بازدید 7206
پرسپولیس باید به کالدرون فرصت بدهد

برانکو : از عشقم به ایران و مردمش دست نمی‌کشم

من همیشه ایران و مردمش را دوست داشتم و ابراز علاقه خودم را تایید می‌کنم و هرگز حرفی که زدم را پس نمی‌گیرم. من بخش زیادی از فعالیت حرفه‌ای خودم و افتخارات دوران مربیگری‌ام را در ایران تجربه کردم
کد خبر: ۹۲۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 12 October 2019

برانکو ایوانکوویچ به شایعه برکناری اش از سوی سعودی ها بخاطر مطرح کردن علاقه اش به مردم ایران واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سابق پرسپولیس که گفته می شود از سوی شیوخ رده بالای سعودی بخاطر یک مصاحبه در تایید علاقه اش به ایران، زودتر از تصور از الاهلی عربستان اخراج شد ، درباره این موضوغ به صحبت پرداخت.

شما گفته بودید دوست دارید در پرسپولیس بمانید تا با این تیم قهرمان آسیا شوید، ولی زودتر از تیم جدا شدید.

بله، متاسفانه در صحبت‌هایی که با باشگاه داشتیم به توافق نرسیدیم و من نتوانستم قراردادم را به شکلی که می‌خواستم و دوست داشتم با پرسپولیس به پایان برسانم و زودتر از موعد این تیم را ترک کردم. در چهار سال حضورم در این تیم نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتیم و در فصل آخر بهترین تیم دنیا بودیم چرا که هم ۳ جام داخلی کسب کرده و هم در فینال لیگ قهرمانان قاره حاضر شدیم و هیچ تیمی فصل گذشته همه این موارد را با هم تجربه نکرد و از این نظر می‌گویم بهترین تیم دنیا بودیم. با این حال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ناچار به جدایی شدم و خودم هم از این موضوع خوشحال نبودم.

قطع همکاری زودهنگام شما با الاهلی هم دور از انتظار بود.

بله ، واقعاً نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی افتاد. من با برنامه برای الاهلی وارد این تیم شدم و قصد داشتم به تیمی بروم که با آن به قهرمانی لیگ عربستان برسم و پس از بررسی‌هایی که داشتم متوجه شدم الاهلی چنین پتانسیلی دارد و هنوز هم می‌گویم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ عربستان دارد، ولی نمی‌دانم چه شد که خیلی زود این تصمیم را گرفتند. شاید با شرایط کار من و روش من موافق نبودند که دست به چنین تصمیمی زدند و باشگاه شرایط کار من را نتوانست تحمل کند.

برانکو : از عشقم به ایران و مردمش دست نمی‌کشم

در این مدت حاشیه‌هایی در رختکن هم به وجود آمد که درگیری با عمر سوما یک نمونه آن بود. این موارد به نظر می‌رسد در قطع همکاری شما با الاهلی موثر بود؟

این هم یکی از دلایل مهم قطع همکاری ما بود و من قصد داشتم به شیوه خودم با بازیکن برخورد کنم، ولی باشگاه در اینجا از من حمایت لازم را نداشت و اجازه نداد روش خودم را به کار بگیرم و منجر به قطع همکاری شد.

شما بار‌ها به ایران و مردمش ابراز علاقه کردید و این با توجه به مناقشات ایران و عربستان به نظر می‌رسد روی منفی شدن نظرشان در مورد این همکاری تاثیر گذاشته است.

من نمی‌توانم چنین موضوعی را تایید کنم و چنین نظری ندارم. به هر صورت من همیشه ایران و مردمش را دوست داشتم و ابراز علاقه خودم را تایید می‌کنم و هرگز حرفی که زدم را پس نمی‌گیرم. من بخش زیادی از فعالیت حرفه‌ای خودم و افتخارات دوران مربیگری‌ام را در ایران تجربه کردم و روز‌های خوب و به یاد ماندنی در این کشور داشتم و هرگز آن را انکار نخواهم کرد.

شما در زمان حضور در پرسپولیس هم با برخی بازیکنان به مشکل خوردید، ولی باشگاه و هواداران از شما حمایت کردند، ولی در عربستان به نظر می‌رسد اینطور نبود؟

بله همانطور که گفتم از من حمایت لازم به عمل نیامد و این دلیل مهم قطع همکاری ما بود.

ماجرای پرتاب بطری از سمت سکو‌ها هم اتفاق خوشایندی نبود و حتی هواداران پرسپولیس را هم ناراحت کرد.

قطعاً اتفاق خوشحال کننده و جالبی نبود، ولی این هم به هر حال بخشی از فوتبال است و برای هرکس ممکن است پیش بیاید. من سال‌ها در کشور‌های مختلف کار کردم و افتخارات و عناوین زیادی به دست آوردم و با برنامه به الاهلی آمده بودم، ولی نشد که ادامه دهیم و به نتیجه برسیم.

پرسپولیس هم اوضاع خوبی ندارد و مورد انتقاد هواداران است.

قبل از هرچیز باید بگویم مهم این است که پرسپولیس تیم خوبی دارد و قطعاً در کنار سپاهان و پدیده و تراکتور و استقلال شانس اصلی کسب قهرمانی است و طبیعتاً نیاز به زمان دارد. به همراه سرمربی جدید باید به آن‌ها فرصت داد تا با شرایط تطبیق پیدا کنند. کل تیم تغییر کرده و نفرات خوبی مثل فرشاد احمدزاده، امیری و بازیکن خارجی اضافه شدند و این تغییرات سازماندهی مجدد لازم دارد تا شانس پرسپولیس باز هم شانس اصلی قهرمانی شود.

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟

تا الان فرصتش نبود. من می‌خواستم دربی را ببینم، ولی اینترنت خوبی در آن لحظه در اختیار نداشتم و نتوانستم بازی با ببینم، ولی حالا که وقت بیشتری دارم تلاش میکنم بازی‌ها را بیشتر دنبال کنم.

در کل ممکن است روزی به ایران بیایید و روی نیمکت هر تیمی بنشینید؟ در مقطعی با تراکتور مذاکره داشتید و هواداران نگران این هستند که روزی روی نیمکت تیم دیگری مقابل پرسپولیس بنشینید؟

همانطور که گفتم چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم، چون وجود ندارد و در مورد آینده هم کسی از چیزی با خبر نیست و نمی‌توانم در مورد احتمالات صحبت کنم. هر اتفاقی ممکن است در آینده رقم بخورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
حالا که از اونجا انداختنش بیرون تازه یاد عشقش افتاده !!!!!!!
اون جای بابای دروغگو.
عشقت به دلار و یورو است نه ایران و مردمش.
اگه تو عاشق ایران و مردم ایران بودی، برای پول ایران رو ترک نمی کردی!
اونجای آدم خالی بند! این بابا بعد از جام جهانی حاضر نشد با تیم برگرده ایران و از همونجا مستقیم برگشت خونش! قضیه پرسپولیس هم که جای خود داره!
مرتيكه نون به نرخ روز خور
رفتنش به عربستان عشق سرشارش به مردم ایران را ثابت کرد، این آقا چشمش به بیت المال هست و بد جوری کیسه دوخته براش.
مطمئني عاشق ايران و مردمشي و يا عاشق پولشوني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
داداش برانکو خودتی!!!ان زمانیکه عاشق عربها شدی این فکرو کردی!!!فکر کردی که انهم احترام و میهمان دوستی سرشون میشود!!! انها خاندان پیامبر را که انها را از وحشیگری نجات داد به شهادت رساندند حالا که دیدی هیچ مردانگی در انها نیست د باره به فکر سر کیسه ما افتادی !!!نه دیگه داداشم ما دیگه نیاز به تو در ورزش مان نداریم.ولی به عنوان مهمان قدمت روی چشم ما.
تو یه مربی بی سواد و بی عرضه سفارشی هستی
منظور ایشان از عشق پولهای مردم ایران است،اگه ایشان عاشق مردم ایران بود به خاطر پول ول نمی کرد بره الاهلی
عاشق ! از الاهلی جه خبر ؟ بول مولا رو دادن ، تسویه کردن انشالله !!
اینم سوراخ دعا رو پیدا کرده. فهمیده چه جوری می تونه پول در بیاره.
نخیر عشق نداری دیدی عرب ها دو سوته انداختنت بیرون دیدی هیچ جا مثل کشور
ما مفت پول نمیدند هیچ انتظاری هم نداشته باشند تازه ذوق هم بکنند به وجودت
خودش میگه دلیل اخراجم ربطی ب ه ایران نداره اون وقت خبرناهار لنگی برای ماستمالی ضعف مربیگری برانکو و شائبه حمایت وزرارت و فدراسیون از پرسپولیس در قهرمانی های اسنپی و به زور داوران اخراج برانکو رو ربط می ده به اختلاف سیاسی ایران و عربستان!!
عشقت فقط پول بی صاحب این مملکت هستش برانکوی عزیز
بعد از افتضاح و آبروریزی در عربستان با چه رویی در مورد ایران نظر می‌دهی تو پول‌پرست؟
حالا که از اونجا انداختنش بیرون تازه یاد عشقش افتاده !!!!!!!
بگو از پولت دست نمیکشی
مردک حالا که با اردنگی انداختنش بیرون عاشق ایران شده خوبه حرفایی که بعد از رفتن به عربستان زده بهش یاداوری بشه
مرتيكه نون به نرخ روز خور
کاری به برانکو و عشقش و اینکه راست میگه و دروغ و کلا نیاتش ندارم ، ولی بعنوان یه پرسپولیسی میخوام بگم که چقععععععععععععععععععععدر کیسه کامنت گذاشته اینجاااااااااا و چقد سوزش دارند !!!!!! خخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
الان بگيم پرسپوليسي هستيم همين دوستمون آقاي عجب!!! ميخواد بگه نه دروغ ميگه... بگيم طرفدار تيمي نيستيم باز يه چيز ديگه ميگن.. .اما جناب آقاي عجب !!! و هم عقيده هاش كه با راي منفي دادن به كامنتهاي كاملا صحيح در مورد برانكو كه قطعا يه دروغگو و صرفا به دنبال پوله اينجا ابراز عقيده كردين...متاسفانه اين خاصه آدمايي مثل شماست كه اگر چيزي به ضرر مملكتش باشه ولي به مذاقش خوش نياد پس چرت و چرنده... پ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
مثبت اشتباهی بود منفی میخاستم بزنم.
اگر فدراسیون همت بکند و تیم امید را به اقای برانکو بسپارند هم فوتبال پایه را سروسامان میدهد هم به طور حتم تیم امید به المپیک صعود میکند
منظورش روحاني و سلطاني فره
استقلالیای عزیز از ترس اینکه برانکو بیاد پرسپولیس همشون ریختن داره منفی میدن خخخخخخخ
خوشم میاد برانکو یه ترسی تو وجودتون ایجاد کرده که تا اسمش میاد شروع به لرزیدن میکنید خخخخخخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر