بازدید 4660

دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی

کد خبر: ۹۲۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 10 October 2019
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن تائید دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی، جزئیات این جلسه را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با  خبرگزاری تسنیم با اشاره به دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی کرمانی و برخی اعضای جامعه روحانیت مبارز، گفت: این دیدار بنا به درخواست دوستان جبهه پایداری انجام شد و به نظر ما دیدار خوبی بود.

وی درباره جزئیات این دیدار نیز گفت: اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از آیت‌الله موحدی کرمانی خواسته بودند تا دیداری با ایشان داشته باشند که آیت‌الله موحدی کرمانی نیز از این پیشنهاد استقبال کردند و این دیدار انجام شد؛ در این دیدار آخرین وضعیت جبهه انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی موردبحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری تأکید کردند که وحدت را در جبهه نیرو‌های انقلاب قبول دارند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سؤال که شنیده‌شده که اعضای جبهه پایداری در این جلسه نسبت به حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز به آیت‌الله موحدی کرمانی معترض بوده‌اند، گفت که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و برخی این اخبار را می‌سازند تا اختلاف‌افکنی کنند.

وی همچنین گفت: در این دیدار، آیت‌الله موحدی کرمانی از اعضای جبهه پایداری خواست برای کمک به وحدت نیرو‌های انقلاب کمک کرده و در مسیر وحدت حرکت کنند؛ آقای موحدی کرمانی به اعضای جبهه پایداری تأکید کردند که برای رسیدن به وحدت لازم است همه گروه‌های انقلابی، انعطاف لازم را داشته باشند و این‌طور نباشد که بگویند می‌خواهیم به ۱۰۰ درصد خواسته‌هایم برسیم و درصورتی‌که ۶۰، ۷۰ درصد خواسته‌های آن‌ها محقق شده باشد بهتر است تمکین کرده و به وحدت تن بدهند.

مصباحی‌مقدم همچنین گفت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی ارزیابی خیلی خوبی از دیدار با اعضای جبهه پایداری داشتند و ایشان گفتند که این جلسه، جلسه مفیدی بوده است و البته آیت‌الله موحدی کرمانی و اعضای جبهه پایداری نسبت به ادامه جلسات نیز ابراز علاقه کردند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سؤال که درباره احتمال لیست مستقل جبهه پایداری برای انتخابات آتی چه بحثی در دیدار با آیت‌الله موحدی کرمانی شد، گفت: من بیشتر از این نمی‌توانم درباره جزئیات صحبت کنم، اما می‌توانم بگویم که جلسه خوبی برگزارشده و اعضای جبهه پایداری نیز در این جلسه صحبتی از لیست مستقل نکرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی