بازدید 12652
پایان کابوس‌وار جام‌جهانی۲۰۱۹ با کارنامه ضعیف تیم کولاکوویچ؛ حاصل فدراسیون بلاتکلیف و نسخه اشتباه وزارت‌ ورزش؛

ایران صفر - لهستان ۳ / باخت دردناک بازی حیثیتی در اوج بی‌انگیزگی - وضعیت قرمز والیبال ایران در آستانه المپیک + جدول جام‌جهانی

تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ژاپن، بسیار ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شد و در نهایت با ۴ برد، تحمل ۷ شکست و کسب تنها ۱۲ امتیاز از یازده مسابقه اش، به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. حیثیتی بودن بازی آخر با لهستان به خاطر توهین‌های ستاره این تیم و سابقه درگیری‌های فیزیکی دو تیم هم نتوانست بی انگیزگی شاگردان کولاکوویچ را درمان کند و آن‌ها که از میانه رقابت‌ها اغلب بازی‌ها را رها کرده بودند، ژاپن را دست خالی ترک می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 15 October 2019

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف تیم آشنای لهستان رفت و در نمایشی سراسر بی انگیزه و نمایشی ضعیف، سه بر صفر بازنده شد تا پرونده جام جهانی برای شاگردان کولاکوویچ با هفت باخت بسته شود.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ از ساعت ۷:۰۰ صبح امروز (سه‌شنبه) ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۸، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت؛ دیداری که بر خلاف بازی سه ساعته مقابل ایتالیا، تنها کمی بیش از یک ساعت به طول انجامید و انگار بازیکنان ملی پوش ایران، بی تاب به پایان رساندن مسابقه و بازگشت هر چه سریع‌تر به تهران بودند!

تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ژاپن، بسیار ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شد و در نهایت با کسب ۴ برد، تحمل ۷ شکست و کسب تنها ۱۲ امتیاز از یازده مسابقه اش، به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد و توقعات را به برآورده نکرد. تیم ملی با این شکست، جایگاه هفتمی اش را در جدول رده بندی به خطر انداخت، چون روسیه و کانادا شانس سبقت از ایران در بازی های باقی مانده امروز را پیدا کردند.

حیثیتی بودن بازی آخر با لهستان به خاطر توهین‌های ستاره این تیم و سابقه درگیری‌های فیزیکی دو تیم هم نتوانست بی انگیزگی شاگردان کولاکوویچ را درمان کند و آن‌ها که از میانه رقابت‌ها اغلب بازی‌ها را رها کرده بودند، ژاپن را دست خالی ترک می‌کنند.

ایران صفر - لهستان ۳ / شکست دردناک بازی حیثیتی در اوج بی‌انگیزگی - وضعیت قرمز والیبال ایران در آستانه المپیک

به نظر می‌رسد، دوره برخی بازیکنان و ستاره‌های تیم ملی به پایان رسیده و آن‌ها دیگر برای بازی با پیراهن تیم ملی، شور و شعف خاصی ندارند. والیبال ایران که از مدت‌ها قبل باید به تغییر نسل و جوانگرایی و نوسازی ترکیب تیم می‌اندیشید، در دوران طولانی اداره توسط چند سرپرست، به پایین‌ترین سطح کیفی خود در آستانه المپیک رسیده و با تداوم این رویه، به نظر نمی‌رسد در بازی‌های تابستانی توکیو ۲۰۲۰ هم امیدی به این تیم باشد!

از لحاظ تاکتیکی و کوچینگ هم کادرفنی فعلی تیم ملی دیگر چیزی برای ارایه ندارد و برنامه‌ای برای بهبود شرایط دیده نمی‌شود. بد نیست وزارت ورزش و جوانان ـ که با بلاتکلیف گذاشتن فدراسیون، والیبال ایران را از اوج به زیر کشید ـ بار دیگر به نقش خود در تضعیف تیم ملی والیبال بیندیشد.

تیم ملی ایران در سیاستگذاری و استراتژی کلی در این دوره از جام جهانی، سردرگم و پریشان نشان داد. والیبالیست‌های پرافتخار کشورمان نمی‌دانستند که سرمربی از این مسابقات چه می‌خواهد؛ نتیجه یا آزمایش ترکیب جوان‌ها در کنار با تجربه‌ها؟!

متأسفانه فرصتی که می‌توانست با برنامه ریزی اصولی به یک فرصت برای ساخت و تقویت نسل آتی تبدیل شود، به آسانی هدر رفت و تیم ملی بار دیگر نسلی که نشان داده است توان برگزاری این حجم از مسابقات پیاپی در مقطعی کوتاه را ندارد، را به میدان جام جهانی فرستاد. بازی‌های سیاسی و منافع شخصی برخی چهره‌های پرحاشیه ورزش ـ که متأسفانه به لایه‌های بالای مدیریت ورزش کشور نیز راه پیدا کرده اند ـ باعث شده است والیبال لنگ تصمیمات سلیقه‌ای بماند و سروسامان پیدا نکند؛ رشته‌ای که از سوی افکار عمومی توجه بسیاری را برانگیخته و مردم حتی عوام نیز به نتایج و درخشش آن دل بسته اند.

ایران صفر - لهستان ۳ / شکست دردناک بازی حیثیتی در اوج بی‌انگیزگی - وضعیت قرمز والیبال ایران در آستانه المپیک

ترکیب اولیه ایران مقابل لهستان: میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، پوریا یلی، علی شفیعی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت‌پور بازی را آغاز کرد.

دو تیم سابقه درگیری لفظی و فیزیکی با یکدیگر داشتند و توهین‌ها و الفاظ رکیکی که «میهاو کوبیاک» کاپیتان تیم ملی لهستان در مورد مردم ایران به کار برده بود نیز حساسیت این بازی را بیشتر می کرد. او حتی در چهارچوب مسابقات باشگاهی در فینال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با پوریا فیاضی درگیر شده و بعد‌ها گفته بود که ملتی به نام ایران را اصلاً نمی‌شناسد! هرچند به خاطر این توهین از سوی فدراسیون جهانی محروم شد. با این حال بازیکنان ایران به هیچ عنوان در این دیدار نتوانستند جواب او را در زمین بدهند.

پوریا یلی در این بازی ۱۴ امتیاز برای ایران کسب کرد و ویلفردو لئون ۱۷ امتیاز برای لهستان به دست آورد. امیرحسین اسفندیار نیز ۱۲ امتیاز دیگر برای ایران کسب کرد.

ست اول: ۱۸ - ۲۵ لهستان

با شروع بازی لهستانی‌ها در سرویس عملکرد بهتری داشتند و روی توپ‌ها برگشتی با آبشار‌های "لئون" ۵ - ۱ پیش افتادند. دو دفاع غلامی اختلاف را کاهش داد، اما در نهایت دو تیم در امتیاز ۴ - ۸ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی اول شدند. با شروع مجدد بازی اسفندیار با آبشار‌های خود اختلاف را کاهش داد، اما با سرویس های خوب لهستان، اختلاف ۳ امتیازی حفظ شد تا شاگردان هینن، ۱۳ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را کسب کنند.

با شروع بازی، لهستان توسط کلوس و لئون روند بهتری در سرویس و دفاع داشت تا ضمن افزایش اختلاف، ۱۴ - ۲۰ پیشی بگیرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. لهستان با افزایش اختلاف به ۷ امتیاز، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست نخست شد.

ست دوم: ۱۸ - ۲۵ لهستان

بازی تا امتیاز ۲ پایاپای بود، ولی در ادامه لهستان با درخشش لئون در حمله، ۵ - ۱ پیش افتاد. در ادامه، ایران اختلاف را کاهش داد، اما این تیم لهستان بود که وقت استراحت فنی اول را ۵ - ۸ به دست آورد. با شروع بازی روی‌کار‌های سرعتی ایران ۱۱ - ۱۰ پیش افتاد، اما در نهایت با عملکرد بهتر لهستان در سرویس، دو تیم در امتیاز ۱۳ - ۱۶ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.

با شروع بازی ایران سعی در کاهش اختلاف داشت، اما لهستانی‌ها با درخشش کوبیاک در دفاع و حمله، حملات ایران را ناکام گذاشتند تا نهایت مانند ست اول، با اختلاف ۷ امتیازی، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست دوم بازی نیز شوند.

ایران صفر - لهستان ۳ / شکست دردناک بازی حیثیتی در اوج بی‌انگیزگی - وضعیت قرمز والیبال ایران در آستانه المپیک

ست سوم: ۱۶ - ۲۵ لهستان
در حالی که دریافت‌های ایران به وسیله سرویس‌های خوب بازیکنان لهستان از کار افتاده بود، اختلاف به ۵ پوئن افزایش یافت تا کولاکوویچ در امتیاز ۱ - ۶ به سود لهستان، وقت استراحت بگیرد. نهایتا لهستان ۴ - ۸ وقت استراحت فنی اول را به دست آورد. با ورود دو تیم به زمین، لهستانی‌ها روند خوب خود در سرویس و دفاع را با درخشش بازیکنانی چون کلوس و لئون ادامه دادند تا ضمن افزایش اختلاف به ۸ پوئن، ۸ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کنند. با شروع دوباره بازی، اشتباهات فردی بازیکنان ایران از جمله یلی، در خط حمله بیشتر شد تا اختلاف به ۹ امتیاز افزایش یابد. لهستان با حفظ این اختلاف، ۱۶ - ۲۵ پیروز ست سوم شد تا در مجموع سه بر صفر برنده این دیدار شود.

تیم ملی والیبال ایران تا پایان بازی، ۴۰ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، ۲ پوئن سرویس و ۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و در مقابل لهستان نیز ۴۶ امتیاز از اسپک، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران کسب کرد. تا پایان این ست، پوریا یلی ۱۴ و امیرحسین اسفندیار ۱۲ امتیاز برای ایران کسب کردند.

ایران صفر - لهستان ۳ / باخت دردناک بازی حیثیتی در اوج بی‌انگیزگی - وضعیت قرمز والیبال ایران در آستانه المپیک + جدول جام‌جهانی

پژمان حسین زاده

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۷
تیم والیبال ما برنامه راهبردی برای آینده ندارد و شانسی با یه ترکیب میره تو زمین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
من فکر می کنم محمد موسوی با آن صحبتش روحیه بازی کنان را خراب کرد که گفت در خارج به بازی کن اهمیت می دهند ، در صورتی که بازی کنی که در کشور و تیم قبلی خود ندرخشد قطعا خارج هم برود حاشیه نشین می شودالبته اروپایی ها در تیم هایشان از هر قاره ای یک نفر را وارد می کنند آن هم به خاطر اینکه بازی شان دارای تماشاگر باشد و بخاطر آن فرد سایر کشور ها می آیند و بقول معروف بلیت می خرند و الا آنها نیازی به ماها ندارند فقط برای تجارت و بازار آن را انجام می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
شاید بینندگان دیده باشند ورزشکار ایرانی آب یکبار را بر میدارد و قطره قطره آب می خورد معلوم است نمی تواند. ورزشکار باید یک دفعه سه تا لیوان آب بخورد تا 4 ساعت نخورد. باید اینها توسط فدراسیون ها مقررات شود و به بازی کن حرفه ای ابلاغ شود.
مربی خیلی سرخوشه وهیچ هیجانی به تیم وارد نمیکنه .ادم فکر میکنه که اصلا حواسش جای دیگه ایه ..معروف دوران طلایی وخوبی داشت .ولحطات شادی را به ما هدیه کرد.باید مدتی به تیم دعوت نشود تا هم استراحت کند وهم پرانگیزه برگردد
و افول والیبال ایران رقم میخورد.خداحافظی دردناک مردم با والیبال. مسئولین متشکریم
من خودم والیبالیست بودم در دوره نوجوانی، در دهه 70 به جرات میگم والیبال یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران رو داشت، هیجوقت بهم توهین نمیکردیم، پیش میومد ضربه توپ ناخواسته به صورت من برخورد کرد و بازیکن حریف جلوی همه آمد و عذرخواهی کرد. الان بازیکن ملی مثل بچه 5 ساله داره با بازیکن لهستانی کل کل میکنه و یک بازی معمولی رو به اصطلاح حیثیتی میکنه و همین حساسیت باعث ضربه به عملکرد فنی میشه.
عجب گزارش عجیبی !! بابا جان اینا که کلا جوان و جدید بودند کدوم بازیکن قدیمی بی انگیزه شده؟ مشکل جای دیگه است
ت/ی یکزره انگیزه ملی هم نداشتند /
من امروز داشتم بازی را میدیدم. دست سوم تلویزیون را خاموش کردم! اینقدر کلافه شده بودم. واقعا من نمیدونم اینکه میگویند تیم خسته است مگر تیمهای دیگر چه میکنند! همین ژاپن که طرف با قد 186 میاد روی دفاع 2 متری ما اسپک میزنه یعنی چی؟ مگه اونها در لیگ جهانی نبودند؟ مگه اونها در قهرمانی آسیا نبودند؟
مگر این برزیل سالها با همین بازیکنهای ثابت (غیر از چند تا) نمیاد و هر چی مدال هست رو میگیره؟ مگه اونها خسته نمیشوند؟ قضیه چیه؟ لیگ اونها مگه خیلی خفنه؟ دوپینگ میکنند؟ غذای عجیب میخورند؟ قهوه زیاد میخورند!؟
این مربی بی انگیزه ما هم این کاره نیست. حال نداره حرف بزنه و با اون تایم اوت گرفتنش! به نظر من اگه آسیب دیدگی بازیکنان اصلی نبود عمرا یلی و اسفندیاری و سایر جوانان بازی میکردند.
در یک کلام : برنامه ریزی و هدف گذاری مناسبی برای این مسابقات نبود. بعد از المپیک هم دنبال یه مربی خوب مثل آنتیگا باشند. فدراسیون هم و علی برکت الله صاحب نداره!
پاسخ ها
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
ژاپن به 6 تا بازیکن اصلیش تو مسابقات آسیایی تو تهران استراحت داده بود و نیوورده بود
ضعف کامل در سرویس و دریافتهای ناقص و عدم شناخت ترکیب اصلی تیم توسط مربی و خستگی و بی انگیزگی بازیکنانی مانند معروف ؛ عبادی ؛ غفور ؛ و هم سطح نبودن بازیکنان
ذخیره با بازیکنان اصلی از علل اصلی باختهای متوالی ایران است . به امید بالندگی جوانان
غیور و مستعدی مانند پوریا یلی ، اسفندیار ، شفیعی ، مجرد و ... تا در آینده از تجربیات این مسابقات به بهترین نحو ممکن استفاده نمائیم ، انشاء الله .
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
دوست گرامی سعید معروف و عبادی پور الان چند تورنمنت دارن پشت سرهم بدون وقفه بازی میکنن و طبیعی هست که خسته باشن نه بی انگیزه ، انگیزه زمانی به درد میخوره که بازیکن هم از لحاظ فکری و هم اط لحاظ بدنی در شرایط ایده ال باشه نه خسته .تمامی مشکلات بی تدبیری مربی تیم ملی بود که با 13 نفر به یه تورنمنت که 99 درصد تیم ها حتی با سه تیم به این تورنمنت اومده بودن حتی تیمی بود که با 25 نفر اومده بود یه همچین تیمی نه خسته میشن بازیکن ها نه بی انگیزه و در لحظات سخت هم نقشه فرار دارن . در ضمن یکی از کارهای مربی ایجاد انگیزه و شرایط روحی خوب برای تیم هست که ما حداقل در این تورنمنت ندیدیم .در ضمن ما اکثر بازی ها رو با تیم جوون ها بازی کردیم که حتی در اکثر اون ها هم شکست خوردیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
مگه مجبورید حرف بزنید
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
به نظر بنده خدا بازیکنانی همچون معروف و .. که به شهرت و ثروت رسیده اند چه انگیزه ای برای موفقیت تیم ملی دارند؟
جناب گزارشگر
جدولی که در تیتر فرموده بودی، کجاست؟
ما ایرانی ها در تمامی زمینه ها مغرور و نژاد پرستیم دوتا بازی می بریم فکر می کنیم نژاد برتریم! حالا این نژاد برتر ببینم چه جوری بلند میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
وای بر هر چی نژاد‌پرسته
مديريت تيم هاي ديگر دست برادران نيست و افراد سياسي بي خاصيت بر مصدر فدراسيونها نيستند و بودجه لازم و كافي به آنها تعلق ميگيرد .پس وقتي همه چي درهم برهمه انتظاري جز شكست نبايد داشت .
هر چی من یادم هست تیم ما با همین نفرات داره بازی میکنه. یعنی واقعا چهارتا استعداد والیبال جدید ما نداریم که ده سال همین نفرات به طور مکرر دارن بازی میکنن. به نظر من تیم والیبال باید حداقل دو نفر با قد بالای 2 متر داشته باشه تا بتونه بر حریفان مسلط بشه
همگی خسته نباشند.متاسفانه بنظر فقط کمی بی انگیزگی وخستگی در بعضی از دیدارها باعث رقم خوردن این نتایج شد. پتانسیل بسیار خوبی ذاریم ، تقریبا هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد که در زمین فیکس است. آینده بسیار خوبی در انتظار والیبال کشورمان است اگر هر کسی در جای خودش باشد و وظیفه اش را بنحو احسن انجام دهد. موفق باشید
افتضاح ترین بازی ایران با ایتالیا بود . آخر کدام تیم با دو ست برد و ست سوم با هفت امتیاز برتری نسبت به حریف بازنده نهایی میشه ؟ این جای تعجب نداره واقعاً متاسفیم . اگر انگیزه ای برای بازی ندارند خوب انصراف دهند تا حیثیت کشورمان را لکه دار نکنند .
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
دقیقا مشکل همین جاست اصلا ربطی به انگیزه نداره بزرگترین تیم ها هم در بعضی از امتیاز ها به مشکل میخورن که میتونه مشکل دریافتی یا حمله باشه که تو این لحظات کادر فنی به کمک تیم میاد و حالا با تغییر تاکتیک و نفرات و یا حتی با وقفه سریعا مشکل رو حل میکنه در حالی که کادر فنی عملا بیکار نشسته بود و بعد از این که ایتالیا امتیازارو جبران کرد تایم اوت گرفت :| یعنی اوج بی خاصیتی یک کادر فنی در حالی که ربی های مطرح جهان حتی برای یک امتیاز هم برنامه فرار دارند .
فدراسیونی که بودجه خرید لباس و کفش ورزشی برای بازیکنان نداشته باشد انتظاری بیش ازاین نباید داشته باشیم.
وای بر مسئولان ارشد فدراسیون والیبال! چرا با این نتایج افتضاح برکنار نمی‌شوند اینها؟
ژاپن بالاتر از ایران قرار گرفت. آبروی ایران را در جهان بردید با این نتابج فاجعه‌بار. کمی خجالت بکشید.
اينجا ايران است يه مدت ميريم بالا بعد برميگرديم پايين
برادران والیبال را نابود کردند. خدا ازشان نگذرد.
حالا دیگه برای همه اثبات شد قهرمانی در آسیا به خاطر میزبانی و لطف داوران بود. ژاپن بالاتر از ایران قرار گرفت.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
واقعا خودتون به این حرف اعتقاد دارین "قهرمانی در آسیا به خاطر میزبانی و لطف داوران بود." یعنی چی یه بازی به خاطر داور چند تا بازی به خاطر داور همه ی ما میدونیم که عملکرد تیم حتی از عملکرد در لیگ ملت ها هم ضعیف بود و دلیلش کاملا کادر فنی بود در بازی با آمریکا و ایتالیا و مصر هم کاملا مشهود غفلت کادر فنی امیدواریم سریعا ک.لاکوییچ عوض شه .
اولا مشکل والیبال ایران اینه که مربی رو نتیجه گرا بار آورد. کولاکوویچ برا اینکه نتایج خوبی بدست بیاره و شغلش رو از دست نده از لیگ جهانی گرفته تا قهرمانی آسیا به صورت فشرده از ترکیب فیکس بازیکنان اصلی استفاده کرد که در آخر هم خیلی از اون ها تو مسابقات جام جهانی مسدوم شدند.
دومین مشکل تیم هم که دوباره به مربی برمیگرده اینه که کولاکوویچ بلد نیست یا نمی خواد (اعتقادی نداره) جوو مسابقه رو حین بازی برگردونه. مربی میتونه برا وقفه دربازی از وقت استراحت استفاده کنه حتی درخواست ویدئوچک الکی بده تو یه شرایطی. کاری که تیم ایتالیا تو این جام مقابل ایران کرد یا کار برزیل باز مقابل ایران تو لیگ جهانی که بازی باخته رو برگردوندند.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
کاملا با نظر شما موافقم کل مشکلات تیم ما برمیگرده به مربی مربی باید راه فرار برای همه امتیازا داشته باشه نه اینکه انقدر منتظر بمونه که تیم کلا روحیه رو از دست بده و بعد دیگه نتونه جبران کنه بازیکنا چه قدیمیا چه جوونا بازیکنای خوبین به شرطی که یه مربی با برنامه بیاد بالاسرشون .
بخوانیم تیم ملی، بنویسیم مافیای سعید معروف
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
مافیای سعید معروف ، برای من جذابه که قبل از همین سعید معروف ما تو دنیا رقمی نبودیم مافیای سعید معروف تو ایران قبول پس چرا تو دنیا به سعید معروف اینقدر احترام میزارن یادمون باشه به خاطر همین بازیکنا به اینجا رسیدیم که تو دنیا اسم ایران رو تو والیبال با احترام میبرن مصیبت کسایی مثل جنابعالی اینه که تو اکثر بازیهایی که سعید معروف نبود عملا باید پیروز میشدم طبق گفته شما اما دیدیم حتی تو اون ها هم شکست خوردیم مشکل ما بازیکن نیست برنامه ریزی وآینده نگری و یه کادر فنی درست و حسابیه .
با این وضعیت فدراسیون و مدیریت بازهم بچه ها خیلی همت میکنن بیشتر از این نباید ازشون انتظار داشت
از ویژگی های بارز تیم ملی والیبال در چند سال گذشته ( از بروز قهرما نی ها به بعد ) بازگشت آبرومندانه در کشا کش باز ی های سخت بود
در این دوره از بازی ها این ویژگی کمتر دیده شد و در بازی آخر بالعکس نشان فرو پاشیدگی کمل حاصل از ناکامی های قبلی به چشم می خورد
آسیب شناسی این پدیده اگر از زمان مناسب خودش دیر تر انجام شود موفقیتهای تیم والیبال ایران هم همانند موفقیتهای تیم کوبا تبدیل به خاطره خواهد شد
و اگر آسیب شناسی و آسیب زدایی به مقع انجام شود ٬ موفقیت های تیم تحسین برنگیزمان همانند موفقیت های تیم ژاپن بازگشتنی خواهد شد
این سعید معروف لعنتی باید اخراج گردد تمام عامل ناکامی تیم این سعبد معروف هست که تیم رو به لجن کشیده و واسه خودش مافیا درست کرده
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
مشکلتون با این بنده خدا چیه مگه کم زحمت کشیده دوست گرامی والیبال یه بازی تیمی سعید معروف بی نظیر هم باشه نمیتونه کاری کنه چون بازی تیمی یعنی حتی یک نفر هم تاثیر داره . سعید معروف از نظر شما مافیاس از نظر خیلیا حتی کسایی که حریف سعید معروف هستن ایشون یه ادم کاملا قابل احترام هست حداقل به خاطر سبک بازیش که تو دنیا کم نظیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
یچاره سعید معروف حداقل با آن خنده هاش تیم نگه داشته. البته تیم همه مقصر می شوند. ایکاش ژاپن را می بردند فقط همین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
با سند و مدرک صحبت کن عزیز من
اینها لیاقت تیم ملی رو ندارن.
تیم والیبال ایران به فدراسیون والیبال ایران وسر مربی بی لیاقتش باخت .
با سلام ترا خدا یک نفر این وزیر ورزش را از خواب بیدار کند.
در این هفت ماه سال۹۸ سه دوره فشرده مسابقه بوده دوره اول پنجم لیگ دوره دوم قهرمان اسیا دوره سوم جام جهانی ایا از این چهرده نفر انتظار بیشتری باید باشد اگر مثل ژاپن عمل میکردیم امکان قرار گرفتن در ره های بالا میبود توان این عزیزان همینقدر است من به انان خسته نباشید میگویم
چرا یک بازی ساده رو به خاطر حرفهای یک نفر حساس و حیثیتیش کنید. شاید با این باخت دیگه برای دو طرف بازی از حساسیت بیافته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر