بازدید 11036
۶

اجرای حکم اعدام در بندرعباس

مهرماه ۱۳۹۳ خانمی با ادعای تجاوز به عنف اقدام به طرح شکایت نمود که در این خصوص متهم در زمان کوتاهی دستگیر و پرونده‌ای در دادگاه کیفری استان هرمزگان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 12 October 2019

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: یک متجاوز به عنف صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی صالحی با هشدار به اخلالگران امنیت عمومی اعلام کرد: حکم اعدام یک متجاوز به عنف در زندان مرکزی بندرعباس اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزئیات این پرونده تصریح کرد: مهرماه ۱۳۹۳ خانمی با ادعای تجاوز به عنف اقدام به طرح شکایت نمود که در این خصوص متهم در زمان کوتاهی دستگیر و پرونده‌ای در دادگاه کیفری استان هرمزگان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل دادرسی، اثبات جرم و صدور حکم اعدام متهم (الف –س)، این حکم در شعبه بیستم دیوان عالی کشور تأیید و صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با هشدار به هنجارشکنان و اخلال گران امنیت عمومی عنوان کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می‌پرورانند، بدانند که دستگاه قضائی استان هرمزگان برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
مهر 93 !!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه بعد از اثبات جرم هم مینویسید الف س !!!!!! شورش را درآورده اید
خدائی اجرای حکم باید 5 سال طول بکشه ؟
ایکاش متجاوزین را سنگسار می‌کردند. اعدام با طناب دار برایشان کم است.
این درسته وگرنه جامعه امنیت نخواهد داشت.
درکل تاخیر آفته
تاخیر هرکار خیری باعث آفت زدگی آن خیر می شود
بی تردید فلسفه حدود ودیات الهی بازدارندگی مجرمان دیگراز بزه کاری در جامعه است واین تاخیر دراجرای حد الهی اثر بازدارندگی را ازبین می برد . اقدام به موقع وبجا اثر اجرای حدود الهی را افزایش هم می دهد.پس ای رئیس محترم دستگاه قضا سرعت را فراموش نفرمایید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار