بازدید 6524
۳
سنگکِ آزاد ۱۸۰۰ تومان؛

جزئیات نرخ مصوب نان با آراد یارانه‌ای و آزادپز در تهران

کد خبر: ۹۲۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 08 October 2019

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان این‌که امسال ۹هزار و ۴۶۳ مورد شکایت ازخودروسازان به‌ثبت رسیده است، به اعلام قیمت انواع نان با آراد یارانه‌ای و آزادپز پرداخت.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، یدالله صادقی امروز در نشستی خبری با بیان اینکه "تاکنون ۱۶۶ میلیارد تومان بانک‌ها به صنعت‌گران تسهیلات پرداخت کرده‌اند که امسال در سال رونق تولید نیازمند همکاری بیشتر بانک‌ها در این عرصه هستیم"، اظهار داشت: سال گذشته سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها تسهیلات پرداخت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری تهران گفت: این ستاد با ریاست استاندار مشکلات واحد‌های تولیدی را شناسایی کرده و به‌دنبال رفع موانع موجود است. امسال این ستاد ۹۵ جلسه با یک‌هزار و ۹۱۷ مصوبه برگزار کرده و ۵۰ درصد پرونده‌ها مربوط به تأمین مالی، ۲۰ درصد پرونده‌ها مربوط به امور مالیاتی، ۲۰ درصد پرونده‌ها مربوط به تأمین اجتماعی و ۱۰ درصد پرونده‌ها مربوط به مسائل مختلف از جمله آب و برق و سایر موارد بوده است.

صادقی با اشاره به این که دولت از سال گذشته سفارش و واردات کالا‌های داخلی را به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار کرده است گفت: سفارش ۷۱ هزار مواد اولیه صنایع به‌ثبت رسیده که ۹۶ درصد از آن مورد بررسی قرار گرفته و حدود ۲ هزار پرونده در حال بررسی است.

وی با اشاره به این که امسال ۲۴ واحد معدنی صادر شده است، تصریح کرد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۷ مورد بود که نشانگر رشد در این زمینه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان این که در استان تهران ۴۰۰ هزار واحد صنفی وجود دارد گفت: ۸۸ هزار واحد در زمینه تولید و ۳۲۰ هزار واحد در زمینه خدمات فنی و توزیع فعال هستند.

وی با اشاره به این که امسال ۳۰۸ هزار مورد بازرسی از واحد‌ها صورت گرفته است ابراز داشت: واحد‌های متخلف به‌ارزش ۲۴۶ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: امسال بازرسی‌های نظارت بر عرضه کالاها، ۳۳ هزار و ۳۳۰ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه که ۲۶ هزار و ۹۶ مورد بوده افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین ۶۹۹ برگه گزارش کشفیات قاچاق ارائه شده است که ارزش آن ۱۳ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد ضمن این که بیشترین کشفیات قاچاق در زمینه پوشاک، لوازم خانگی، کود و تجهیزات پزشکی بوده است.

صادقی با بیان این که امسال ۹ هزار و ۴۶۳ مورد شکایت ازخودروسازان به‌ثبت رسیده است گفت: بیشترین شکایت‌ها به ۲ خودروساز بزرگ بوده است که عمده شکایت‌ها در خصوص افزایش قیمت با یک‌هزار و ۶۳۶ مورد شکایت، تأخیر در تحویل با چهار هزار و ۹۴۷ مورد شکایت و ضعف در کیفیت با یک‌هزار و ۳۲۰ مورد شکایت بوده است.

نرخ مصوب نان با آراد یارانه‌ای و آزادپز

وی با بیان اینکه قیمت نان با آراد یارانه‌ای و آزادپز در استان تهران اعلام شد اظهار داشت: در بخش یارانه‌ای قیمت نان در شهر تهران بربری با ۵۶۰ گرم وزن چانه هزار تومان، سنگک با ۵۶۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۲۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۵۵۰ تومان و لواش با ۱۵۰ گرم وزن چانه ۳۰۰ تومان اعلام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: در بخش نانوایی‌های آزادپز شهر تهران قیمت نان بربری با ۵۸۰ گرم وزن چانه هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۸۰۰ تومان، تافتون ۲۸۰ گرم وزن چانه ۸۵۰ تومان و لواش با ۱۷۰ گرم وزن چانه ۴۵۰ تومان است.

وی با اشاره به قیمت اعلام‌شده در شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: بخش یارانه‌ای قیمت نان در شهرستان‌های تهران بربری با ۵۴۰ گرم وزن چانه هزار تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۱۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۵۰۰ تومان و لواش با ۱۵۰ گرم وزن چانه ۳۰۰ تومان است.

صادقی اضافه کرد: در بخش آزادپز قیمت نان در شهرستان‌های این استان بربری با ۵۸۰ گرم وزن چانه هزار و ۳۰۰ تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۶۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۸۰۰ تومان و لواش با ۱۷۰ گرم وزن چانه ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

به‌گفته وی، اضافه کردن کنجد و سبزی‌ها به نان در شهر تهران ۵۰۰ تومان و در شهرستان‌های این استان بستگی به توافق سفارش‌دهنده و نانواست. در حال حاضر هشت هزار و ۵۰۰ نانوایی در استان تهران وجود دارد و فعال است.

وی از نظارت بر کیفیت و قیمت نان در نانوایی‌ها خبر داد و گفت: نظارت از اول هفته آغاز شده است و تمام نانوایی‌ها مورد نظارت قرار می‌گیرند.

صادقی بیان داشت: در ٦ ماه امسال سه هزار و ٢١١ مورد برگ تخلف برای نانوایی‌ها صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ٢هزار و ۸۰۶ مورد بوده است افزایش تخلف را نشان می‌دهد که در صورت تکرار تخلف برای چهارمین بار نانوایی پلمب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در نانوایی‌ها گزارش را از طریق شماره تماس ١٢٤ اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
من ساکن اسلامشهرم ، قیمت ها بالاتر از چیزی که اعلام شده هستش، کسی هم رسیدگی نمیکنه
مردم مسخرۀ دست این دولت و مسئولین شده اند.ول کن نیستند هرروز از باغ بری می رسد.خدایا عاقبت ما را به خیر کنه.دارند نان را هم از دست این مردم می گیرند.
آخه شما کجا میتونی یک دونه نون بخری و به نانوا بگی دویست یا چهارصد تومان به من بده ؟ یا کجا شما سنگ ترازوی ۵۶۰ یا ۶۵۰ گرمی دیدی ؟ اگر میخواهید راه دزدی از مردم رو رایج کنید به شکلی که نه فروشنده این احساس بد رو داشته باشه و نه خریدار احساس کنه سرش کلاه رفته مطابق روش این آقایون قیمت گذاری کنید! البته در نهایت به نفع فروشنده قیمت گذاری شده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها