بازدید 4221
هفته هفتم سری‌آ

پایان طلسم شکست‌ناپذیری کونته بدست یووه و هیگواین

با این نتیجه روند شکست‌ناپذیری شاگردان کونته در سری آ. شکسته شد.در جدول سری آ. ایتالیا یووه با ۱۹ امتیاز به صدر رسید و اینتر با ۱۸ امتیاز دوم شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶ 07 October 2019

دیدار دربی ایتالیا بین اینتر میلان و یوونتوس با برتری شاگردان ساری و پایان شکست‌ناپذیری اینتر خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته هفتم سری آ. ایتالیا و در حساس‌ترین بازی در دربی ایتالیا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه جوزپه‌مه آتزا اینترمیلان و یوونتوس به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه اول با تمام کش و قوس‌ها و شائبه های داوری که برای دو تیم داشت به تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

خوان کوادرادو

در نیمه دوم شاگردان ساری بهتر از شاگردان کونته بازی کردند و تعویض‌های یووه جواب داد و هیگواین در دقیقه ۷۹ برای بار دوم دروازه اینتر را باز کرد تا در نهایت برای یووه دیبالا ۴ و هیگواین ۸۰ گلزنی کردند و مارتینز ۱۸ موفق به گشودن دروازه یووه شد.

با این نتیجه روند شکست‌ناپذیری شاگردان کونته در سری آ. شکسته شد.در جدول سری آ. ایتالیا یووه با ۱۹ امتیاز به صدر رسید و اینتر با ۱۸ امتیاز دوم شد.

شرح گل‌ها
اینتر ۰-۱ یوونتوس (پائولو دیبالا - دقیقه ۴): یوونتوس از همان سوت ابتدا، رویکردی هجومی از خود نشان داد و در همان دقیقه چهارم به گل رسید. پاس در عمق پیانیچ به دیبالا رسید و ضربه پای چپ او از بین پا‌های اشکرینیار، به تور دروازه هندانوویچ چسبید

اینتر ۱-۱ یوونتوس (لاتارو مارتینز - پنالتی - دقیقه ۱۸): روی یک توپ ارسالی، توپ به دست ماتیاس ده لیخت برخورد کرد و داور به سود اینتر اعلام پنالتی کرد، لاتارو مارتینز، علی رغم تشخیص جهت درست از سوی شزنی، دروازه یوونتوس را باز کرد تا حساب کار ۱-۱ شود

اینتر ۱-۲ یوونتوس (هیگواین - دقیقه ۷۹): حرکت ترکیبی رونالدو و بنتانکور، هیگواین را در مصاف تک به تک با هندانوویچ قرار داد و ضربه او به گوشه دروازه اینتر رفت، تا یوونتوس از حریف خود پیش افتد و بازی بزرگ نیم فصل را ببرد.

هفته هفتم سری‌آ| ساری روند شکست‌ناپذیری شاگردان کونته را شکست،هیگواین فرق را ایجاد کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل