بازدید 3446
سوژه

خبر واقعی؛ ویلموتس با ۱۷۴روز کار و صفر ریال دستمزد!

ویلموتس خواهان پرداخت دستمزدش به صورت واریز به حساب است و اینکه منبع مالی که دستمزد را به حساب او پرداخت مالی می‌کند در لیست تحریم‌های خزانه داری آمریکا وجود نداشته باشد تا او با دردسر مواجه نگردد و شاید به همین دلیل بود که قرارداد او با فدراسیون فوتبال در سفارت ایران در بلژیک به امضاء رسید.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 12 October 2019

فدراسیون فوتبال تا اکنون حتی یک ریال هم به مارک ویلموتس نداده است. این تاکید ابراهیم شکوری در برنامه ورزش از نگاه ۲ بوده است. طبیعتا کمی عجیب است و این نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال هیچ ذخیره ارزی هم ندارد تا برای رفع مشکلات مالی و هم چنین تامین قسط‌ های ویلموتس و دستیاران خارجی اش زمان بخرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جای شکرش باقی است مارک ویلموتس صبور است و مدام در مورد دستمزدش صحبت نمی‌کند و کار را به جا‌های باریک نمی‌کشاند. اتفاقی که در ماه‌های گذشته شاهد آن از سوی کارلوس کی روش بودیم. سرمربی سابق تیم ملی با وجود ۸ سال حضور در ایران و تنها در حالی که دستمزد حضور در جام ملت‌ها را طلب داشت و با علم به اینکه فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد‌ها با محدودیت جابه‌جایی پول مواجه است به فیفا شکایت کرد. هر چند فدراسیون فوتبال بر اساس هماهنگی‌هایی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد درنهایت موفق شد دستمزد باقی مانده کارلوس کی روش را پرداخت کند.

البته مارک ویلموتس خواهان پرداخت دستمزدش به صورت واریز به حساب است و اینکه منبع مالی که دستمزد را به حساب او پرداخت مالی می‌کند در لیست تحریم‌های خزانه داری آمریکا وجود نداشته باشد تا او با دردسر مواجه نگردد و شاید به همین دلیل بود که قرارداد او با فدراسیون فوتبال در سفارت ایران در بلژیک به امضاء رسید.

خبر واقعی؛ ویلموتس با ۱۷۴روز کار و صفر ریال دستمزد!

اشاره صریح یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه تا اکنون ریالی به مارک ویلموتس پرداخت نشده است شاید تاکید بر کمک دولت به فدراسیون فوتبال باشد. به خصوص که ترامپ طی دستوری به خزانه داری آمریکا فیفا را از انتقال پول به حساب فدراسیون فوتبال ایران منع کرده است و بنا به گفته یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال اینفانتینو برای حل مشکل تا اکنون دوبار با ترامپ دیدار داشته است، اما هنوز راهکاری برای رفع این مشکل پیدا نشده است. تا جایی که دیروز مهدی تاج و در پی فراهم کردن حضور بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای بازی تیم ملی نامه‌ای برای رییس فیفا فرستاد و از او خواست که پول‌های ایران را آزاد کند چرا که بلوکه بودن این پول‌ها فدراسیون فوتبال را در جهت پیشبرد برنامه هایش با مشکل مواجه کرده است.

باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آنچه که مسلم است صبر مارک ویلموتس هم اندازه‌ای دارد و فدراسیون فوتبال به جای تاکید بر معرفت و صبوری مارک ویلموتس هر چه سریع‌تر در پی رفع این مشکل باشد چرا که تداوم این وضعیت حتی می‌تواند به سرمربی بلژیکی اجازه جدایی از تیم ملی را بدهد.

اول خرداد به صورت رسمی اعلام شد که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی شده است. امروز ۲۰ مهر است و ۱۷۴ روز از اعلام این خبر می‌گذرد و مارک ویلموتس هنوز یک ریال هم از فدراسیون فوتبال ایران دستمزد نگرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر