بازدید 9085

می‌خوای بچه‌ها دیگه نگن حوصله‌مون سر رفته؟

کد خبر: ۹۲۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 12 October 2019

 چرا دیجیتون؟

دیجیتون اولین و کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است. این اپلیکیشن به راحتی بر روی تمام دستگاه‌های دیجیتال شامل: موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند نصب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های دیجیتون؛ وجود قصه‌های صوتی، لالایی‌های شاد و ویدئوهای آموزشی برای کودکان و نوجوانان است. دسته‌بندی‌های متنوع؛ متناسب با همه سلیقه‌‌ها از خردسال، کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

دوبله اختصاصی برترین انیمیشن‌ها

انیمیشن‌ها توسط تیم ما دوبله و به صورت اختصاصی منتشر می‌شوند. همچنین انیمیشن‌هایی با دوبله انحصاری نیز به سفارش مجموعه ما توسط بهترین تیم‌های دوبله تولید می‌شوند. سریال‌های انیمیشن ایرانی و خارجی با برنامه منظم هفتگی و روزانه در محصول ما به روزرسانی می‌شوند. دسترسی به جدیدترین و برترین انیمیشن‌های ۲۰۱۹ در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت در دیجیتون امکان پذیر است؛ چرا که انیمیشن‌های روز دنیا در استودیوی اختصاصی ما، تدوین و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

برنامه‌های اختصاصی

علاوه بر کارتون‌های ایرانی و خارجی، شما می‌توانید از برنامه‌های اختصاصی تولید شده توسط تیم ما لذت ببرید. یکی از این برنامه‌ها، مجموعه ریزه میزه است که از شخصیت پردازی تا تولید آن توسط تیم دیجیتون انجام می‌شود.

اشتراک دیجیتون

دیجیتون مجموعه‌ای از انیمیشن‌های رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما برای تماشای انیمیشن‌های غیر رایگان می‌توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه یا یکساله به صورت پرداخت بانکی یا اشتراک روزانه اپراتوری همراه اول و ایرانسل از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن دیجیتون، کافه بازار و چارخونه تهیه کنید.

مناسب هر رنج سنی

از دیگر قابلیت‌های دیجیتون؛ امکان تنظیم تماشای ویدئو توسط والدین است. اگر کودک شما خردسال است و ترجیح می‌دهید فقط ویدئوهای مناسب رنج سنی خودش را تماشا کند؛ به راحتی می‌توانید دیگر انیمیشن‌ها را از دسترس او خارج کنید. حتی می‌توانید مدت زمان مشاهده را به دلخواه تنظیم کنید...

دغدغه سرعت اینترنت و نداشته باشید

در دیجیتون کیفیت پخش کارتون با سرعت اینترنت شما تنظیم می‌شود، پس نگرانی بابت سرعت اینترنت نداشته باشید.

اینترنت رایگان
کاربران اپراتورهای (فن آوا، آسیاتک، پیشگامان، پارس آنلاین، داتک، مبین نت و شاتل) با حجم اینترنت رایگان و اپراتورهای (ایرانسل، همراه اول، رایتل و مخابرات) با اینترنت نیم بها می‌توانند در دیجیتون کارتون ببینند. برای بقیه اپراتورهای اینترنت هم خبرهای خوشی در راه است. ما را دنبال کنید...  

بدون اینترنت کارتون ببین

با امکان دانلود درون برنامه‌ای شما می‌توانید در سفر یا هر زمانی که اینترنت ندارید به صورت آفلاین کارتون تماشا کنید.

همه جا با دیجیتون

دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و قابل اجرا بر روی انواع موبایل، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند است.

ورود به سایت دیجیتون

بنابراین با نصب دیجیتون هر زمان که اراده کنید می‌توانید به دنیایی از کارتون‌های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه‌های آموزشی، قصه‌های شب و لالایی، ویدئوهای شاد و موزیکال‌ دسترسی داشته باشید.

دریافت اپلیکشین

نسخه مخصوص دیجیتون برای تلوزیون هوشمند

همراه ما شوید...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها