بازدید 2485

اعزام ۳۰۰ اتوبوس ایرانی به عراق

با هماهنگی‌های انجام شده با کشور عراق و براساس تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسینی، ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دربستی از ایران برای زائران ایرانی به عراق اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 15 October 2019
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اعزام ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دربستی از ایران به عراق برای حمل و نقل زائران ایرانی خبر داد.

به گزارش «تابناک» غلامعباس بهرامی‌نیا در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با کشور عراق و براساس تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسینی، ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دربستی از ایران برای زائران ایرانی به عراق اعزام می‌شوند.

وی افزود: این اتوبوس‌ها تنها می‌توانند از مرز چذابه تردد داشته باشند. از این تعداد تاکنون ۲۱۲ دستگاه اتوبوس از این مرز به عراق سفر کرده‌اند و مابقی نیز اعزام خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: روز عبور از مرز و مدت زمان اقامت زائران این اتوبوس‌ها تعیین شده و بر این اساس، تاریخ برگشت آن‌ها به مرز چذابه نیز مشخص است.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه اکنون در داخل و خارج از کشور هیچ مشکلی برای حمل و نقل زائران وجود ندارد، گفت: برای بازگشت نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است تا تردد زائران بدون مشکل انجام شود و با کمترین مشکلی به شهر‌های خود بازگردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی