوبت زیاد بود معلوم بود کلافه هستند
قبل ازبازی باید بیشتر توبحرین می ماندند وفقط می دویدند تا عادت کنند تمام خط حمله عادت به هوای خنک اروپا وروسیه داشتند.شاید بچه های تیمهای جنوبی اگردعوت می شدند بهتر می دویدند.جای فردی مثل جلال حسینی بسیار خالی بود.در بازی با عراق باید تیم چندروز تو گرمای عراق دوندگی سخت بکنه.یادمان نرود که قسمت اصلی فوتبال دویدن است.به نظرم آقای قلعه نویی می تواند بهتر از ویلموتس عمل کند وسر مربی خوبی است.در حد استاندارد آسیا هست.
جدا از نتیجه بی احترامی به سرود ملی غرور ملی همه جریحه دار شد اگه غیرت داریم در بازی برگشت ۱.پرچم بحرین دمه هتلی که اقامت میکنن اتیش میزنیم ۲.موقع سرود ملی بحرین سوت ممتد او نارو با هو کردن جواب میدیم ۳.موقع پرتاب اوت جلو پای بازیکناشون موز میندازیم فوقش یه جریمه از سوی فیفا بشیم ولی باید تاوان کارشونو پس بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
ما ایرانی هستیم فرهنگ داریم
مرد میدانهای سخت نیستند
وقتی فوتبال ما حرفه ای میشه که رفتار و هوش هیجانی بازیکنان حرفه ای بشه. بجای اینکه تعادل روانی تیم رو بهم بریزن با حرکات در حد تیم محلات روحیه کل تیم رو بهم میریزن. نمنونش حرکات کاپیتان تیم.
فقط اعصابمون داغون شد . آخه تو رو خدا بحرین چیه که باید بهش ببازیم ؟!!

آبروی فوتبالمون رفت تو دنیا

اه
آيا مي دانيد بحرين از نظر مساحت نصف جزيره قشم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
خب مثلاً که چی بی‌مزه
ناشناس
| - |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
چه ربطی داره
پس می گفتند ما هجومی بازی میکنیم آقای ویلموتس گفته من تیم هجومی درست کردم پس کجاست ندیدیم اینا که خیلی بی حال بودن 2 تا پاس درست وحسابی ندادن
پس می گفتند ما هجومی بازی میکنیم آقای ویلموتس گفته من تیم هجومی درست کردم پس کجاست ندیدیم اینا که خیلی بی حال بودن 2 تا پاس درست وحسابی ندادن
اگر بچه های ایران کلید دروازه عراق را گم کنند ؛ با تبانی بحرین و عراق ؛ ایران حذف می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
امیدواریم ایران حذف شود
باید با الحاق بحرین به کشور عزیزمون به این باختها پایان دهیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
عمراً
ناشناس
| - |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
واو -بگیر منو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
بحرین هیچوقت از ایران عزیز نبوده و هرگزنخواهد بود. همان بهتر که جیره خوار بیگانگان باقی بماند
بی غیرت ترین تیمی که تا بحال دیدم
درحد کامبوج بازی میکردند همون قدر ناشی و همون قدر پراشتباه، ولی کاش درحد اونا غیرت داشتن
موقع پخش سرود کشورمون همه داشتن هووو میکشیدن حتی بازیکنای بحرینی هم میخندیدن ، غیر از اینه که اگه بازیکنا غیرت داشتن یه درسی بهشون میدادن ک تاعمر دارن فراموش نکنن
اقای مظفری زاده گفته برخورد توپ با دست مدافع بحرینی پنالتی نبود بالاخره با قانون جدید فیفا ما نفهمیدیم داوری چه شکلیه
دست به توپ
توپ به دست
توپ از دست
دست از توپ
دست با توپ
توپ با دست
دست روی توپ
توپ روی دست
......
.......
........
حکمش داوری اش چیه؟
تعصب مهره گم شده تيم ملي است همه مواظب ساق پايشان بودند
والله اگه یه تیم باشگاهی رو می فرستادیم بعتر از این تیم بود. علتش اینه که بعضی از بازیکنان در خارج از کشور بازی می کنن، البته انگیزه اونا پول درآوردن بیشتره و در این کار خود باشگاه فرستنده هم کلی پول بدستشون می رسه که با این تفاوت ارزی و کاهش ریال، مبلغ قابل اعتنائی است. این بازیکن ها وقتی از تیمشون جدا می شن و به ایران می آند، کلی قدرت جسمانیشونو از دست می دند به خاطر تفاوت درجه حرارت و خستگی عضلانی. این موضوع رو می شد کاملا در مورد سردار آزمون دید، خیلی خسته به نظر می رسید . بنابراین بهترین تصمیم اینه که تا اونجائی که امکان داره در این بازی ها از تیم باشگاهی ایران استفاده بشه و وقتی ایران به جام حهانی رسید، با تشکیل اردوگاههای خوب بازیکن های لژیونر رو فرا خواند.
بازیکنان فوتبال ما اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند که کمبودهای زیادی دارند از جمله ادب و تفکر سیستمی
حالا شرایطی فراهم شده میلیاردی برای یکسال پول می گیرند
کسی که تا دیروز آرزوی ساندویچ فلافل را داشت امروز با ماشین پورشه در بهترین رستورانها مانور میده
گور بابای ملت ما که داریم حال می کنیم
غیرت کیلو جند؟
تيم ملي بعد از كيروش ديگه شخصيت حرفه اي نداره و بايد براي سالها تعطيل بشه .اگه به اندازه نيم صدم پولي رو كه به اين فوتباليستهاي بي خاصيت ميدن به واليبال اختصاص ميدادن الان شايد قهرمان جهان ميشيديم .
باعث شرمساری شددرحال اجرای سرودکشوربیاحترامی کردند
باعث شرمساری شد
حالا باید به کیروش حق بدیم چرا دفاعی بازی میکرد
مشکل تیمهای دولتی فاسد هستند که از دلشون تیم ملی خوب هرگز درنخواهد آمد
خدا رو شکر -غیر دیگه تموم
کمی غیرت وتعصب خوب بود شما ادم ضعیف کش هستید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی