چرتکه؛

خودروسازی ملی ایران با قطعات چینی!

کد خبر: ۹۲۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ 08 October 2019
تعداد بازدید : 1416
بازدید 7129
۸
گروه عظام، گروهی است که قرار بود، تولیدکننده قطعات خودرو باشد اما حالا به اتهام قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو پای میز محاکمه آمده. نماینده دادستان در جلسه دادگاه، رقم سودی که عباس ایروانی و گروهش با دست اندازی به بیت المال به دست آورده اند را چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد. اعضای این گروه روی قطعات قاچاق، نام ایران را به عنوان کشور سازنده، می نوشتند و به دست مردم و خودروسازان می دادند. این گزارش را درباره خودروسازی ایرانی با قطعات چینی می‌بینید؛ خودروسازی که به بهانه تولید داخلی، سال‌هاست مانع از دسترسی مردم ایران به خودرو خارجی ارزان و به روز شده و بی‌کیفیت‌ترین خودروها را به مصرف کننده تحمیل کرده است.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
فقط اعدام
مردم دارن از گشنگی میمیرن ...
اگر ثابت شود باید اعدام گردد . اگر برای سرگمی مردم است آن بحث دیگری است.
تشت داخلی با قطعات بونجول چینی چه شود...
د
قبلا لااثل قطعات اصلی مثلا پژو از فرانسه بود کیفیت ها بدک نبود
اینو باید اعدام کرد... اونم با بدترین شکل ممکن .... مردم کشورش رو قتل و عام کرده با جنسهای بی کیفیت
در روزهای گذشته شاهد رونمایی از خودروی ایرانی قدرتمند صنایع دفاع بودیم . آیا این توانایی رو بکمک محققان جوان ، نمیشه در تولید خودروی سواری بومی بکار گرفت تا مردم شریف کشور از زیر یوق شرکتهای منفعت طلب سایپا و ایران خودرو خارج شوند ؟
با سلام به قاضی محترم پرونده لطفا به در پرونده به نحوه واگذاری کارخانه پیستون سازی تبریز به آقای ایروانی را هم بررسی کنند و قیمت واگذاری در آم زمان نیز قابل تامل است